piątek, 31 stycznia 2020

Przybornik z bałwankiem


Nie wiem jak dla Was, ale mnie styczeń kojarzy sie z mrozem, śniegiem i lepieniem bałwana no i oczywiście feriami, które u nas trwają. Styczeń to czas kiedy żegnamy sie z okresem Bożego Narodzenia....
Mam nadzieję, że jeszcze spadnie trochę śniegu. Mój bałwanek mi o nim przypomina. Jeśli nie spełnią sie nasze nadzieję to zostaną mi już tylko hafty o tej tematyce. 



Wzór na okładce przybornika pochodzi z kolekcji Brendy Gervais która tworzy wzory dla takich firm jak : With Thy Needle End Thread. Uwielbiam to proste wzornictwo i ciekawe schematy. Jak tylko zobaczę coś co wpadnie mi w oko nie mogę się oprzeć by tego nie kupić. 


Haft na przybornik wykonałam wcześniej, ale jak zwykle w przypadku wzorów, które bardzo mi się podobają nie mogłam sie zdecydować co z nim zrobić.


Zabawy blogowe pozwoliły mi podjąć decyzje co chcę zrobić z haftem.
Postanowiłam zrobić przybornik...jak wiecie kocham je ogromnie i gdybym miała wybrać jeden przedmiot który musiałabym robić to były by to Przyborniki  :)
Stwarzają nieograniczone możliwości jesli chodzi o formę i tematykę i zawsze są oczekiwanym prezentem czy upominkiem, 
który można dostosować do preferencji, zainteresowań, osoby którą chcemy obdarować .


Od naszej wyobraźni i oczekiwań zależy co do niego wlożymy . Ja środek tym razem zrobiłam nieco skromniej. Umieściłam czerwoną muline, nożyczki i pakiet dodatkowych igieł.


Nożyczki kocham na równi z przybornikami 😋 postanowiłam, że do każdej pary zrobię przybornik...właśnie powstaje kilka nowych hafcikow na tą okazję, a dzieki blogowym zabawą będę mogła szybciej zrealizować swoje pomysły.


Jak pisałam w poście poprzednim swoją pracę zgłaszam do dwóch zabaw: jedna z nich jest zabawa u Reni


Kolejna to zabawa u Kasi Choinka 2020
Przybornik zgłaszam na lutowe wyzwanie.



82 komentarze:

  1. Piękny przybornik, perfekcyjnie wykonany - podziwiam <3
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, bardzo ciekawy. Wykonanie mistrzowskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana ten przybornik jest przepiękny !!!
    Haft i kształt, nie wspomnę o wykonaniu...jestem totalnie zachwycona :)
    Mój przybornik to miernota w porównaniu z Twoim. Jak dla mnie totalna BOMBA !
    Pozdrawiam Cię serdecznie :*
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała sie czerwienią od tych Twoich pochwał, nie wiem czy aż tak zasadnych, ale na pewno to bardzo miłe😊 dziękuję.
      Jak mozesz pisać ze Twoj przybornik to miernota!! Jest śliczny,z pięknym wzorem a do tego doskonale uszyty czego Ci bardzo zazdroszcze.

      Usuń
    2. Już ja wiem co piszę;)
      Nadal pozostaję w zachwycie :*

      Usuń
  4. Beautiful stitching and I love the way you finished it to store all of your stitching goodies.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł. Muszę pomyśleć o zrobieniu czegoś podobnego dla siebie.Bardzo przydatna rzecz, zwłaszcza , gdy wybieramy się w podróż.Pięknie wykonałaś haft i Twój przybornik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! Taki przedmiot zawsze sie przyda, jest gdzie trzymać igły.

      Usuń
  6. Przepiękny przybornik!
    Mam słabość do wszelkich etui i przyborników, ale ten haft!!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rozumiesz moja słabość, ja mam nadzieję zrobić sobie całą kolekcję😁

      Usuń
  7. Bardzo proszę jeszcze o wrzucenie linka, bo nie chciałabym przegapić tej pięknej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojejku, jaki fajniutki przybornik :) Z tą zimą tej zimy to faktycznie słabo, ale do marca jeszcze trochę czasu. Może będzie śnieg. Nie tylko na Twoich haftach ;) Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejny fantastyczny przybornik. :)
    Widać, że przyborniki są Twoim oczkiem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój przybornik , to małe arcydzieło . Motyw bałwanka jest miły przez cały rok . Praca piękna i starannie wykonana . Miłego weekendu 💗💗💗💗💗💗💗💗

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy Bałwanek, przepiękny jest, a wykorzystanie go do ozdobienia przybornika to świetny pomysł. Przybornik super, jest miejsce na to co niezbędne i jest piękny. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle pięknych małych wzorkow, które czasem nie wiadomo jak zagospodarować a takie małe formy jak przybornik świetnie sie nadają.

      Usuń
  12. masz rację, trzeba się wspierać każdą możliwą formą śniegu, skoro za oknem go brak :P bardzo ładny haft a nożyczki są przecudne! fajny pomysł zrobić dla każdej pary osobny domek w postaci przybornika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie mam plany, tylko gdzie ja to wszystko bede trzymać!😊

      Usuń
  13. Jejciu jaki piękny... Sam haft śliczny, ale jego zagospodarowanie i całe wykończenie przybornika... no coś wspaniałego :) A śnie? Podejrzewam że spadnie ale w kwietniu i maju :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już za Tobą nie nadążam:):):) Otwieram rano kompa, patrze na pasek i co widzę? U P.Moon nowy post:):):)Ty kochasz przyborniki, ja biscornu:)Obie formy nadają się na małe hafty:) Prześliczny jest Twój przybornik, delikatny, a zarazem strojny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂 Kochana ja sama za sobą nie nadążam, ten blog coś we mnie obudził...byle nie bestię😉, mam tyle pomysłów ale czasu za mało!
      Gwoli ścisłości ja tez kocham biscornu, ale sa bardzo pracochłonne wiec je sobie dziękuję, chyba że ktoś ogłosi zabawę z tymi malenstwami.

      Usuń
  15. Jestem zauroczona Twoimi haftami i ich zastosowaniem. przybornik to świetna rzecz,bardzo praktyczna i na prezent nadaje sie idealnie. Cudowny jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny i przydatny przedmiot. Zima to śnieg a śnieg to bałwanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chociaż za zimą nie przepadam, to ta na Twoim przyborniku skradła moje serce.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Słów mi brakło! Twój przybornik jest przepiękny!
    Dopracowany w każdym szczególe, urzekł mnie haftem i genialnym wykończeniem :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny jest Twój przybornik :) Uwielbiam takie prace :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przybornik idealny - piękny haft, perfekcyjne wykonanie, całość wyjątkowa! Zachwyca od pierwszego spojrzenia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny przydas sobie uszyłas :) teraz nic się nie zgubi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Great job!I love it!Hugs and best wishes!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny przybornik, świetny pomysł! brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  24. o jakie to jest świetne! cudowny ten przybornik i jego kształt i środek. Wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna praca! Jedyna w swoim rodzaju! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem zachwycona tym przybornikiem. Jest śliczny! Perfekcyjna robota. Muszę sama pomyśleć nad czymś takim ;) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawy;)
    Good luck w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super przybornik, świetnie i dokładnie wykonany. Precyzja i pomysłowość niesamowita :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękna praca i tak solidnie wykonana.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przybornik Twój mnie oczarował! Jesteś "kuźnią" wspaniałych pomysłów, a realizujesz je perfekcyjnie :-)
    Marzy mi się taki przybornik, bo nie mam ani jednego :-)
    A to znaczy, że chyba pójdę za Twoim przykładem... ;-))
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tyle lat wyszywałam, ale nigdy nie było czasu aby zrobić coś dla siebie. Zawsze marzył mi się przybornik i wreszcie dzieki blogowym zabawom mogłam go zrobić :)

      Usuń
  31. Jestem zachwycona Twoimi przybornikami !!! Nigdy nie widziałam piękniejszych ani bardziej pomysłowych ! Cudne są !!! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Ula bo się zaczerwienie 😍, wierz mi ja widziałam piękniejsze, ale nawet nie o to chodzi, tylko o fakt ,że mogę robić je sama i każdy może być inny i niepowtarzalny.Ale dziękuję za wszystkie miłe słowa. Zapamiętam 😉

      Usuń
  32. Coś pięknego 🤩😊
    Trwam w zachwycie i podziwiam szczerze :) Wszędzie na blogach widzę przybornik,chyba czas żebym i ja sobie jakiś sprawiła, bo jeszcze żadnego nie posiadam :(
    Piękna praca ,Brawo!!!
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję 😘 myślę że każda rekodzielniczka powinna mieć taki przyborniczek.

      Usuń
  33. Piękny przybornik. Podoba mi się delikatny hafcik. Przybornika jeszcze nie robiłam. Podsunęłaś mi pomysł na prezent dla kogoś bliskiego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie zrób, tp świetny prezent nie tylko dla tych co kochają hafty, ale gdzieś w domu trzeba trzymać nożyczki i igły.

      Usuń
  34. Uroczy ten bałwanek. ❤

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow!!! Genialna praca, jestem oczarowana, świetny pomysł na wykorzystanie haftu!!! Jeśli pozwolisz to może kiedyś spróbuję sobie zrobić taki, posiłkując się tymi zdjeciami:P Ciągle gubię igły, ale to nawet bez tych igieł chcę takie coś dla siebie:) A jaki fajny pomysł na prezent! Pozdrawiam serdecznie, będę tu wracać żeby sobie go jeszcze pooglądać:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że moja praca tak bardzo Ci się spodobała. Oczywiście zrób sobie przybornik, bedzie mi miło, że mogłam kogoś zainspirować. Ja robie takie drobiazgi na prezenty i wiem że się podobają, a to najważniejsze. Nie ma nic gorszego niż nietrafione prezent.

      Usuń
  36. Fantastyczny projekt i przepiękne wykonanie :) Jestem urzeczona jego urodą i doskonałym wykonaniem. I nie tylko ja :)
    Co do zimy, to chyba nie ma co na nią liczyć. Od kilku lat ma focha i końca nie widać. A choć nie przepadam za tą porą roku, to jednak jest potrzebna. Cóż, może za rok ;-)

    Ps. pożyczam zdj. na FB :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma zimy to trzeba chociaż sobie ją stworzyć na przyborniku 😎

      Usuń
  37. Fantastyczny pomysł i piękne wykonanie. Przybornik jest naprawdę niesamowity, jeśli można, to skorzystam kiedyś z pomysłu, jest super.

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny!
    Możesz sobie zrobić przyborniki na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepięknie go zrobiłaś, nie tylko śliczny haft na wierzchu, ale i pieczołowicie dobrane detale. Bardzo mi się podoba.:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Your needle book is so sweet. We don't get snow around here so I associate January with plain winter.
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  41. Zainspirowałaś mnie, muszę coś podobnego zrobić, super pomysł, cudny przybornik :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Che splendido lavoro, brava,bravissima 😍

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękny przybornik;)Hafcik wręcz profesjonalny i jakże uroczy;)Fantastyczny pomysł;) gratuluję! No i oczywiście bardzo dziękuję za milutkie odwiedziny u mnie;) Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny pomysł na przybornik i wspaniałe jego wykonanie!!! Zachwycam się takimi pracami!
    Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  45. Podziwiam! Piękna praca. Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękny hafcik i rewelacyjna oprawa - taki przybornik to marzenie każdej rękodzielniczki.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  47. WOW fantastyczny pomysł na podręczny przybornik. Każdej Pani taki by się przydał. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  48. rewelacyjne, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jejku, jaki on śliczny, niezbędne akcesorium dla każdej rękodzielniczki! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Przepiękna praca !Podziwiam kolory ,staranność wykonania i pomysł .

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczny hafcik i mega pomysł na przybornik :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Niesamowity przybornik. Pomysł jak i wykonanie doskonałe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Rewelacyjny przybornik :) Ciekawe wzorki wybierasz do haftowania.

    OdpowiedzUsuń
  54. Śniegu nie było i wciąż nie ma, pewnie spadnie na Wielkanoc, jak zwykle ostatnio ;)
    Przybornik świetny, pomysłowy i dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Fantastyczny projekt! Taki elegancki, dopracowany. Podziwiam tę dbałość o szczegóły :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniały pomysł. Taki przybornik to super rzecz. Must have każdej z nas :)

    OdpowiedzUsuń
  57. O takim przyborniku marzy każda pani. Pięknie wygląda. Widać że się napracowałaś. Wzorki również piękne.

    OdpowiedzUsuń
  58. Oby w tym roku było śniegu na bałwana, bo ta susza jest zabójcza dla przyrody, oj

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu