wtorek, 30 czerwca 2020

Polne Kwiaty-zabawa u Uli, Wielkanoc Przez Cały rok 2020-2021




Dzisiaj na blogu Uli, kończy się wyzwanie pod tytułem :
,,Polne kwiaty,,
Nagrodę ufundował Tajemniczy sponsor, 
oraz sklepy Needle & Art  i Pasmanteria Haftix. 
                                 Wzięłam udział w zabawie nie tylko ze względu na nagrody, 
ale temat wyzwania. Uwielbiam kwiaty w hafcie a szczególną
miłością darzę polne i ogrodowe. Mogłabym je wyszywać na okrągło :)
Dlatego nie mogłam przepościć tej zabawy i dosłownie na ostatnią
chwilę prezentuję moje prace :) Mam nadzieję, że się Wam spodobają.
Obowiązkowy banerek zabawy :)

 


Jedna z prac jest wieczko na puszkę z przydaniami, których
potrzebuję w czasie haftu. Ciągle szukam naparstków, igieł
i innych drobnych przedmiotów. Teraz będę je trzymać w tej puszce,
a haft który umieściłam na wieczku będzie mnie ciągle inspirował.
Często używam w swoich pracach przedmiotów z recyklingu.
puszka jest po orzeszkach ziemnych, które uwielbia mój mąż :),
a mnie szkoda było ją wyrzucić.


Powstało też jajko z haftem polnych kwiatów, oj długo powstawał ten haft,
ciągle dodawałam kolejne kwiatuszki, trwało to bardzo długo !


Rzutem na taśmie zrobiłam kolczyki, które już noszę.


Kolejna biżuteria wisior ze stokrotkami i lawendą


Zrobiłam mu mały dekoracyjny element w postaci maleńkiego łącznika na łańcuszku
z maleńkim haftem stokrotki.


Zwróćcie uwagę na kwiatki , które widać na puszce :) narysował je mój syn,
ja tylko dodałam kila gałązek liści.  Mam ochotę sięgnąć po kredki :)
Kto wie czy kolejna praca nie będzie narysowana :)


Kolejny wisior z drobnymi polnymi kwiatkami tym razem na zielonym tle :)


Tak prezentuje sie pierwszy wisiorek w całej okazałości.


I trzeci wisiorek ze stokrotkami, również na zielonym tle.




Wieczko na puszkę ozdobiłam brązowym  sznurkiem. Jak puszka się zepsuje to
zrobię kolejną.





A tu widok innych kwiatów na puszce :)



Jest koniec miesiąca więc zgłaszam tez moją pracę do swojej zabawy 









Ciesze się, że udało mi się z postem na tą zabawę, temat bardzo inspirujący 
i motywował do pracy. Chciałabym jeszcze zmierzyć się z podobną tematyką.
Pozdrawiam Was gorąco dziękując za wszystkie komentarze, 
szczególnie pod ostatnim postem. Jak już wspomniałam w nim
muszę dorobić aniołkowi różyczek :).


81 komentarzy:

  1. Wszystkie prace fantastyczne!!! Same oczy się śmieją do tych prac. A wieczko wygląda jak malowany wiejski pejzaż. Cudeńko!!! Jajko też zachwyca mnogością kwiatów. Piękne te Twoje kwieciste hafty! Rysunki na puszce też mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wieczko jest prześliczne, myślałam że to zawieszka.Wspaniale wyhaftiwane polne kwiaty.Cudenko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiałam zdecydować do zrobic, ale bałam się, że zawieszka zbyć się bedzie brudzic.

      Usuń
  3. Fantastyczne:) tyle pracy a widać,że warto

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow jakie cuda!!! Trzeba mieć talent. Podziwiam takie osoby jak Ty. Fantastycznie się realizujesz w życiu. Pasja jest bardzo ważna w życiu a jak jeszcze można przy tym zarobić to super. Jestem zachwycona tym co widzę. Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, tak kiedy odkryłam swoje pasje to dało kopa w życiu, nie wyobrażam sobie teraz nie robić tego co robię. No i faktycznie czasem wpadnie jakiś grosz na moje robótki.

      Usuń
  5. Wspaniałe hafty - podziwiam. Powodzenia w zabawie.
    Powinnam się przeprosić z haftem płaskim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te kwiatki na pokrywce są rewelacyjne, brak mi słów zachwytu!!!
    A te na jajku i wisiorach wcale im nie ustępują, piękna taka haftowana biżuteria!
    Podziwiam mistrzostwo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow!!! Jak u CIebie kwieciście!!! Prawdziwa polna łąka! Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był temat bliski mojemu sercu, wiec z radością sie do niego zabrałam.

      Usuń
  8. Ile różnorodnych i pięknych prac z akcentami kwiatowymi. Cuda i śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dawno nie widziałam tylu pięknych rzeczy w jednym miejscu! Piękne hafty, szczególnie podoba mi się ten na pudełeczku i na jajku. Jeżeli tak pięknie haftujesz to i malowanie nie będzie problemem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo, co do malowania to nie jestem pewna. Nie mam technik i podstawowej wiedzy, czasem cos odwzorowuje, z haftem mi łatwiej :)

      Usuń
  10. Co jeden haft to piękniejszy. Kwiaty są bardzo wdzięcznym motywem, a Ty to wykorzystujesz po mistrzowsku! Bardzo podoba mi się technika, którą tworzysz. Puszka jest PRZECUDOWNA ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak !kwiaty kocham nade wszystko :) temat był wymarzony.

      Usuń
  11. Przecudne kompozycje kwiatowe wyszyłaś:) Powodzenia w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrzę, patrzę i nie mogę wyjść z podziwu! Ten haft z kwiatami wygląda jak żywy! Dzieło sztuki :) Bardzo spodobała mi się także biżuteria z haftem. Dla mnie to absolutna nowość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam mało czasu na biżuterię, kiedyś robiłam jej wiecej, może przyjdzie chwila gdy do niej wrócę :)

      Usuń
  13. No ładnie, jak jeszcze przez chwile miałam nikłą nadzieję, że może moja praca ma jakieś szanse choć na wyróżnienie, to teraz już jestem pewna że nic z tego :) Przecudną ta pracę stworzyłaś Małgosiu, zresztą wszystkie dziś tu pokazane rzeczy to śliczności. Powodzenia w zabawie Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Lidko wiesz jak to jest z tą nadzieją..czasem masz ja a tu wygrywa Czarna Dama :), ale niezmiernie się cieszę, że podobają Ci sie moje prace.

      Usuń
  14. What a beautiful collection of flowers that are your hallmark!
    I really liked the can, but above all I loved those little pendants that are some exquisite artistic pieces.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  15. Nádherné výšivky, obdivujem... krása.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycające ,kwiatowe prace !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. very beautiful your works. Congrats! Greetings

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana! ta łąka wymiata! pierwsze miejsce jak nic:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, różne są gusta i tego kto wygra nigdy nie można przewidzieć, ale cieszę się, że podoba Ci sie moja interpretacja łąki :)

      Usuń
  19. Powiem tak wszystkie prace są piękne, ale wieczko rewelacja. Dziękuję za udział w wyzwaniu :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że dał mi popalić ten haft na filcu. To wyzwanie było dla mnie bardzo przyjemne.

      Usuń
  20. Muszę przestać do Ciebie zaglądać!! haha...cudowne to wieczko!! CUDOWNE!
    Jak się tak napatrzę na takie wspaniałości to mnie potem nachodzi ochota by pochwycić igły, nici i CHOĆ spróbować ;p
    Chyba w końcu nadejdzie czas, że się odważę ;) hahaha...
    Pozdrawiam!! Piękne te hafciki! Biżuteria też świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Moja Droga nie odbieraj mi tej przyjemności i wpadaj na kawke jak najczęściej :),będę sie jeszcze bardziej starać by przyciągnąć Twe spojrzenie :)i sięgaj w końcu za igle i nitkę i wyszywaj, niech Cie prowadzi Twoja wyobraźnia :)

      Usuń
  21. Zachwyca mnie Twoja kreatywność, projekty, wykonanie. Po prostu rewelacja! Biżuteria obłędna. Czy możesz zdradzić, jak osiągasz taką wypukłość na zawieszkach i kolczykach?
    Serdeczności lipcowe :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)wysłuchaj ją czym popadnie i co aktualnie mam pod ręką:filc, pianka, puszek wata itd.☺️

      Usuń
  22. Widać, że kochasz wyszywać kwiaty w każdej postaci. Zachwyciły mnie wszystkie Twoje prace. Bardzo mi się podobają takie wyszywane wisiory ale zdecydowanie prym dziś wiedzie wieczko na puszkę. Hafcik jest przepiękny.
    Powodzenia w zabawie , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten okrągły obrazek na wieczny już dawno za mną chodził, ale nie umiałam sie zdecydować co wyszyc. Bardzo się cieszę, że Ci sie spodobał.😘

      Usuń
  23. Ale kwiatowo u Ciebie !! Przepiękne prace , a wisiory cudne .... chcesz aby ja zawału z zazdrości dostała?? Są unikatowe !
    Syn zaczyna przygodę z rysunkiem a może wciągnie go coś więcej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W żadnym razie nie chcę się przyczyniać do Twojego zawału...trzeba coś na niego zaradzić :) mój syn coś tam rysuje od paru lat ale głównie postacie z gier.

      Usuń
  24. Jestem bardzo zauroczona Twoimi haftami. Wszystko jest przecudne , a haftowana biżuteria to istny artyzm. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne prace ! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prace przepięknie się prezentują :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zachwycające jest wieczko,ale i całe pudełko- wspaniałe. Jajo też świetnie ozdobiłaś. Bardzo lubię polne kwiaty, całe bogactwo przeróżnych roślin łąkowych.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałam komentarz i tak zgłupiałam..żarcik? Bo napisałaś czy liczyć na czerwiec czy lipiec:) Jeśli chodziło Ci o hafcik, to na czerwiec, tylko ja jak zwykle w biegu:) Cudne te Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkie hafty są piękne. Bardzo mi się podobają. Szczególnie ten na wieczku.

    OdpowiedzUsuń
  30. Łąka na wieczku od puszki zdecydowanie najbardziej przyciąga uwagę:) jest zjawiskowo!
    Podziwiam różnorodność kwiatów, pięknie jest, czuć letni klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zachwycasz pracami, no szczękę zbieram z podłogi, wieczko od puszki kunsztowne!!! Brawo brawo brawo !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Aleś poszalała z haftami kobieto!
    Prawdziwe lato w pełni tu u Ciebie się zrobiło :)
    Wszystkie prace wyglądają rewelacyjnie...mnie zachwyciły szczególnie Twoje kolczyki.
    Rewelaja !!!
    Uściski:)
    K

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ piękne są Twoje hafty z polnymi kwiatami. Normalnie jak obrazy malowane, zwłaszcza ten pierwszy. Oczu nie można oderwać! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  34. My goodness! That lid is a spectacular art piece! I, too am crazy about flowers but haven't delved into embroidered ones for ages! Itching to do some this summer, though :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Tyle śliczności pokazałaś, że trudno skoncentrować się na jednej. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne haftowane prace, radosne kwiatowe kolory, ślicznie narysowany obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Haft na wieczku od puszki robi wrażenie, piękne kwiaty wyhaftowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. W wieczku sie zakochalam! Jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  39. Przecudne pracę, małe obrazy ,,malowane" igła. Nic tylko podziwiać! Jestem pod wrazeniem Twoich prac. Cieplutko pozdrawiam☀️

    OdpowiedzUsuń
  40. Prace, które zrobiłaś zachwycają. Nie wiadomo, którą wybrać. CUDO!!! Wieczko i ta wspaniała biżuteria do noszenia zachwycają. Podziwiam i gratuluje wyróżnienia. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  41. Same cudnosci u Ciebie. Kocham takie drobiazgi i to jeszcze haftowane. Precjoza przeurocze sama taką biżuterię bym założyła. Wieczko niesamowitej urody, uwieczniłaś piękno natury. Gdy jadę samochodem przez małe drogi , po bokach pola, lubię stanąć i popatrzeć na te te drobne kwiatuszki. Najczęściej robię sobie bukiecik.
    Pozdrawiam cieplutko.💐

    OdpowiedzUsuń
  42. Gosiu, ten post jest jak bomba inspiracji! Same cuda. Obraz na puszce jest niesamowity i pełen kolorów lata, tak mi się wydaje, że sama wymyśliłaś i stworzyłaś ten wzór? :) Jajko przepiękne i zachwycające kwiatuszki ma! A z biżuterii to dla mnie wisior ze stokrotkami to cudo jakieś: ) do zakochania :) Tak mnie wszystko zachwyca w Twoich pracach, a przede wszystkim styl jaki Cię wyróżnia! Czasem tylko wystarczy spojrzeć i już wiem, to Gosi :) Buziaki! Aaa i gratulacje za wyróżnienie! W pełni zasłużone!

    OdpowiedzUsuń
  43. Myślałam, że trafię tu tylko na ten piękny widok na łąkę. Tymczasem zdjęć i prac można spokojnie obdzielić kilka postów. Imponujące! Gratuluje wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne te prace z haftami :-) Niestety nie wyrobiłam się z wielkanocną kartką na czerwiec, miałam w planach dwa posty w lipcu zrobić, żeby wyrównać straty ;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Cudowne prace, hafty są wspaniałe, a biżuteria nietuzinkowa.:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zachwycające prace! Napatrzyć się nie mogę takie piękne cuda pokazałaś, wszystkimi jestem zauroczona:-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Małgosiu zarzuciłaś mnie dzisiaj takimi cudami, że normalnie dostałam oczopląsu!!! Istne kwitowe szaleństwo w najpiękniejszym wydaniu :)))
    Jestem maniaczką wszelkich wisiorów, a u Ciebie takie śliczności do ozdoby...aż chciałoby się jeden zawiesić do ozdoby:)
    Gratuluję wyróżnienia u Uli i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Same śliczności. Łączka bardzo kolorowa, taka energetyczna. Biżuteria to jest wielkie WOW :). Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam kwiaty w każdej postaci.

    OdpowiedzUsuń
  50. Też lubię polne kwiaty,a u Ciebie wspaniała feeria barw. Wszystkie prace piękne ale wieczko najbardziej mnie zachwyciło. Życzę wygranej!

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystkie prace piękne. Wisiory z haftami i wieczko puszki super. Syn też tworczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Wszystko piękne, ale kolczyki przepiękne :-)))

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu