niedziela, 16 kwietnia 2023

Kwitnąca katana

 Wiem, że mnie tu bardziej nie ma niż jestem i ciągle obiecuję sobie, że się to zmieni a wychodzi jak zawsze...ten post miałam wrzucić wczoraj. To i tak niewielkie opóźnienie w moich planach. Święta minęły jak jeden oddech i nie było czasu by się zatrzymać. 

Bardzo Wam dziękuję za życzenia i pamięć! 

Dzisiaj chcę Wam pokazać obiecany haft na katanie której nie mogłam odzyskać by zrobić zdjęcia. Trochę w biegu bo musiałam szybko oddać 🙂. Motyw jeden z moich ulubionych czyli kwiaty! Jest wiosna (chociaż pogoda dalej fiksuje i nie wiadomo jak się ubrać ) i zaczynają kwitnąć drzewa! piękny widok. Kiedy idę do pracy lub wracam mijam kwitnące ozdobne drzewa, widok bardzo inspirujący i motywujący do pracy. Może to one mnie odczarują i sięgnę po igłę i nici by je uwiecznić:)

Kochani po rozmowie z Kasią postanowiłam dalej prowadzić zabawę wielkanocną bo wiem , że dla wielu jest ważna, chociaż sama na tym polu zawiodłam to ciągle wierzę, że jeszcze się zmieni wszystko na lepsze. Dlatego zapraszam tych co mają ochotę bawić się dalej i inspirować innych. Już niedługo post z zapisami do zabawy. 

Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie.❤️💐








27 komentarzy:

  1. Wow! Cudo! Nie da się przejść obok niej obojętnie! Zapiera dech w piersi i zachwyca oryginalnością!
    Uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną wiosnę wyczarowałaś na kurtce. Takie delikatne te kwiatki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny haft! Jak precyzyjnie zrobiony i obmyślany. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uf, ale dobrze, ze jednak jesteś, bo radość dajesz. :))) Ja to uwielbiam Twoje prace. No spójrz, co Ty tworzysz, przecież to istne piękno. Mamy ubranie, z którego Ty czarujesz prawdziwy unikat! Przepiękna łąka, człowiek się patrzy i uśmiecha. :) Pozdrawiam najserdeczniej, niech dużo barw radości jest z Tobą. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwie wiosenny haft, kolorowe roślinki od razu wywołują uśmiech, świetny pomysł.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginał sam w sobie, cudenko, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Haft wygląda przepięknie. Kolorowy i taki delikatny. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialnie to wygląda!
    Oczywiście, że będę się bawić. Już się przyzwyczaiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam bardzo za ten haft płaski na odzieży. Super to wygląda!!
    Świetnie wygląda ten haft na katanie !! Bardzo lubię odzież tak wyszywaną
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Qué bonito bordado, me encanta. BESICOS.

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, zachwycający haft, dzieło sztuki!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny haft! Zwykłą kurtka zyskała na oryginalności- teraz jest jedyna w sowim rodzaju. Pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny haft, Małgosiu i katana zyskała urok jedyny w swoim rodzaju.
    Pozdrawiam
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały hafcik i niepowtarzalna katana. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny haft. Super, że zabawa będzie trwać dalej. Jeśli będę mogła to dołączę, choć nie wiem czy dam radę brać udział w każdym miesiącu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeans to trudny materiał dla igły. Tym bardziej podziwiam za pracowitość.
    Pomysł jest fantastyczny, a ciuszek jedyny w swoim rodzaju. Do tego jeszcze śliczny wzorek. Kwiatki wyglądają jak na grządce.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem zachwycona :) haftowane motywy roślinne doskonale pasują do jeansu. stworzyłaś wyjątkową łąkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne ozdobiłaś katanę Małgosiu, haft prezentuje się zjawiskowo i kurtka dostała nowe piękne życie 🤩😄
    Ja jakoś na razie odpuściłam haftowanie na rzecz kartek i szydełka .
    Serdeczności ślę 🌺🍀

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wygląda Twój haft na tej katanie. Od razu przyjemniej chodzić w takiej kurtce. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała łąka na tej kurtce 🌷🌺🌿🌼🌸 Ślicznosci !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta katana byłaby idealna do dżinsów z ostatniego wpisu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, wiem jak, to jest z chęciami do blogowania, a rzeczywistością...

    Kwiatki cudnie się prezentują :).

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu