środa, 1 kwietnia 2020

Urodzinowe upominki


W tym roku były bardzo skromne..urodziny mojej mamy.
 Nie było tortu, rodzinnego spotkania,
tylko zwyczajne życzenia przez telefon i delegacja
 z upominkiem zaniesionym przez mojego syna. 


Moja mama kocha polne kwiatki i chyba po Niej mam do nich zamiłowanie.
 Ona kocha wiosną najpierw przebiśniegi i ich delikatne kibicie
wstrząsane wiatrem i śniegiem, a potem kocha bratki, najbardziej te w fioletach.
Dlatego kiedy robię dla mamy upominek staram się uwzględnić te preferencje.


Nie miałam wiele czasu, dlatego wybrałam prosty wzór bratka,
 który po wyszyciu umieściłam na tekturowym kabaszonie
 a całość nakleiłam na kartkę.
Mam nadzieję, że nie znudzą się Wam moje karteczki
bo chociaż podobne w wykonaniu to pomysłów mam na te
kwiatowe motywy całe morze 😁


Naszukałam się odpowiedniego tła pod mój haftowany kabaszon.
 Chciałam by był z motywem bratków a jednocześnie by pasował do całości,
powiem tylko, że nie jestem do końca zadowolona z tła...
ale lepszego nie znalazłam, nie lubię takich wyborów..



Karteczka gotowa czas pomyśleć o małym upominki :)
Stało się już moim zwyczajem, że do karteczki dołączam magnesik z haftem
albo zakładkę do książki na gumce.


Wybór był raczej oczywisty.. od dawna chciałam sięgnąć do książek
Kazuko Aoki, które  dostałam w prezencie od męża. 
Wybrałam prosty pojedyńczy kwiat bratka w odcieniach które pasowały
do haftu na kabaszonie. Haft jest jak widać krzyżykowy.
 

Jego wykonanie nie zajęło mi dużo czasu, a potem tylko klejenie
tkaniny na tekturce, dołączenie gumki i gotowa zakładka.
Mam tyle pomysłów na ich wykonanie tylko czasu brak..


Dobrze, że zaopatrzyłam się w odpowiednią ilość gumki nim
zaczął się ten horror z wirusem bo teraz było by mi raczej trudno ją kupić


Wzór na zakładce to element obrazka z dwoma bratkami, wybrałam sam kwiat.


Moja mama była wzruszona z upominku, chyba się go nie spodziewała,
staram się w tych trudnych dniach dla moich rodziców działać i zachowywać
 się tak aby zbyt wiele nie myśleli o tym co się dzieje..ale nie wiem czy to
możliwe na dłuższą metę..


Jutro znowu do pracy...dzwonek do drzwi, personel który pilnuje by nikt
niepożądany nie mógł wejść do środka...na wejściu wejściu zmierzą mi
 temperaturę jak wypadnie poniżej 37,3 mogę wejść, potem dezynfekcja
rąk pod pilnym spojrzeniem a potem do pracy..czasem chciałabym aby
mnie zatrzymano i nie pozwolono wejść dalej..ale to takie ludzkie
odruchy, potem odliczamy godziny kiedy będziemy mogły wrócić do
domu..jeśli będziemy mogły.

***
Zostańcie w domu! nawet nie wiecie ile z nas by zamieniło się z osobami
które mogą w nim zostać i cieszyć się obecnością rodziny..
Życzę Wam wszystkim zdrowia! Trzymajcie się.

37 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent przygotowałaś dla mamy - nie dziwię się, że była wzruszona...
    I my świętowaliśmy właśnie urodziny dwóch córek, bez rodziny i większych prezentów, ale tak jest teraz bezpieczniej...
    Trzymaj się cieplutko i zdrowo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały prezent.Tez kocham Bratki. Haft wyszedł perfekcyjny. Sprawiłaś mamie dużo radości. Trzymajcie się.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miły prezent zrobiłaś. Taki z sercem!
    Ja dopiero od dziś mogłam zostać w domu... Na razie na trzy tygodnie. Nikt nie wie co dalej.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka i przepiękny prezent. Wszystkiego dobrego dla Twojej Mamy, zdrowia dla Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile pracy i serca jest w takim prezencie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne prezenty ,pełne miłości !Karteczka zachwycająca!
    U nas urodziny "świętujemy" na Skypie Taki czas nastał ….
    Życzę zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiatuszki i prezenty. Dużo zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze to jest. Ja jestem pod ogromnym wrażeniem nie tylko Twojego smaku i wyczucia piękna, ale i wypracowania, dbałości o detale.
    U nas były urodziny córki - obchodzone online...

    Współczuję Ci / Wam bardzo tych stresów. Moja córka musi iść do pracy tylko raz na jakiś dłuższy czas a i tak się denerwuję tym.
    Pamiętam zatem +

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty od serca . Ja współczuję młodym , którzy od dawna na ten czas planowali wesele i wszystkie przygotowania na nic. Przez długi czas będziemy tylko marzyć o takich imprezach. Powodzenia i bądź ostrożna . Miłego dnia 🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna karteczka i z pewnością mimo braku osobistych odwiedzin bardzo ucieszyłą obdarowaną! :) bratek przesliczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne haftowane medaliony.
    Dużo zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim trzymam kciuki za zdrowie Twoje i Twojej rodziny i strasznie mi przykro że musisz chodzić do pracy.
    Co do Twoich haftów jestem zauroczona są cudowne i cudownie je zagospodarowałaś. Ten bratek haftem płaskim jest niesamowity, a Twój sposób na kartki bardzo mi się podoba. Życzę aby kabaszony nigdy Ci się nie skończyły.Pomysł na zakładkę też mi się bardzo podoba . Nie dziwię się mamie że jest zachwycona prezentem.
    Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny prezent :) Super pomysł na zakładkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł na zakładkę, śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała karteczka i podarek dla mamy :) Trzymaj się ciepło i bezpiecznie :) wszyscy jesteśmy Wam wdzięczni za Waszą pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rozumiem Cię doskonale, jak dobrze by było gdybyś tez mogła siedzieć teraz w domku. Zdrowia Ci przede wszystkim kochana życzę, trzymaj się i nie dawaj żadnym wirusom.
    Prezent dla Mamy przygotowałaś śliczny. A o tycc pomysłach i braku czasu to chyba każda a z nas może napisać to samo. Pomysłów pełna głowa, tylko ciągle czasu brak na ich realizację...

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są te Twoje maleństwa. Takie gustowne i wypracowane.

    OdpowiedzUsuń
  18. What a beautiful, thoughtful gift. I'm sure your mother loved it. And hopefully she can have a big birthday next year.
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  19. Drobiazgi ale cudowne! Jak żywe! Życzę zdrowia, zdrowia i siły na kolejne dni :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe zastosowanie haftów. Są piękne a kartki, czy zakładki mają dodatkową wartość - są oryginalne. Teraz to tylko zdrowia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bratki są przeurocze:) Ogromnie mi się podobają Twoje harty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny prezent przygotowałaś! Ten wyszywany bratek jest super.:) Trzymaj się! I zdrowia nieustającego życzę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Dzień dobry :) Zapraszam serdecznie do obserwowania mojego bloga.https://pracowniasielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj.Na pocieszenie powiem, że ja też codziennie chodzę do pracy. Pracuję w piekarnio-cukierni, a one są jak najbardziej czynne. To oczywiście nie do porównania do pracy w szpitalach, ale zawsze ryzyko jest.Co do karteczki, to piekny prezent, najważniesze ,że od serca.Pozdrawiam Ciebie i Twoją rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bratki są takie delikatne, a jednak trwają. Śliczne te haftowane bratki. Podziwiam,że po powrocie do domu jeszcze masz chęci.. Życzę wytrwałości i zdrowia dla całej rodziny,by następne urodziny Mamy były w pełnym gronie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny bratkowy upominek przygotowałaś dla tej najważniejszej osoby w życiu każdego człowieka..MAMY🙂 Karteczka jest śliczna i widzę , że,znalazłaś swój niepowtarzalny styl. Brawo !!!
    Pozdrawiam wiosennie i dobrego życzę 😘

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny prezent:) w pięknym stylu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne bratki:-)Pasują na każdą okazję :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny bratek, dla mnie haft krzyżykowy na razie poza zasięgiem. Próbowałam dawno temu, podziwiam cierpliwość i dokładność.

    OdpowiedzUsuń
  30. Domyślam się, ze miałaś ciężko w pracy. Może tylko pocieszające, że chorzy ludzie to dopiero mieli ciężko. Moja przyjaciółka rodziła sama i potem opiekowała się sobą i dzidziusiem sama. Dostała depresji, bo jeszcze coś było nie tak. Ale już rosną zdrowo, uff

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  32. Faktycznie bardzo ciekawie napisane. Czekam na więcej.

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu