czwartek, 22 kwietnia 2021

Pascha- Zabawa wielkanocna-zapisy



Witam Was :)
Obiecałam Wam kontynuację zabawy wielkanocnej i chociaż kwiecień się już kończy i nie ma zbyt wiele czasu  to mam nadzieję, że te osoby które mają ochotę razem ze mną przygotować się do kolejnych Świat Wielkiej Nocy znajdą chwilę by wykonać nawet drobiazg który będzie nawiązywać do tych pięknych Świąt.
Wiem ,że  nie wszyscy je lubią lub nie przykładają zbyt wielkiej wagi do nich. Nie cieszą się też tak dużą popularnością  jak Świętą Bożego Narodzenia. Należy jednak pamiętać że są to najważniejsze święta chrześcijańskie. Przypominają nam one o Passze i Zmartwychwstaniu Jezusa.
 
Dlatego postanowiłam uściślić nazwę na Pascha 2021-2022
Pascha to przejście Chrystusa przez mękę, śmierć do zmartwychwstania, dzięki czemu i my po śmierci możemy oczekiwać zmartwychwstania.
Nasze comiesięczne wyzwania mają nam przypominać o tej radosnej prawdzie i przygotować do przeżywania tych wspaniałych Świat. A upominki które powstaną podczas tego roku sprawią naszym bliskim i znajomym  wiele radości.
Mam nadzieję, że i tym razem dołączycie do mnie i chociaż nie udało mi się wykonać 12 kartek to kilka z nich zrobiłam i mogłam wysłać do najbliższych.



 

Zapraszam do zabawy wszystkie osoby prowadzące aktywnie swoje blogi które chciałyby od tego miesiąca tj. kwietnia 2021 roku przez 12 miesięcy bawić się ze mną tworząc prace związane z Wielkanocą. 
Ważne aby co miesiąc pokazywać chociaż jedną pracę. Prace możecie łączyć z innymi zabawami. I tutaj ważna zmiana ! praca którą pokażecie ma być ukończona w całości. Czyli nie tak jak do tej pory wystarczył fragment np. haft, jeśli to ma być haft to musi być wykończony albo na kartce, albo na obrazku, poduszce itd.

Zasady:
 1. Zabawa trwa cały rok od kwietnia 2021 roku do kwietnia 2022r.

   2. Technika pracy dowolna,  ważne aby nawiązywała do Świat 

Wielkiej Nocy. Może być to haftowany obrazek, kartka, poduszka, rodzaj haftu dowolny. Jeśli ktoś robi na szydełku lub drutach może wykonać dowolną pracę w tej technice, wszystkie inne techniki mile widziane. Jesteście wszystkie bardzo kreatywne i na pewno będziecie umiały wykonać pracę na ten temat. Wiele z was maluje zajmuje się decupage, szyje itp. Będzie mi miło je zaprezentować :

  3. Do ostatniego dnia każdego miesiąca prezentujemy swoje prace na blogu w poście informującym o tej zabawie, proszę też o umieszczenie w tymże poście banerka zabawy.

             4. Załóż nową etykietę na swoim blogu o nazwie
Pascha 2021-2022
abym po   zakończeniu zabawy mogła znaleźć wpisy na blogu wraz ze zdjęciem wykonanej pracy i zweryfikować czy wywiązała się ona/on z obowiązujących zasad.

5. Umieść na swoim blogu baner z
odwołaniem do tej zabawy, dzięki czemu może się o niej dowiedzieć więcej osób i będą mogły bawić się razem z nami.
6. Jeśli wykonasz więcej niż jedną pracę, proszę aby wykonać kolaż zdjęć w przeciwnym razie do galerii powędruje zdjęcie pierwszej  pracy.

7. Na zakończenie zabawy wylosuję  z pośród osób, które wywiązały się z zasad zabawy jedną z Was, która otrzyma ode mnie drobny
upominek. 
  
8. Do zabawy można dołączyć w każdym momencie, ale w losowaniu upominku wezmą udział tylko te osoby, które bawiły się ze mną przez 12 miesięcy.
 
Osoby, które nie posiadają blogów a chcą wziąć udział w zabawie
proszę o przesyłanie prac na adres:moonprimitive@gmail.com

W związku z tym, że informacje o zabawie podaje dosyć późno dopuszczam niewielki poślizg czasowy, do końca maja. Jeśli ktoś nie zdąży zaprezentować swojej pracy w kwietniu to w maju musi pokazać 2 prace.

  Osoby chcące wziąć udział w zabawie, proszę o pozostawienie 
komentarza pod tym postem do końca maja- zapisy przedłużyłam ze względu na wymienione opóźnienie, ale w maju jak pisałam należny pokazać 2 prace.

 A na koniec losowanie. Wklejam zdjęcie z wylosowaną liczbą:

 34


 Pod wybraną cyfrą ukrywa się nasza blogowa  koleżanka prowadząca bloga: Haft i Patchwork .

 Serdecznie gratuluję i proszę o kontakt. 

Nie wiem czy wyczerpałam temat ale kończą mi się i tak nadwątlone przez chorobę siły. Wybaczcie mi małą aktywność na moim i Waszych blogach ale chwilowo przekracza to moje możliwości.

Czujemy się już wszyscy znacznie lepiej ale do całkowitego zdrowia droga jeszcze daleka. Jeszcze raz dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne i powrotu do zdrowia, nie mam sił odpowiadać każdemu z osobna dlatego czynię to tutaj. Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i jeszcze raz zapraszam do wspólnego całorocznego wyzwania. Ewentualne pytania proszę zostawić pod postem lub na mailu.

Podsumowanie poprzedniej zabawy będzie w jednym z kolejnych postów :)

***

 LISTA OSÓB KTÓRE ZAPISAŁY SIĘ DO ZABAWY:

 PASCHA 2021-2022:

 

1.Mariola

                  2Haft i Patchwork      

       3.Paniuśka      

4.Elunia   

5.Agaja    

6.menia   

                     7.Szczypta magiii u Anny   

8.Mięta   

         9.Leacathy        

          10Anna Iwańska

11. Tesa57  

    12.  xgalaktyka

13. Grażyna

14.barbaratoja

15Tina J

16. Ulcia 

17. Ula (anielski zakątek)

18.Kress_Ka

19.Malgorzata Zoltek 

20.splocik

21.EL. 

22.Anna

83 komentarze:

  1. Lubię takie zabawy. Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że ze zdrowiem lepiej....

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytam, czytam a tu taka niespodzianka! Oczywiście zgłaszam się do zabawy w kolejnym roku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenie tym co wezmą udział. Ja jestem słaba w dotrzymywaniu terminów i zobowiązań. Miłej pracy wszystkim , pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌷

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż ja wiem ,że takie zabawy zobowiązują, mnie nieco uczą dyscypliny, ale na pewne sprawy nicnie poradzimy :)

      Usuń
  5. Zabawa zapowiada się na wyśmienitą. Ja jednak pozostaję przy tej z biscornu, u Iwony, chociaż nie wypaliła, haftuję dalej.
    Powodzenia i zdrowia wszystkim.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że zabawa będzie się rozwijać, ja utknęłam z biscornu ale ciągle wierzę,że nadrobię :)

      Usuń
  6. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Na zabawę się zapisuje. Będzie motywacja do robienia kartek lub upominków Wielkanocnych. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Marioli z bloga "Haft i Patchwork" :)
    Z przyjemnością będę się nadal bawiła z Tobą Małgosiu.
    Życzę szybkiego powrotu do pełni sił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim życzę ci, abyś jak najszybciej wyzdrowiała. Mocno trzymam za to kciuki. Zastanawiałam się nad zapisem, bo na pewno powstaną u mnie wielkanocne kartki i ozdoby, ale już wiem, ze nie co miesiąc, a nie chciałabym cie zawieść. Bedę kibicować!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze zdrowiem coraz lepiej, nie przewiduję zbyt długiego chorowania, zapraszam do zabawy niezależnie od ilości zrobionych kartek :)

      Usuń
  9. Świetna zabawa. Życzę powodzenia wszystkim uczestnikom, a Tobie szybkiego powrotu do zdrowia. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Namówiłaś mnie. A ściśle rzecz biorąc podpowiedziałaś pomysł, dzięki któremu mogę się zapisać. Ciekawe czy mi się uda dotrzymywać terminów. :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) na pewno nas zaskoczysz i zainspirujesz i kto wie jeszcze będziemy Ci podkradać pomysły :)

      Usuń
  11. Fajnie się bawiłamm w poprzedniej edycji 😀. Dziękuję za trud 😀. Dlatego chętnie zapiszę się na tą edycję. A że po cichutku na nią liczyłam to kartkę na kwiecień mam gotową. Życzę dużo zdrowia 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ponownie w zabawie:), cieszę się,że bawisz się ze mną dalej, pokazuj tą kartkę jak najszybciej :)

      Usuń
  12. Życzę powrotu do sił i zdrowia. :) Kusi mnie zapisanie się na Twoją zabawę, oj kusi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)wierzę,że siły wreszcie wrócą, już je czuję :). Nie zastanawiaj się tylko zapisuj, tu nie ma wpisowego, zawsze możesz odpuścić i ponownie dołączyć. Nie ma obowiązku pokazywania co miesiąc pracy, no ale to warunek losowania nagrody. Na pewno takie zabawy mobilizują :)

      Usuń
  13. Super! Małgosiu czekałam na post z kolejną edycją zabawy i zapisuje się z radością 🥰😊
    Lubię tą zabawę blogową i zawsze z przyjemnością coś tam zmajstruje 😉😊
    Pozdrawiam serdecznie i szybkiego powrotu do zdrówka życzę 😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, będzie coraz lepiej :), bardzo mi miło, że w dalszym ciągu bawisz się ze mną, na pewno zrobisz piękne prace :)

      Usuń
  14. Fajnie,że postanowiłaś kontynuować zabawę:) Zapisuję się. Może w tym roku dam radę wykonać 12 prac...jak Herkules ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zdrówka całej rodzinie życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ponownie w naszym gronie, fajne porównanie z tym Herkulesem 😁. Życzę Ci by tym razem Ci się udało. Ja też nie zdolalam zrobić 12 prac, ale bede próbowała😉

      Usuń
  15. Zabawa jest wspaniała ale ja już zrezygnowałam z wysyłania kartek więc się nie przyłączę. Będę jednak z przyjemnością podglądać prace koleżanek.
    Życzę Ci Małgosiu zdrówka i pozdrawiam bardzo ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna zabawa , trzymam kciuki i będę kibicować.Zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się do zabawy, banerek i wszystko inne ogarnę w weekend (hihi, o ile znowu czegoś nie usunę). Skoro można szyć, to może w końcu się zdyscyplinuję i przygotuję wielkanocne zawieszki :)

    Miłego weekendu i moc sił oraz zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  18. No jak nie jak tak, oczywiście że jestem w zabawie . Zgłaszam się z miła chęcią i pędzę wieszać banerek.
    Małgosiu życzę oczywiście pełnego powrotu do zdrowia i to w szybkim tempie. Oby ten przeklęty wirus nie zostawił u Was śladów. Jestem pełna podziwu dla Ciebie, za napisanie tego posta. Wiem z własnego doświadczenia , że nie było to takie łatwe.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu bardzo sie ciesze, że nadal bawisz sie z nami, Twoje prace nie raz nas inspirowaly i zachwycały 😘

      Usuń
  19. Bardzo fajny pomysł na konkurs, ale niestety na pewno nie dałabym rady rysować tak systematycznie, może kiedyś weną mi wróci, chociaż temat Paschy nie jest dla mnie jakiś inspirujący;) Powodzenia dla innych i życzę miłej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Organizujesz bardzo ciekawą zabawę, z przyjemnością będę podglądać prace koleżanek. Niestety nie jestem tak punktualna i systematyczna, żeby dostarczyć prace na czas, poza tym nie zajmuję się kartkami, nie umiem.
    Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę zdrowia.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj chyba będę musiała napisać sprostowanie, chociaż w zasadach jest, że tu nie chodzi tylko o kartki! ale inne inspiracje związane z Wielkanocą :) ale rozumiem nie każdy ma na to czas :)

      Usuń
  21. Nie zgłaszam się ale będę z uwagą śledzić i podziwiać wszystkie prace. Temat bardzo dobry ale jednocześnie wymagający.
    Powrotu do pełni sił Ci życzę i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, będzie się na blogach działo. Dużo zdrowia i sił w ogarnięciu zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie zgłaszam się,ponieważ niestety nie jestem osobą systematyczną,nie umiem robić kartek, ale będę śledzić postępy w pracach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubie Wielkanoc i Tridum Paschalne ktore je poprzedza. Jeszcze bardziej lubilam gdy zyla babcia i mama. Teraz wszystkie swieta sa dla mnie smutne. Nie moge sie przyzwyczaic do tego ze mama nie zyje ( umarla zeszlego roku tuz przed Wielkanocna). Bardzo fajny konkurs, pomysle.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z miłą chęcią się zapisuję, życzę ci powrotu do zdrowia - mnie trzymało dość długo

    OdpowiedzUsuń
  26. A ja z przyjemnością będę podziwiać powstałe dzieła. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana zdrówka życzę, niech już będzie dobrze! Pokibicuję Wam w zabawie - jestem pewna, że śliczne prace powstaną :).
    Trzymaj się, ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wiesz, że czekałam na ten post Małgosiu i ogromna radością zapisuję
    się na kolejną edycję :)Banerek zaraz zawiśnie u mnie na blogu
    a Tobie Kochana życzę dużo zdrówka :) :*
    Uściski słoneczne.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Oj będzie się działo, z Twoimi pięknymi pracami...już nie mogę się doczekać :) Witaj w gronie uczestników 😁

      Usuń
  30. Proszę dopisz mnie do listy biorących udział w wielkanocnej zabawie. Może tym razem uda mi się zrobić 12 prac.
    Zdrowia życzę.

    OdpowiedzUsuń
  31. Niech zdrówko wróci do Ciebie w 100% :)
    Dziękuję za ogłoszenie wyników i gratuluję Marioli!
    Chyba sobie odpuszczę tę edycję zabawy, ale nie zamykam drzwi do końca, wszak do końca maja jeszcze mogę zmienić zdanie.
    Buziole!

    OdpowiedzUsuń
  32. Gosiu, nie mogę ominąć tej zabawy. Bawiłam się cały rok w poprzedniej zabawie, to i teraz też wezmę udział:) Mam nadzieję, że już wydobrzałaś, i że czujesz się lepiej. Ale zdrówka zawsze życzyć można, bez niego ciężko. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że dalej bedziesz się z nami bawić :)

      Usuń
  33. Też bym chciała dołączyć do zabawy...tyle, że ja głównie koloruję i kartkuję - od lat nie haftuję i nie szydełkuję...

    OdpowiedzUsuń
  34. Z przyjemnością dołączę do zabawy!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  35. Wiem że to po terminie, ale jesli mozna jeszcze to zaryzyjuje, moze sie w tym roku uda :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Jakiś czas temu obiecałam sobie, że wezmę udział w tej zabawie jak będzie kolejna edycja :) Zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że weźmiesz udział w tej zabawie :)

      Usuń
  37. Mam duże zaległości w odwiedzaniu blogów. Chętnie przyłączę się do zabawy również w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  38. Dołączam do zabawy i postaram się w krótkim czasie uzupełnić kwietniowe zadanie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  39. Przede wszystkim życzę Ci jak najszybszego powrotu do zdrowia :)
    Dość długo zastanawiałam się nad udziałem w zabawie - nie robię kartek i nie wiem, czy w każdym miesiącu coś u mnie powstanie.
    Sprawa różnorodności technik jest zaznaczona, ale do końca nie wiem, jak jest z comiesięcznym udziałem.
    Jeśli jest obowiązkowy to z żalem zrezygnuję z zapisu.

    Mam za sobą święta wielkanocne bez dzieci i wnuków już dwa razy (w ubiegłym i w tym roku), co było dla mnie bardzo smutnym przeżyciem.
    Tym bardziej więc mam ochotę na przygotowanie świątecznych dekoracji na przyszły rok
    Dlatego proszę o wyjaśnienie jak to jest z udziałem - czy od momentu zgłoszenia się (teraz lub później) muszę już brać udział co miesiąc?
    Informacja o losowaniu nagrody jest jasna, ale co z takimi uczestnikami zabawy jak ja, którzy nie dadzą rady wyrobić się w każdym miesiącu?
    Wiem, że to drobiazg, ale czytałam już tak różne zasady zabaw, że wolę zapytać.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź na moim blogu :)
      Proszę o dopisanie mnie do listy uczestniczek - będzie teraz 21, czyli oczko :)

      Usuń
    2. PS Napisałam odpowiedź na blogu, zajrzyj do mnie w wolnej chwili :)

      Usuń
  40. Dodaje link do posta z karteczką wielkanocna na maj. Pozdrawiam.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2021/05/mapka.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  41. Rzutem na taśmę dopisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Dziękuję, dorzuciłam karteczkę do posta.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej. Mój link do pracy z czerwca.
    Pozdrawiam gorąco.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2021/06/pascha.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie wiem czy tutaj zgłaszać, że wykonałam pracę czerwcową?
    Jeżeli tak, to przesyłam link: https://mojehobby-mojapasja.blogspot.com/2021/06/zabawa-u-primitive-moon.html
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu, możesz tu bo moderacja komentarzy pozwala mi go zobaczyć, ale też nie ma takiej potrzeby, ponieważ odwiedzam zapisane osoby i sprawdzam dzieki zakładce czy etykiecie czy jest post w danym miesiącu :)

      Usuń
  45. Cześć kochana, zostawiam link do lipcowej pracy. Pozdrawiam gorąco.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2021/07/pascha.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  46. Cześć. Widzę, że byłaś u mnie szybciej niż ja u Ciebie z linkiem do sierpniowego posta. Hihi. Mam nadzieję, że z mamą Twoją już lepiej. Pozdrawiam gorąco i dla zasady oczywiście zostawiam link.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2021/08/pascha-2021-2022.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  47. Cześć kochana. Przesyłam link do wrześniowej pracy. Pozdrawiam gorąco.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2021/09/misz-masz.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  48. Hejo. Przesyłam link do najnowszego mojego dzieła wielkanocnego.
    Pozdrawiam gorąco i życzę miłego weekendu.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2021/10/pascha.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  49. Moja odsłona do zabawy na listopad już gotowa. Zapraszam i pozdrawiam.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2021/11/pascha-2021-2022.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja już tradycyjnie dam znać o sobie pod tym postem.
    Przesyłam link do zaliczenia prac z grudnia. W styczniu mam zamiar coś zrobić osobno.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2022/01/zalegosci-i-nowosci.html?m=1

    Pozdrawiam gorąco. Życzę Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, zdrowia oczywiście najwięcej dla Ciebie i Twoich bliskich. Ale również spokoju, milosci, wytrwałości i mnóstwa pomysłów do tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  51. Witam. Zostawiam link do mojej styczniowej pracy. Pozdrawiam gorąco.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2022/01/wiewiorka-czy-zajac.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  52. Hejo. Zgłaszam moją lutową kartkę.
    Pozdrawiam gorąco.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2022/02/wielkanoc.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  53. To znowu ja. Zgłaszam moje dwie karteczki na zaliczenie zabawy.
    Pozdrawiam gorąco.

    https://panipaniuska.blogspot.com/2022/03/wielkanoc-tuz-tuz.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  54. Nice post thank you Tonya

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu