czwartek, 18 czerwca 2020

Moja ⭐Gwiazda⭐-wyzwanie w Szufladzie :)

Dzisiaj nie będzie kartki, chociaż brałam ją pod uwagę :)
Tym razem chcę Wam pokazać coś innego :)
Motywacją do tych prac, jest pewne wyzwanie w Szufladzie.


Do jutra można zgłaszać wszystko , co jest związane z tematem: ,,  ,,Gwiazda,,



Będą brane od uwagę  wszystkie prace w których elementy gwiazdy sie znajdą lub z kimś kto gwiazdą jest. Ja wybrałam tą drugą interpretację.
Chciałam również zgłosić swoje prace do Szuflad z okazji 10 rocznicy jej  istnienia. Organizatorzy ogłosili konkurs dla wszystkich, w którym zapraszają nas do zainspirowania całej ekipy Szuflady :) mam nadzieję, że moje prace chociaż trochę spełnią ten warunek.
Gratulacje dla całego zespołu :)



Kiedy tylko zobaczyłam temat zabawy, wiedziałam co wykonam. Od dawna szukałam pretekstu by to zrobić, ciagle nie było czasu... Blogowe zabawy pozwoliły mi sie zmobilizować. 


Wszyscy członkowie mojej rodziny są fanami Tolkiena i jego dzieł a szczególnie ,,Władcy Pierścieni,, dlatego niech Was nie dziwi mój wybór.


Każdy z nas ma swoją ulubioną postać a nawet kilka i czasem trudno się zdecydować, która z nich jest najbardziej ,, naj,, .


Wybrałam Aragorna który jest jedną z głównych postaci Trylogii i prawdziwą Gwiazdą jako postać filmowa i jako aktor. Obserwując go w czasie oglądania filmu, widzimy jak dojrzewa on do roli, która jest mu przeznaczona.
Do roli króla.
To on jako potomek Isildura i potomek Królów ma władzę nad armią umarłych by zwolnić ich z przysięgi, którą złamali przed wiekami  a ktora to sprowadziła na nich klątwę przez co nie mogą spocząć w pokoju. Aragorn wszedł na ,,ścieżkę umarłych,, by wezwać ich do walki by stanęli u jego boku.


To grafikę z jednej ze scen filmu postanowiłam użyć do wykonania moich prac. Za pomocą specjalnego papieru
przeniosłem przy pomocy żelazka wybrany obraz i naprasowałam ją na bawełnianą koszulkę. To koszulka dla syna.


Zawsze chciałam mieć notesy, przepisniki własnoręcznie ozdobione. Dlatego postanowiłam, że zrobię jeden z tą samą sceną.


Nakleiłam na okładkę ciemny papier, dodałam srebrne narożniki, na koniec napis ze sklejki i zeszyt gotowy.
Synowi bardzo się podobał i już wiem, że będą następne :)


Postanowiłam jeszcze zrobić zakładkę w moim ulubionym stylu na czarnej gumce.


Tych nigdy zbyt wiele w rodzinie czytającej książki. Grafikę nakleiłam na kartonik, który potraktowałam lakierem i brokatem, to taka fantazja :) w końcu gwiazdy błyszczą :), wiem, że to nieco kiczowate, ale w końcu gwiazdy się tym nie przejmują.


A na górze tył okładki :)



Najważniejsze, że spełnia swoją rolę i mnie się podoba :) myślę, że zrobię jeszcze kilka w podobnym stylu z innymi bohaterami.

I to już wszystkie prace jakie powstały na to wyzwanie. Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam się podobają. 

Małgorzata

48 komentarzy:

  1. Genialny komplet.
    Kocham LOTR...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super komplet stworzyłaś, dla fanów Tolkiena naprawdę ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No ładnie, mi tu trudno skończyć jeden projekt, a Ty od razu trzy świetne i różnorodne rzeczy wykonałaś mimo tego samego tematu.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z nieukrywanym zachwytem oglądam Twoje prace. Wszystkie są wspaniałe mimo różnorodności. Świetne, masz dobre pomysły i taką motywację do ich realizacji. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewo, pomysłów mi nie brakuje, gorzej z czasem :)

      Usuń
  5. As a total fan of The Lord of the Rings, imagine how much I liked your work!
    Both the shirt and the notebook are fabulous.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja droga, masz mnie: wielbicielka "Władcy pierścieni", a szczególnie Aragorna, jest zachwycona twoimi pracami.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takich okazjach dowiaduje się ile faktycznie jest wielbicieli takich filmów 😊

      Usuń
  7. Masz kilka gwiazd w jednym, super pomysły.
    Aragorna, jak i całą serię bardzo lubię.
    Pozdrawiam słonecznie.:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Aragorn to też moja ulubiona postać:)
    Pomysłowe prace zrobiłaś. Wprost wymarzone dla fanów "Władcy pierścieni":)

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgosiu jestem zauroczona wszystkim Twoimi pracami, jest pięknie i w gwieżdziście. Ma nadzieję , że prace przyniosą Ci szczęście w zdobyciu nagród, czego serdecznie życzę , Ta koszulka i przeniesienie grafiki na nią mnie zafascynowała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu, wróciłam do tej techniki po stu latach, wcześniej ozdabiajac inne rzeczy, niestety papier sie skończył, albo tak go schowalam 😁 musze poszukać albo kupić nowy. Nie czesto robię te transfery, bo czasem sie nie udają a szkoda mi każdej kartki.

      Usuń
  10. Coś fantastycznego! Świetny zestaw i świetny motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sprytnie wymyślone, piękne wykonanie, ciekawy pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Świetny pomysł i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne i pomysłowe prace. Życzę powodzenia i pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Jestem zachwycona Twoimi pracami! Ależ pomysłowa babeczka z Ciebie :) Syn pewnie zachwycony koszulką, notes rewelacja. Pewnie reszta rodziny też takie chce;)
    Zakładka z gumką też jest świetna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudne prace!!! Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wielki ukłon - prace wspaniałe. :)
    Super komplet! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Tolkiena :-) Zachwyca mnie Twoja interpretacja :-) Jest wręcz gwiazdorska!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. o jaki świetny pomysł na ozdobienie notesu, brawo!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał raz bym chciała taka koszulka ,, uwielbiam te filmy

    OdpowiedzUsuń
  20. jejku pamiętam jak w kinie każda część Władcy Pierścienia była wielkim przeżyciem :) książki też fajnie się czytało, chociaż miały wiele opisów przyrody, hehe ;) dlatego wolę Hobbita ;) Twoje dzieła ślicznie wyszły, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne prace, wszystkie bez wyjątku- wyobrażam sobie zachwyt syna.
    Dla każdego fana takie przedmioty są wielką radością.
    Fanką fantasty nie jestem, ale Władcę Pierścieni oglądnęłam z przyjemnością;)

    OdpowiedzUsuń
  22. So wonderful! I love your work!
    I also saw this movie, The Lord of the Rings, and really enjoyed it!
    Hugs from Japan

    OdpowiedzUsuń
  23. Fantastyczne widoki dla fana takiej tematyki.
    Zrobione z gustem, ze smakiem.
    Pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow! What a fantastic job you've done!
    We also love Tolkien in this household, but have not delved into any DIYs on the topic.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak fajnie spotkać współfankę! Ja też uwielbiam Tolkiena a Władca Pierścieni znaczy dla mnie coś więcej niż tylko książka czy film. Przy wyborze ulubionej postaci, wahałabym się pomiędzy Gimli a Aragornem - jeden megazabawny a drugi taki szlachetny... Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie, wymyślone, wykonane, gwiazdy błyszczą fantastycznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałe prace Też bardzo lubie twórczość Tolkiena

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie moje klimaty, ale pracę podziwiam i to bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale super!!! Też jestem zakręcona na punkcie Tolkiena, a Aragorn to dla mnie najlepsza postać sagi, no i Viggo Mortensen w filmie jest wspaniały. Cudowne prace, wspaniała grafika :DDD

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie ci to wszystko wyszło :) syn na pewno zadowolony!

    OdpowiedzUsuń
  31. Rewelacja, cuda, zwłaszcza na prezent dla fanów ☺

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu jestem w zachwycie! Przypomniało mi się jak na maturze omawiałam walkę dobra ze złem na przykładzie Władcy Pierścieni! I do tej pory jestem fanką :) Koszulka rewelacja! - nawet nie wiedziałam, że można samemu przenieść obraz na materiał, człowiek uczy się całe życie :) A jak kwestia prania? Tak z ciekawości... obraz jest trwały? A zakładka i notes ekstra! Gosiu jesteś taka eco, bo zawsze gdzieś przemycasz kartonikowe elementy :) Uwielbiam Twój wypracowany styl! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joanno cieszę się, że znalazłam w Tobie bratnią dusze:) ogromnie się cieszę, ze masz podobne podejście do LOTR jak ja :)..dużo by pisać. A jesli chodzi o koszulkę i transfer...przeniesienie go na tkaninę powoduje, że w tym miejscu jest nieco sztywny, nie mozna zbyt zagniatać koszulki podczas prania. Prac ręcznie w delikatnym płynie, czasem cos farbuje wiec warto np.użyć specjalnych chusteczek, które wyłapuja kolor :)

      Usuń
  33. Masz doskonałe pomysły, z koszulki syn na pewno będzie zadowolony.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniały pomysł Małgosiu!
    Dla każdego fana Tolkiena, takie upominki to prawdziwy, smaczy i soczysty rarytas!
    Jestem pewna,że każdy z obdarowanych będzie bardzo zachwycony takim upominkiem.
    Wielkie brawa za pomysł, inwencję i wykonanie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój ulubiony Aragorn :). Super wszystko wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajna, oryginalna zakładka, szczególnie ze względu na kształt.

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu