wtorek, 8 października 2019

Zabawa z okazji urodzin :)



Witajcie :)
Bardzo mi miło że odwiedzacie mojego świeżutkiego bloga,
i pozostawiacie na nim swój ślad w postaci  komentarza :) 
 Chciałam tez podziękować za życzenia z okazji urodzin :), 
Niektóre prezenty już pokazałam a te które otrzymałam dzisiaj
 pokażę innym razem.
 Tymczasem chciałam z okazji urodzin( oczywiście 18tych ;) tez Was czymś obdarować..
ale nie mam jeszcze dla Was upominku :(   zbyt późno o nim pomyślałam. 
Dlatego z pewną nieśmiałością chciałam zaprosić do zabawy 
wszystkie osoby które mają ochotę pobawić się ze mną
 i wyszyć jeden z dwóch darmowych wzorów( można wykonać oba :)

 



Do 30 listopada czekam na zdjęcia Waszych prac pod adresem: 
 moonprimitive@gmail.com
 Można wykonać karteczkę z haftem, poduszkę,
 obrazek lub cokolwiek przyjdzie Wam do głowy :) Interpretacja dowolna.  Zasady :
1. Należy wykonać  haft krzyżykowy według podanego schematu, 
2.Umieścić banerek  z informacją o zabawie na pasku bocznym bloga,
3. Napisać osobny post z informacją o zabawie. 
4.Miło mi będzie jeśli dodacie mój blog do obserwowanych :)
5. Warunkiem zabawy jest zgłoszenie do niej minimum 5 osób :)
.
Więcej informacji związanej z głosowaniem i ogłoszeniem wyników podam na początku grudnia.
Osoba której praca otrzyma największą ilość głosów otrzyma wykonany przeze mnie upominek :)
W głosowaniu nie mogą wziąć udziału osoby anonimowe.
Chętne osoby te które mają już doświadczenie w tego rodzaju hafcie
 i te które chcą spróbować swoich sił na tym polu proszę o pozostawienie komentarza pod postem.
Pozdrawiam serdecznie i czekam na wasze zgłoszenia :)

29 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :-) Świetny pomysł na prezent, bardzo mi się podoba, więc spróbuję z niego skorzystać. Nie obiecuję, że na 100% się uda, ale kto wie :-) Banerek wieszam, dla innych :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do zabawy, jeśli się nie uda no to trudno, myślę że będzie następny raz :)

      Usuń
    2. Udało się :-)
      https://theprimitivemoon.blogspot.com/2019/10/zabawa-z-okazji-urodzin.html

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Dużo dobra!

    I teraz mam dylemat: Chętnie bym wzięła udział w konkursie, ale niestety nie zrobię haftu idealnie wg wzoru - natomiast bardzo chętnie bym wykorzystała elementy tych wzorów... Więc to takie pewnie zgłoszenie na pół :)
    Banerek powieszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm to zależy co masz na myśli mówiąc ,,pewne elementy'' :)

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Ja niestety nie wezmę udziału w zabawie, bo nigdy nie wyrabiam się z haftami dodatkowymi. Przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego i duuuuużo zdrowia oraz radości, kreatywności i wytrwałości:):):)Sto lat!
    Fajne te wzory. Mnie się podobają drobne krzyżykowe hafty, ale bez napisów. rozumiem jednak, że są serie (np. na każdy miesiąc, czy porę roku jeden haft) i te napisy są potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście też chyba w 1 wzorze pominę,napis więc chyba bedzie ok jeśli,nie chcesz z napisem:)

      Usuń
  5. Jeszcze raz dziękuję dziewczyny za życzenia.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat, sto lat!
    W zabawie niestety nie wezmę udziału, bo ja niehaftująca:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze życzenia urodzinowe!Podoba mi się ten drugi wzorek ,jak się wyrobię z haftami dla dzieciaczków ,to wezmę udział w zabawie.Lubię takie jesienne wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie zobowiązuję się jeszcze, bo z czasem ostatnio ciężko. Ale kto wie :) buziaki ślę

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wzory, Wszystkiego Najlepszego ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzory fajne ale do zabawy nie zapisuję się, bo mam sporo robótek, które muszę zrobić - przeważnie dokończyć.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. 100 lat w zdrowiu, szczęściu i pomyślności i powodzenia w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin :)
    Zaglądam przy każdej okazji i z chęcią będę to kontynuować. Jednak, co do zabawy, to pozostanę kibicem. Póki co, mam własne zalegające projekty, więc nie chcę się angażować w nowe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dołączam się od życzeń - wszystkiego najlepszego!
    Będę kibicować i podglądać.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego, kibicuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię wzory tej włoskiej projektantki. Jeśli dam radę przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spóźnione ale szczere życzenia urodzinowe!!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za życzenia, zachęcam do zabawy...upominek z tej okazji już powstaje, ale aby go wylosować musi się znależć przynajmniej 5 osób, które wezmą udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu