środa, 29 kwietnia 2020

Tylko dla geeka :)


Witajcie kochani :)

Stęskniłam się za Wami i blogiem, niestety sytuacja na dzień dzisiejszy nie przedstawia się lepiej...ciągle brakuje czasu na ważne sprawy a co dopiero mówić o przyjemnościach... Wierzę, że kiedyś sytuacja poprawi się na tyle, że będę mogła bywać tu częściej. A na razie wybaczcie mi, że tak rzadko Was odwiedzam i komentuję Wasze piękne prace. Jednak kiedy uda mi się już wejść na czyjaś stronę to staram się zostawić komentarz. Jesteście mi bliscy pomimo pozornej odległości...często też o Was myślę i mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze. I

Bardzo Wam dziękuję za wszystkie ciepłe słowa czy to pod postami czy na maila. Wzruszam się kiedy czytam, że ktoś martwi się o mnie, chociaż mnie nigdy nie widział. Jeszcze raz z serca Wam wszystkim dziękuję 😘




A teraz kilka słów na temat pracy którą udało mi się zrobić...mam obawy czy uda mi się umieścić jutro posty dotyczące wszystkich zabaw na które się zapisałam, niestety nie wszystko zależy ode mnie. Jeśli się nie uda to mówi się trudno, może przyszły rok będzie lepszy.


Żyjemy w dziwnych czasach, takich trochę nierealnych, jeszcze rok temu nikt by nie pomyślał, że będziemy chodzić po ulicach w maseczkach. Dla mnie to takie futurystyczne, czuję się jak kosmita na obcej planecie. I chyba to sprawiło, że moja karteczka, którą wykonałam na 2 zabawy taka jest. Postawiłam na element zaskoczenia o którym pisała  pisała Ula, a przy okazji najlepsze życzenia urodzinowe !, przede wszystkim zdrowia!!! I spełnienia marzeń i dużo radości 😘🎂🥂
Wracam do tematu kartki..takiej fikusnej nie umiałam zrobić ale znalazły się wszystkie wytyczne: kratka, gwiazdka (nawet dwie) i niespodzianka :)
Na  głównej gwieździe przyleciał tajemniczy kosmita.
To na niej znajduje się magnesik który po zdjęciu ukazuję grafikę bohatera :)
 Mam nadzieję, że uda mi się  Ulę  zaskoczyć :)

Nie wszystkim może się spodobać karteczka ale jest ona skierowana do wąskiego grona osób.




Bohaterem  karteczki i magnesu jest postać z najnowszego serialu Disneya ''Baby Yoda''.
To jeden z głównych bohaterów serialu o nazwie ''Mandalorian''. Jeśli ktoś z Was lubi sagę ''Gwiezdne Wojny'' to powinien zainteresować się i tym serialem. Na chwilę obecną nie leci w polskiej telewizji, ale jak się ktoś postara to będzie wiedział jak go obejrzeć 😉.





W środku karteczki dodatkowa grafika pod którą można umieścić tekst z życzeniami.

Ja z moją rodziną obejrzeliśmy kilka odcinków i już nas wciągło.
Stąd pomysł na tą kartkę i magnes, który w tym przypadki jest niewątpliwą
niespodzianką :)


Kartka która powstała dedykowana jest określonej grupie społecznej zwanej ,,geekami,,
 to więcej jak fan i kolekcjoner określonych gadżetów.


Moją karteczkę i magnesik zgłaszam również do zabawy u Kasi.


Coś mi się zdaje ,że ostatnio więcej u mnie kartek niż innych rzeczy :)
Może dlatego ,że szybciej się je robi...cieszę się ,że się do nich przełamałam.

***

Ogromnie się cieszę ,że tyle osób zapisało się na
Zabawę Wielkanocną
Do jutra jest czas na zapisy i prezentacje swoich prac.
Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego posta :)

29 komentarzy:

  1. Od Gwiezdnych Wojen wolę Star Trek, niemniej, karteczka bardzo mi się podoba, jest przeurocza i patrząc na nią nie sposób się nie uśmiechnąć :)
    Przesyłam moc uścisków, każdemu się przydadzą w tym trudnym czasie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa i intrygująca karteczka, fajnie wykonana :) Filmów o których piszesz niestety nie oglądam, jakoś nie potrafię się przekonać do tego gatunku. Dramat, biografia, na faktach i katastroficzne to moja bajka :) Pozdrawiam bardzo ciepło, dbaj o siebie i życzę Ci uśmiechu i dużo optymizmu :) Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się ciepło. Jak jest taki czas zabiegany, trudny, to prędzej czy później przyjdzie spokojniejszy moment. Tego Ci życzę! :) Kartka bardzo ładna. U mnie domownicy uwielbiają Gwiezdne Wojny :)
    Pozdrawiam serdecznie. Ada

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna karteczka, a haft niezmiernie uroczy! Ślę serdeczności i moc uścisków :) Trzymaj się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że się spodoba:) odlotowa jest i tyle:)
    Oby czasy był;y coraz spokojniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała karteczka... i naprawdę zaskakująca. W gwiazdce umieściłaś Zielonka - znam pewnego malucha, który byłby zauroczony taką kartką :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie karteczka jest super :)
    Dużo zdrowia i wytrwałości życzę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo że nigdy nie oglądałam Gwiezdnych Wojen to od razu wiedziałam skąd jest ta postać.
    Przyznaję że kartka bardzo mi się spodobała 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawa karteczka, a hafcik uroczy. O serialu słyszę pierwszy raz, ale to by tłumaczyło skąd tyle tych postaci w sieci. Poszukam i zobaczymy.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna kartka☺️Trzymaj się ciepło ♥️

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha kartka boska! :D hmmm..sprawdziłam pocztę i nie widzę maila od Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe karteczki.Dla koneserów.Piekne są.Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam "Gwiezdnych wojen" - to nie moja bajka - ale jestem pewna, że fanom tej tematyki z pewnością się spodoba.
    Dużo zdrowia i spokoju życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hm, pisałam tu wczoraj komentarz i widzę, że poszedł gdzieś w wirtualną przestrzeń.
    Bardzo sympatyczna ta karteczka, bardzo.

    Myślałam o Tobie któregoś z ostatnich dni. Dużo serdeczności ślę. I dużo sił i odwagi Ci życzę. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pomysł z kartką naprawdę fajny a Twoja nie jest futurystyczna
    tylko rewelacyjna.
    Jako ogromnej fance sagi Gwiezdnych Wojen...sprawiłaś mi
    tym wpisem ogromną przyjemność Małgosiu :)
    Maleńki Yoda wymiata !
    Życzę Ci dużo siły i zdrowia:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem tak, niezmiernie mi sie podoba pomysł z magnesikiem. kartka wiadomo nie mamy miejsca żeby aż tyle ich gromadzić a magnesik na lodówkę zawsze się przyda. Hafcik uroczy i na pewno fanom serialu sie spodoba. Zabawami się nie przejmuj, w końcu sa ważniejsze rzeczy. Życzę zdrówka dużo i jednak nieco więcej czasu dla siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe ujęcie tematu. Pozdrawiam, życzę spokojnego majowego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Yoda jest genialny :) pięknie to wyszło.Fani będą zachwyceni.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartka dla fana wyszła świetnie, element zaskoczenia jest z tym magnesem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka wyszła super, choć to nie są "moje klimaty". Taka staranna, przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się karteczka bardzo podoba, mimo że tego serialu jeszcze nie znam, ale na "Gwiezdnych wojnach" tych pierwszych i serialu "Star Trek" się wychowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No rewelacyjna po prostu 👏 i ten dodatkowy magnesik rewelka👍

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowna kartka, od blisko 40 lat uwielbiam Yodę :D :D. Serdecznie pozdrawiam ;).

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczka jest cudowna!!! Magnesik rewelacyjny! Lubię Gwiezdne wojny, jednak te stare... nowe mnie jakoś nie zachwyciły... Życzę, aby poukładało Ci się w życiu prywatnym

    OdpowiedzUsuń
  25. A ja pomyślałam, że Yoda z Gwiezdnych wojen. hehe, blisko. Mnie te maseczki, kojarzą się z Milczeniem owiec. Ale już przywykłam i zawsze mam ze sobą.

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu