piątek, 1 maja 2020

Wiosenno-kwietniowa kartka z magnesikiem



Witajcie !

Nie udało mi się umieścić do końca kwietnia karteczki na 2 zabawy.
No cóż czasem tak bywa, trochę mi szkoda, bo jednak to była motywacja,
nie wiem czy mi jej nie zabraknie :( Ale postanowiłam napisać posta skoro kartka
już był zrobiona.
Karteczka została wykonana na 2 zabawy. Pierwsza u Reni.


Przy jej tworzeniu
brałam pod uwagę te słowa ; ''Jaki czas, takie potrzeby'' A ja tęsknię za
świeżym powietrze, przestrzenią, wiosennymi kwiatami. Gdybym mogła to pojechałabym
gdzieś na wieś i zamieszkałabym w małym białym domku, takim jak na grafice.
Z tych marzeń zrodziła się ta karteczka.




Jak już wiecie moje kartki staram się robić z jakimiś małymi upominkami.
Tym razem wyszyłam na żółtym lnie bąka który kojarzy mi się z wiosną.
Zrobiłam magnesik który towarzyszy mojej karteczce.
A na dole sama kartka.
Myślałam aby połączyć 2 zabawy i tak u Splocika


spodobało mi się 1 przysłowie, bo w tym gąszczu wiosenno -kwietniowych kwiatów
ukrył sie zajączek i jest tam bezpieczny dzięki tej gęstwinie :P



Nad takim polem muszą latać pszczółki i bączki dlatego mój magnesik
wydaje mi się tam jak najbardziej na miejscu.
Niżej na lodówce ale może mieć też inne zastosowania.






Mam nadzieję ,że w końcu przybędzie do nas prawdziwa wiosna 
z wiosennymi burzami, które nawodnią pola i łąki, a gorące powietrze wypali
sprawcę zamieszania. Życzę Wam wszystkim zdrowia i lepszych dni.

Pozdrawiam Małgorzata.

35 komentarzy:

  1. U nas już jest;) burze, upragniony deszcz i nawet ochłodzenie, ale widać jak wszystko rozkwita i się zieleni.
    Podziwiam magnesik i kartkę:) bardzo podoba mi sie ta różnorodność interpretacji jednego zdania:) i choć nie zdążyłaś, to już dopisałam u siebie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje, ze pamiętałaś o mojej zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka!Bardzo mi się podoba!Cudowny pejzaż! Możesz zdradzić, jak wykonany?! I ten magnesik uroczy.A domek na karteczce wcale nie jest mały...a piętrowy, rozłożysty, w wieloma przestronnymi pokojami i rzeczywiście prześlicznymi widokami z okien, i na cała dolinę!Zapiera dech w piersiach!
    Pozdrawiam Małgorzatko. Udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale extra!! i super pomysł na ten hafcik

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała karteczka, pszczółka mnie rozczuliła :) też tesknię a deszczem i tym pachnącym potem powietrzem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas tych zapowiadanych burz nie widać :-( Troszkę popadało, ale to zbyt mało dla drzew i krzewów:-( Piękny owad, mam teraz takich pełno na działce, a wkrótce i świeży miód można będzie zakupić :-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy ten magnesik! Przepięknie się komponuje że świeczką i lawendowym kubkiem. Pięknego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczna, fajny wiejski klimacik, a bąk jak super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna pszczółka <3 Nad kwietną łąką prezentuje się fantastycznie.
    Pozdrawiam ciepło i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pszczółka urocza.U nas 2 dni solidnie lało.Dzisuaj też ma padać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna kartka i bardzo fajny magnes. Dobrze, że pokazałaś, bo nie tylko o wyścig z czasem tutaj chodzi, ale także o przyjemność tworzenia, więc motywacja tak, ale nie za wszelką cenę :-) pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejne prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałaś świetny pomysł na tą kartkę. Piękny sielski widoczek, aż się chce tam być.Magnesik z haftem jak zawsze utrafiony w punkt i na pewno będzie świetną pamiątką dla tego do kogo trafi ta kartka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Pszczółka jest cudowna! Chyba musze zrobić taką zakładke ;) świetnie sie komponuje z kartką. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny jest ten magnesik , taki wiosenny akcent:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka cudna a bączek zachwycający. Rewelacyjne połączenie kartki z magnesem :-)
    serdeczności posyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. My goodness! This is a stunning work of art, Małgorzata!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna karteczka i jaki świetny pomysł na magnesik! Bączek oczywiście przesympatyczny 🌹

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest śliczne!!! Słów brakuje. I takie wszystko przemyślane, wszystko na miejscu. Zachwycam się.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejne cudowne! Podziwiam pomysłay, są świetne :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kartka z sielskim widoczkiem, a bączek na magnesie rewelacyjny.
    U nas wczoraj trochę popadało, dziś zanosiło się na potężną burzę, ale przeszła gdzieś bokiem.
    Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna kartka, a pomysł na drobny upominek dołączony do kartki jest świetny. Magnesik - miodzio:))) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna kartka, pomysłowa. Hafcik uroczy:)Unas właśnie kwitną jabłonie, słychać pod nimi jedno wielkie buczenie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gosiu, śliczna kartka, bardzo podoba mi się ten uroczy, sielski krajobraz z białym domeczkiem. A bączek jest super.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę, że kartkowanie wciągnęło Cię na dobre.
    Bączek rewelacyjny a tło pasujące jak ulał.

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartka śliczna, z takim widokiem który budzi tęsknotę. Na spokojny, bezmaseczkowy spacer. Magnesik słodki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo pomysłowe rozwiązanie taka karteczka z magnesem. Śliczny jest ten haftowany bączek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna karteczka, a ta pszczółka jest piękna i przywołuje lato:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna karteczka , a pszczółka słodka jak miód. Miłego dnia 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna, wiosenna praca. Pszczoła urocza!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Urocza kartka z ślicznym krajobrazem.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wonderful postcard! Bumblebee as a real

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tez mam jedną zabawę w plecy.Bardzo podoba mi się ta karteczka z bąkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny ten hafcik z pszczołą! Idealnie pasuje do tego wiejskiego krajobrazu. Nie wiedziałam, że żółty len może mieć aż tyle uroku! Ach, chyba sie zakochałam w tej tkaninie...

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomysł z magnesikiem oraz dobranie haftu do grafiki - genialne!

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam nadzieję, ze już sobie wyjechałaś i odpoczęłaś wśród pszczółek, kwiatuszków, ptaszków. I lżej Ci już, bo wiadomo, ze nerwy były

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu