środa, 8 kwietnia 2020

Easter Egg

Witajcie!
Pogoda piękna, robi się coraz cieplej, niestety, kto nie musi pracować
poza domem niech zostanie w nim tak długo aż będzie wolno wychodzić.
Dzięki temu jest szansa, że mniej osób się zarazi, więc stosujmy się do zaleceń.
Nie mam zbyt wiele czasu na haft, dlatego chciałam Wam  pokazać
obrazek jaki zrobiłam jakiś czas temu z okazji Wielkanocy, miałam w planach
zrobić coś jeszcze, ale nie wiem czy uda mi się skończyć.




Jestem zakochana w projektach Eszter zwanej  Sub Rosa
dlatego zamawiam sobie wzory, które bardzo mi się podobają.
Ten wzór zamówił mi mąż w prezencie, to wygodna forma zakupów
ponieważ produkt dostaję na maila w postaci pliku PDF i nie muszę
płacić za przesyłkę. Wzory są w przystępnej cenie i można od czasu do
czasu sobie na taki pozwolić. Można go kupić w kilka osób wtedy
 wyjdzie taniej :)




Obrazek zatytułowany jest Ester Egg i bardzo mi się podobał
wybrałam do haftu len cieniowany, chociaż teraz wybrałabym w nieco
innym odcieniu, ale i tak mi się podoba.




Z racji tego, że nie wolno wychodzić np w plener zrobiłam mojemu
obrazkowi sesję na balkonie, nie umiałąm zdecydować się na wybór
2,3 zdjęć a więc prezentuję wszystkie. Mam nadzieję, że mi
to wybaczycie :)







Przypominam o trwających zapisach na
Zabawę Wielkanocną
 i zasadach! Czyli comiesięczny post z pracą
związaną z tematyką i osobnej etykiecie ! pod
którą znajdę pod koniec zabawy posty z
 Waszymi pracami. Nazwa etykiety to;
Wielkanoc 2020-2021
Jeśli nie będzie tej etykiety, nie bedę
potrafiła odnaleźć wszystkich Waszych prac
i nie będą one brać udziału w losowaniu
nagrody. Dlatego proszę o wyrozumiałość :)
A teraz czas na kolejny wzorek wielkanocny


Wzorek pochodzi z Tej strony 
i jak widać nie jest zbyt pracochłonny, prosty i łatwy do wykonania.
Może dzięki temu do zabawy dołączy więcej osób i będziemy się wzajemnie inspirować.
***
Życzę Wam wszystkim dobrego przeżywania Wielkiego Tygodnia ! 


26 komentarzy:

  1. Jajo pierwsza klasa...uwielbiam ten styl:)
    Bardzo mi się podoba, to jak go oprawiłaś.
    Moją ozdóbkę wielkanocną niedługo pokażę,czekam tylko aż dziecięcie pomoże mi go podkleić.
    Małgosiu nie lepiej umieścić żabkę do linkowania?
    Ułatwi i to znacznie pracę...będziesz miała wszystko w jednym miejscu:)
    Uściski
    K

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalny obrazek.Wielkanoc i wiosną. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne to jajo. I dobrze, że dużo zdjęć! Wzorek też uroczy.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny hafcik, taki inny.... Lecę złapać się kartkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten hafcik , spojrzałam nawet do sklepu, ale dla mnie jednak za wysokie . Twój obrazek wyszedł świetnie.
    Wzorki Aliolki bardzo lubięi nawet dość sporo ich mam , tego koguta też już mam :-)
    Powodzenia i czasu choć troszkę na Twoje robótki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny obrazek pięknie oprawiony.
    Życzę zdrowia i radosnych, mimo wszystko, Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna haftowana ozdoba, buzia się sama uśmiecha :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny obrazek, ładnie go prezentujesz w tylu ujęciach. Fajne, ciepłe kolory. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny obrazek wyszyłaś i tak oprawiony wygląda świetnie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obrazek pięknie Ci wyszedł.Całość wygląda na super dopracowaną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny obrazek , śliczna wielkanocna ozdoba. Pozdrawiam cieplutko 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny obrazek! Cudnie poradziłaś sobie z sesją zdjęciową :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super hafcik i jak pieknie w tej ramce wygląda, nawet nie wiedziałam że są takie owalne passe-partout...

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczny wzorek,idealnie wykonany i świetnie oprawiony:)
    Balkonowa sesja zdjęciowa wyszła super !
    Małgosiu bawię się z Tobą :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft i oprawa!
    Zdrowych i spokojnych Świąt Ci życzę 🌷

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny i bardzo oryginalny haft, cudny jest :-) Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego na nadchodzące Święta i oczywiście zdrowia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ozdoba, dzieło szalenie zdolnych rąk! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thank you for visiting my blog! I love your egg--beautiful stitching and framing :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne to jajo...moje kolory... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne wzory, zwłaszcza kogut :-) Czy mamy zgłaszać u Ciebie wykonane prace na zabawę z linkiem ? Ja mam etykietę do Twojej zabawy, kartkę kwietniową zrobiłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny jest ten haft, a jeszcze z oprawką tak cudnie współgra.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak mi się skojarzyło, jak kiedyś pisałaś, czego to nie robisz. Kiedy się jednak nauczyło tyle, żeby być lekarzem, to nauczy się wszystkiego. Nic dziwnego, ze nie czujesz się bezradna, chociaż mąż tak dba. Ty wiesz, ze nie jesteś jak dziecko, może tylko czasem chcesz, żeby zdjąć ciężar odpowiedzialności. To takie serdeczne :-)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu