poniedziałek, 21 września 2020

Choinka -wrzesień


 

Czas na wrześniową odsłonę zabawy choinkowej. Tym razem postawiłam na zawieszkę lub poduszeczkę na igły, szpilki. Jak kto woli, może pełnić obie te funkcje :) Wybrałam wzorek, który chodził za mną już od 2 lat. Kiedy pierwszy raz go zobaczyłam tak bardzo mi się spodobał w swojej prostocie, że postanowiłam go wyszyć, ale ciągle brakowało motywacji. Pomogła mi w tym Kasia ze swoją zabawą :)



 
Wyszywałam na lnie, na którym to jednak wszystkie krzyżyki wyglądają ładniej, a szary kolor tła pięknie odbija te nieliczne kolorki.



 
Od dawna marzyły mi się takie ozdobne szpilki..ale że też u nas niewielki jest ich wybór, powiedziałabym, że praktycznie żaden to postanowiłam zrobić sobie takie sama z użyciem koralików, które znalazłam w swoich zbiorach.
 
 

 

W tle prezentuję też magnesik na igły z kotem, który również sama zmontowałam :)


 
 
 Najgorsze było ręczne zszywanie poduszeczki..szczerze tego nienawidzę bo jest monotonne, czasochłonne i bardzo nudne, jak nauczę się szyć to takie drobiazgi będę zszywać na maszynie.

 

 

W oryginale poduszeczka nie miała żadnych wstążeczek. Ja postanowiłam ją nieco wzbogacić bo to świąteczna zawieszka ze świątecznym kotem a więc wypada dodać nieco blasku i błysku :)




Kotek ma na czapeczce zamiast pomponu charms z gwiazdką. W oryginale był złoty ale ja takowego nie znalazłam, ale i tak mi się podoba:)

Niżej poduszka po zszyciu bez ozdobników, czy nie uważacie ,że te wstążeczki nieco ją wzbogaciły?


 

Tak prezentuje się na świerku, myślę że kiedyś będzie mam nadzieję miłym upominkiem dla bliskiej mi osoby o ile chłopcy pozwolą na ten prezent, bo z racji swojej miłości do tych czworonogów zawieszka wpadła im w oczy :)



I obowiązkowy banerek dla Kasi
 

 

Wracając do zawieszki..chciałabym zrobić jeszcze kilka, marzy mi się choinka ozdobiona takimi ręcznie zrobionymi drobiazgami.


 

Dla zainteresowanych pokazuję zdjęcie oryginalnego wzoru, który był inspiracją :)


Chciałam Wam wszystkim podziękować za komentarze i ciepłe słowa pod poprzednimi postami, ogromnie się cieszę,że haft na spodenkach zyskał wasze uznanie, już przymierzam się do haftu na katanie, wstępnie wybrałam wzór muszę się tylko upewnić ,że będzie tam pasował :)
Dziękuję też za rady dotyczące nowego blogera, powoli się z nim oswajam ,ale to nie moja bajka..
Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie :)

48 komentarzy:

  1. Kolejny świetny haft! Zapachniało Świętami:) Igiełki też wpadły mi w oko - szczególnie ta biała z perełką!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za haft na lnie, choć przyznaję podjęła tylko jedna próbę, chyba dojrzałam do decyzji o kolejnej próbie. Wzorek faktycznie mało skomplikowany za to efekt rewelacyjny i zdecydowanie ze wstążeczkami wygląda fajniej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza jest ta podusia Małgosiu a pomysł na ozdobne szpilki rewelacyjny!
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz fajne rzeczy, te szpileczki, nożyczki... Świetny haft. I dobrze, że go ozdobiłaś od razu bardziej się wydaje świąteczny i pasujący do pięknych choinek

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna poduszeczka aż żal wbijać szpilki😊 Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że można się zmotywować, Tobie się to udało. Ciekawy igielnik, taki zawieszkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny haft i ta szpilka-cudna 😍😍😍😍
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Już chciałam zapytać gdzie można kupić takie szpilki a tu czytam, że sama je zrobiłaś ... są świetne! Poduszeczka na szpilki śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. It's really lovely, friend!
    The beaded pins are gorgeous.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zawieszka Małgosiu. Ja uwielbiam wszelkiego rodzaju wstążeczki, koronki, świecidełka, koralik itd, więc dla mnie z tymi wszystkimi ozdobami zawieszka tylko zyskała :) A ten magnesik jaki super, oj przydałby się tak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny haft. Takie krzyżykowe miniaturki w świątecznym klimacie uwielbiam. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna maleńka podusia :) a kociak skradł mi serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kociak świetny :-) Zdecydowanie wykorzystałabym jako zawieszkę, wbijać szpilki w kota... toż sie to niegodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna podusia. Wstążeczki jak najbardziej ją ozdobiły. Zaintrygowałaś mnie tymi ozdobnymi szpileczkami. Czy ta kuleczka z drobnych perełek to też Twój własnoręczny wyczyn? Rewelacyjne te szpileczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To gotowy koralik, bardzo ciągnie mnie do takich ozdób :)

      Usuń
  15. Super poduszczka. Szpilki są prześliczne. Czyli masz już 9 rzeczy w zabawie zrobionych? Jeszce trzy. Komplet na/pod choinkę będzie niezwykły..

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo misterny haft, wyszła super zawieszka, raczej poduszkę na igły, na choinkę też może być.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Potwierdzam zdecydowanie, że ze wstążeczkami wygląda fantastycznie! Szpileczki bardzo pomysłowe. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna. Faktycznie dwa w jednym poduszeczka na szpileczki i zawieszka na święta 🙂

    OdpowiedzUsuń

  19. Dziękuję bardzo za zaproszenie mnie do swojego bloga! Jest tu niezwykle interesująco. Kontynuuję wycieczkę i cieszę się!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna zawieszka, aż sama mam ochotę zrobić podobną. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie wyszła ta zawieszka. Wstążeczki dodały jej blasku. Będzie fantastyczną ozdobą choinki :-)
    Pomysł z ozdobieniem szpilek koralikami bardzo mi się spodobał :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeurocza poduszeczka:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ojej jakie cuda. To magiczna moc Gandalfa? hehe Bardzo się cieszę,ze do mnie zajrzałaś. też czasem coś tworzę w miarę moich możliwości. A co masz na myśli: cieszyć się z małych rzeczy? hehe ja jestem po wypadku, mogłam zostać rośliną z krwiakiem mózgu, dla mnie wszystko co czuję jest wielkie, hehe uściski serdeczne. Mam nadzieję, że nie raz zajrzysz do mnie a ja do Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że moc Gandalfa :)
      No cóż przezylaś straszny wypadek wiec wiesz o czym mówię :), ja mialam inne zdarzenia...wystarczy chwila by świat Ci sie zatrzymał a życie rozsypalo jak domek z kart..czasem nie dostrzegamy tego co naprawdę warte jest zauważenia, nie widzimy piękna wokół a wystarczy chwila by wszystko stracić i dopiero wtedy pewne rzeczy nabierają wartości...i patrzymy na życie inaczej...

      Usuń
    2. Rozbawiły Cię cytaty Tyrmanda? jeszcze napisze pewnie, bo ja zaśmiewam się do łez .Poprawia humor :-)

      Usuń
    3. Aby mnie cos bardzo rozbawiło muszę wiedzieć w czym rzecz...a jak napisałam do tego trzeba mieć trzeźwy umysł a ja po niektórych nockach nie jestem trrzezwa 😊

      Usuń
    4. Odpisałam u siebie na komentarze. Będę bardzo szczęśliwa jeśli będziemy pisać do siebie. :-)))

      Usuń
    5. Jeśli osiągnięcie szczęścia było by takie łatwe to mogę do Ciebie pisać :)

      Usuń
    6. o widzisz, nie dostałam info, że mi tu odpowiedziałaś, a to bym chciała wiedzieć. i teraz nie wiem co zrobić z oczekiwaniem na moderację? ech gapa jestem, no co zrobić

      Usuń
    7. już znalazłam, odblokowałam :-) a jak zaznaczyć,zebym wiedziała czy ktoś odpisał na mój komentarz na cudzym blogu? może wiesz. Bo samo zatwierdzanie nie jest mi niezbędne, bo i tak muszę sprawdzać w Komentarzach. Jak do tej pory nikt mnie nie obrażała, to może już nie będzie. Zresztą usunąć zawsze mogę. Pozdrawiam serdecznie i przepraszam,ze głowę zawracam.

      Usuń
    8. hehe, nie trzeba jak nie masz potrzeby. Miałam na myśli, że będziemy do siebie zaglądać. Szczęście nie jest tylko zadowoleniem. Szczęśliwa to ja jestem generalnie, czasem szczególnie zadowolona (to ta próżność, hehe)
      dostałaś info, że Ci odpisałam na komentarz? Uściski :-)

      Usuń
    9. ale extra, Dorosłość :-)) jutro mam dzień wolny to jak się ogarnę, będę czytać u Ciebie :-)) dobranoc :-))

      Usuń
  24. Prześliczna!!!!
    Pewnie już wszyscy wychwalili w komentarzach, a ja dopiero dziś nadrabiam zaległości w czytaniu.
    Urocze cacko!

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajny pomysł na igielnik i zawieszkę w jednym ;-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam zawieszki tego typu a tutaj dodatkowym atutem jest to,
    jak ją wykończyłaś:)
    Na pewno będzie się kapitalnie prezentować na choince świątecznej :)
    Co do motywacji...to nawet nie wiesz Małgosiu do ilu prac zmotywowała mnie Twoja zabawa wielkanocna.
    Uściski zasyłam :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  27. No pięknie Małgosiu, nie wiem na co patrzeć...zawieszka pełna świątecznego uroku i szpileczki jak klejnoty 😍
    Pozdrawiam słonecznie 😊🌹

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękności! Wszystko! Subtelność, delikatność, niesamowicie klimatyczna praca. Zachwyt! Jednak na maszynie to chyba nie...
    Pozdrawiam najcieplej

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawieszka jest mega!!!!😍😍😍 Bardzo mi się podoba, świetny pomysł na dodatkowe ozdoby!❤

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu