niedziela, 9 października 2022

Nadzieja nosi niebieską sukienkę -niezapominajka letnie wspomnienie

Ja wiem, że mamy jesień i te niezapominajki nijak pasują do tych złotych kolorów. Ale skoro Wielkanoc może być w grudniu 😉 to i ja mogę pokazać letni post jesienią. Opóźnionych postów mam jeszcze sporo, może pewnego dnia uda mi się zgrać któryś z aktualną aurą. Tymczasem zaległości 😀 ale mam nadzieję przyjemne dla oka. Bardzo lubię kolor niebieski i motyw niezapominajek. Trochę w tym Waszej winy bo przeglądając blogi widzę piękne jesienne inspiracje a ja nie mam czasu za nic jesiennego się zabrać. Na razie z wielkim trudem kończę upominki na moje zabawy, a że ciągle muszę zwalniać jedyny w mieszkaniu stół, który jest mi niezbędny do tej pracy, to też tak długo to trwa, ale jest nadzieja..😉 i ponoć nosi niebieską sukienkę, tak jak w moim poście i pracach które chcę Wam pokazać ☺️. A na dodatek może uda mi się połączy posta z zabawą u Splocika : Rękodzieło i przysłowia 

Myślicie, że to niemożliwe 😉 postaram się udowodnić , że jest inaczej, ale to za chwilę  . 

Kilka dni temu koleżanka z drżeniem głosu poprosiła mnie o zrobienie maleńkiego bileciku który miał być zawieszką do słoiczka z cukierkami, zdjęcie na dole. Przepraszała mnie , że tak późno mnie o to prosi, ale kiedyś zrobiłam jej karteczkę i biżuterię dla koleżanki z którą pracuje z motywem niezapominajki. To ta na zdjęciach pod tagiem.

Tłumaczyłam się chyba z godzinę dlaczego nie dam rady tego zrobić, bo imieniny taty, byłam po dyżurze, brak pomysłu itd. No i nie mam czasu! Opowiadała o tym że koleżanka dla której miał być ten drobiazg widziała moją karteczkę i biżuterię i była nią zachwycona...w trakcie gdy znajoma mi to opowiadała zaczął kiełkować pewien pomysł...przypomniałam sobie, że szanowny mój małżonek zamówił mi kiedyś cały komplet kart z motywem Flower Fairy, który , nieraz był motywem moich prac. Karteczki są wielkości pudełka zapałek i świetnie nadają się na tagi...kiedy je otrzymałam nie miałam na nie pomysłu. Zrodził się w trakcie tej rozmowy. A wiedziałam, że jest tam ten obrazek, o którym rozmawiałyśmy. Powiedziałam jej, że nie obiecuję bo jestem zajęta..i w 2 godzinny zrobiłam etykietkę na słoiczek.

Oczywiście inspiracją była wcześniej wykonana kartka.

A teraz wracam do Splocika i jej zabawy 😊 wybrałam 1 przysłowie:  

 Ze słów mostu nie zbudujesz - do tego potrzebne jest drewno 


 

Żadne ze słów przysłowia nie są inspiracją ale jego treść. Słowa nie sprawiły, że powstała ta karteczka, drewnem był pomysł, materiały i motywacja. Mam nadzieję, że to wystarczająca interpretacja tego ciekawego przysłowia ☺️ i banerek zabawy































 Kochani tak sobie czasem chodzę po Waszych blogach i rozmyślam ile już ich albo nie ma albo osoby które prowadziły przestały pisać. Czy ten blogowy świat naprawdę przemija? Coraz nas mniej, sami mówicie, że nie macie często motywacji...szkoda, naprawdę szkoda. Są sytuacje losowe, ja też mam trudności, młode osoby zakładają rodziny, pojawiają się dzieci i tego czasu jest mniej to zrozumiałe.. ale obserwuję też zagraniczne blogi które były pełne wspaniałych inspiracji i nagle zamierały. Co można zrobić by ten świat nie umarł i nie został zapomniany? Ot takie moje ostatnie przemyślenia. Mam pewne pomysły ale one wymagają czasu a u mnie też go niewiele, ale jak widzicie staram się pojawiać regularnie i to mnie nieco motywuje. A teraz uciekam powalczyć o wolny stół! Kto by pomyślał, że i takie walki trzeba stoczyć 🤦😄...

55 komentarzy:

  1. Śliczności narobiłaś. :)
    Etykieta jest super i z resztą tworzy wspaniały komplet. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiesz, TY NAPRAWDĘ JESTEŚ UTALENTOWANA. TAKICH PRAC NIGDY NIE WIDZIAŁAM. I JAK WIDZISZ, PISZĘ TO NIEMAL STOJĄC. Moje wyrazy szacunku wielkiego jak Himalaje. Wszystko mi się podoba. Ta Twoja zdolność miniaturyzacji. Ta dbałość o szczegóły. Powala mnie i... koniec. Już nic nie piszę, bo brak mi słów. Nawet niebieski chyba polubię.
    Co do znikania blogów - można tu gdybać, dlaczego tak się dzieje, na pewno przyczyn kilka jest. Ja powiem krótko - samo życie. A ponieważ przyroda próżni nie lubi, pokażą się w przestrzeni blogowej nowe. Jestem optymistką w tym temacie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie... powalona na kolana, albo jeszcze niżej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się zaczerwieniłam od tych pochwał 😍ale to takie miłe słyszeć pod swoim adresem tyle komplementow. Wiesz mi dziewczyny robią wspaniałe rzeczy o których ja nawet myśleć nie mogę, bo nie mam takich umiejętności. Wiele z nich niestety przestało prowadzić swoje blogi stąd wrażenie, że nie ma piękniejszych prac, ale dzieki bo projekt i pomysł był mój nigdzie go nie odpatrzylam . A blogi niestety znikają...

      Usuń
    2. Moja Droga! Rumieniec na twarzy świadczy o skromności. Ja taka skromna nie będę i powiem, że po prostu należą Ci się pochwały, bo zasługujesz na nie. Kropka. Na pewno inne dziewczyny są również takie zdolne, ale ja ich nie znam, znam Ciebie i to Ciebie komplementuję. Przyjemność po mojej stronie. A Ty tak trzymaj.
      Pozdrawiam serdecznie...

      Usuń
    3. Jak bedziesz tak pisała dalej to mnie zepsujesz i przestanę być skromną 😂😎

      Usuń
    4. Wiesz, że lubię tak pisać, a TY mimo to, nie waż się zepsuć. Ściskam...

      Usuń
  3. Przepiękne niezapominajkowe drobiazgi !Jak zwykle masz znakomite pomysły i perfekcyjne wykonanie.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne delikatne rzeczy robisz, podziwiam.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna etykietka - śliczna ilustracja. Cudowny wisiorek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgoniu, niezapominajki to takie urocze, wdzięczne kwiatuszki. Twoje niezapominajkowe prace są prześliczne - podziwiam z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham niezapominajki ,i te żywe o te papierowe i haftowane ,wszystkie.Bilecik prima sort.To walcz o ten stół.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula takie słowa glaszczą moja duszę 😁oj wczoraj przegrałam tą walkę 😭

      Usuń
  8. Zdecydowanie moja kolorystyka :) Wszystkie prace przepiękne,jedyne w swoim rodzaju! A co do blogosfery to niestety blogi wymierają przez Instagrama.Tam wiele osób się przenosi. Jak dla mnie blogi mają duszę,uwielbiam zaglądać do blogosfery.Instagram to już inna bajka-niekoniecznie moja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja pochwała to dla mnie zaszczyt, robisz tak cudowne prace...

      Usuń
  9. Piękne niezapominajkowe prace, zwłaszcza te wyszywane :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się mylę, ale sporo osób przeszło na Fb lub Instagram, bo tam wystarczy wstawić fotkę, 5 hasztagów i gotowe. Mniej wysiłku, mniej czasu włożonego... A ja lubię naszą blogosferę i mam nadzieję, że nie zniknie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, wiele z tych osób przeszło na FB i Instagram

      Usuń
  11. Uwielbiam niebieski i niezapominajki też. A Twoje prace są takie urocze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, motyw niezapominajek jest mi szczególnie bliski, myślę, że czesto bedzie mi towarzyszył :)

      Usuń
  12. Piękny wpis z pięknymi pracami. Twoje niezapominajki robią ogromne wrażenie w każdej interpretacji. Buziaki :)
    Jeśli każdy kto chce, będzie prowadził bloga, będziemy mieć co czytać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Violka...problem w tym że coraz wiecej osób nie ma ochoty prowadzić bloga..😕

      Usuń
  13. Thanks for sharing!
    This artworks are so lovely and charming!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam niezapominajki, a w tym wydaniu są po prostu przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy spojrzysz na jesienne niebo, często widzisz niezapominajkowy, głęboki błękit. Dlatego Twoje prace, jak najbardziej, pasują do jesieni. Są prześliczne. A kartka zjawiskowa:) Taka eteryczna, delikatna...:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Małgoniu, chyba blogger mnie nie lubi, bo znów zjadł mój komentarz. Więc jeszcze raz napiszę, że bardzo podoba mi się Twój niezapominajkowy komplet, zwłaszcza te medaliony. Lubię kolor niebieski i niezapominajki, te wdzięczne, delikatne kwiatuszki.
    Co do blogów, to mam nadzieję, że nie znikną. Dzięki nim poznałam wiele wspaniałych osób. Nie mam instagrama ani facebooka, ale podejrzewam, że większość osób tam się właśnie przenosi.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.
    Małgosia X (nie mogąca się zalogować)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu dziękuję za cierpliwość w pisaniu komentarza, ja miałam taką sytuację w sobotę...nie wiem co sie dzieje. Ogromnie dziekuję za tyle miłych słów, jednak Twój komentarz i tak sie ukaże :)

      Usuń
  17. Trochę pracy i proszę jakie efekty. Wspaniałe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna etykietka i biżuteria zachwyca!!!! Po prostu podziwiam!!!!!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi,

    Nice blog. I am new. Do you want to follow each other?

    https://fashionandwishlist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prace, a niezapominajki po prostu rewelacyjne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. No cóż , wydaje mi się, że to tylko chęci, zawsze się znajdzie czas aby napisać parę słów, niech nikt mi się mówi że nie ma na to czasu, dla chcącego.... ale te chęci musza być a widać że dziewczynom się już nie chce. Jak mnie nie ma jakiś czas to nawet się nie staram nadrobić zaległości ale chyba wystarczy być na bieżąco.
    Co do twoich prac to nieustannie się nimi zachwycam !! Są rewelacyjne , takie misterne te hafty !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Jej, jakie to wszystko śliczne jest. W każdym detalu wypracowane. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała karteczka. Świetny pomysł i wykonanie. To prawda z blogosfery, jakby trochę para uszła... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. jak cudnie że znalazłaś chwilę na zrobienie tych cudnych rzeczy! niebieski to zdecydowanie mój ulubiony kolor, i wszystkie inspiracje tu pokazane niezwykle mi się podobają <3 a jeśli chodzi o blogi, to z ciekawością poczytałam powyższe komentarze i zgadzam się że insta i FB teraz przodują, choć ja tam nie zaglądam w hafciarskim sensie i wolę blogi. Mam postanowienie wystawiać jeden post na miesiąc i staram się tego trzymać. Wiadomo, że jest rodzina, praca, książki, nauka, inne hobby, ale to mnie tak trzyma jakoś w ryzach - ten jeden post.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna ta zawieszka i życzenia na odwrocie są sympatyczne takie :) Wisior z niezapominajkami piękny. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko takie piękne:) Najbardziej zachwyca mnie haftowana biżuteria, świetny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miło popatrzeć na niezapominajki jesienią, przypominają, że prędzej czy później wiosna wróci :) wspaniały (ekspresowy!:)) projekt. Co do blogosfery, faktycznie jakoś mniej się dzieje... może trzeba zatęsknić za blogami, może taka przerwa niektórym dobrze zrobi ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne prace Gosiu. Część osób przenosi się do innych socjal mediów, a niektórych spotykają różne życiowe sytuacje wymagające zaangażowania w realu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Niezapominajki uwielbiam, a jeszcze tak pięknie wyhaftowane - więc mogę je podziwiać nieustająco w każdym momencie roku. Świat blogowy dla mnie jest na tyle ważny, że nie mam zamiaru rezygnować, ale wymaga to sporo czasu. Coraz więcej osób chce szybciej, wygodniej, łatwiej, modnie... Serdeczności dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Niebieskości zawsze są śliczne 🤩
    Medaliony i karteczka boska!!!
    Pozdrawiam serdecznie Małgosiu 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne te medaliony!! Lubię niezapominajki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne prace, gratuluję tak szybkiego i wspaniałego pomysłu, wspaniale, że zdążyłaś i koleżanka na pewno była zachwycona. Kiedyś pamiętam, też odmówiłam wykonania maskotki, bo wiedziałam, że się nie wyrobię, ale jakoś tak mi to ciążyło na sumieniu, że się spięłam w sobie i zrobiłam :P.
    Mam nadzieję, że blogowy świat nie umrze. Sama ostatnio nie wyrabiam się z niczym, ale robię dłuższe przerwy i wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne niezapomninajki na cudnych upominkach :) Aż miło popatrzeć.Najbardziej me serce skradły medaliony !

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale mnóstwo śliczności!! medaliony haftowane mnie urzekły , ach piękne!

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu