wtorek, 16 czerwca 2020

Foto zabawa u Czarnej Damy :)

Na  blogu ,,Misiowy Zakątek'', Lidka zaproponowała foto-zabawę, 
która ma pomóc nas trochę poznać i odkryć swoje sekrety :). 
Postanowiłam dołączyć do tego wyzwania :)
  A teraz banerek zabawy oraz 
banerek na pasku bocznym jak Lidka prosiła :)


Zaczynam od pierwszego pytania:

1. Jak rzecz, która przynosi mi szczęście,
 to...nie wierzę w przedmioty przynoszące szczęście, 
ale jest jedna Osoba, która pomoga mi zawsze 
 i kiedy tzw.  szczęście mnie opuściło mogłam na Nią liczyć. 
Wierzę, że chroni mnie i moich bliskich :)
To Jej najpiękniejszy wizerunek, którym ciągle się zachwycam.



2. Jak miejsce gdzie bym chciała pojechać na wakacje, to...



Nad wodę, bo uwielbiam pływać, kocham też morze..



 3. Jak czas na rekreację, to...
Działka, tam cały czas jest coś do zrobienia.



4. Jak ulubiona pora roku, to...
Wiosna za to ,że wszystko budzi się do życia, za kolory, bogactwo kwiatów.


 5. Jak środek transportu którym lubię jeździć, to...
samochód.



 6. Jak ulubione kwiaty, to...
Kwiaty naszych pól, łąk i ogrodów


 niezapominajki, stokrotki, kaczeńce przebiśniegi, konwalie, tulipany,
 róże, uwielbiam kwiaty :)



Ale gdybym miała wybrać tylko jeden lub 2 rodzaje kwiatów
 które mogłabym posadzić w ogrodzie to były by to róże !
wszystkie odmiany i kolory oraz lawenda.


7. Jak ulubione zwierzątko, to...
 Pszczoła...zawsze żyłam w ich otoczeniu, chociaż boję się do dnia dzisiejszego to podziwiam te małe pracowite owady.
Lubie je szczególnie w hafcie :)




 8. Jak ulubiony kolor, to...
 Jak byłam dzieckiem kochałam czerwony, z wiekiem upodobania się zmieniają, wszystko zależy od sytuacji i tego gdzie chcę kolor zastosować. Ale w dalszym ciągu go preferuje.
Bardzo lubię niebieski w różnych odcieniach.



9. Jak ulubiony program w telewizji, to...popularno-naukowe na Discavery. Uwielbiam wszystkie o kosmosie, budowie wszechświata,  lubie te o podróżach i poznawaniu kultury, architektury i krajobrazów różnych części świata. Bardzo lubie oglądać na DOMO + cykl programów
 ,,ucieczka na wieś,,


 10. Jak spędzanie wolnego czasu, to...
patrz punkt 9,11




Nie mam wolnego czasu :), nigdy się nie nudzę i nigdy nie miałam dylematów typu: jak spędzić dzień. Kiedy ogarnia mnie niemoc tworcza, lub mam jakieś problemy, które nie pozwalają mi zająć się czymś innym, lub w czasie choroby czytam książki i oglądam seriale.. Kiedyś tych seriali tyle nie było, wiec najwięcej czasu poświęcalam  książkom które wręcz pochłaniałam :) czytając kilka tygodniowo. A potem poznałam haft...i przepadłam. Teraz ,,kradnę,, czas na książki a moim wyrzutem sumienia jest starszy syn, który jak tylko ma okazję to mnie ,, dręczy,, pytaniem: dlaczego nie czytam i chodzi sprawdzając w którym miejscu książki jestem 😂, mamy podobne gusty jesli chodzi o literaturę s-f, czy Fantasy.


 11. Jak rękodzieło, to...
Haft i jego rodzaje, szeroko pojęte rękodzieło :)


Nie wiecie o tym bo też nie wpominałam,
ale trochę robie na szydełku :)
a te kwadraciki czekają od dawna,
by zrobić z nich kocyk. Mam nadzieję
że uda mi się w końcu do niego wrócić.

12. Jak hobby, to...
Haft i zbieranie różnych rzeczy typu:





Nożyczki do haftu( mam na ich tle małego świra i jak widzę jakieś piękne to nie potrafię sie opanować  :) marzą mi się takie z głową czarownicy ale nie umiem ich dostać ), kolejna rzecz to drewniane szpulki, guziczki o różnych kształtach i kolorach, książki i wzory hafciarskie, kubeczki, filiżanki z ciekawymi grafikami, polnych kwiatów, elfów kwiatów itd.


naparstki,
zielarstwo! i przyrządzanie różnych ziołowych mikstur :)
Tu się robi syrop z bzu.



  13. Jak coś ulubionego do picia, to...
Kawa najlepiej w pięknym porcelanowym kubeczku :) i sok pomarańczowy.



 14. Jak coś słodkiego do jedzenia. to...
 Ciasto domowe ( tort ze śmietaną i owocami )

,
 sernik, jabłecznik, ciasteczka itd.

15. Jak ulubiona część garderoby, to...
 Sukienka...nie mam ich wiele ale od dziecka miałam do nich słabość i jeśli mam okazję to sobie jakąś kupuję :)


16. Jak zapach, to...świeżo zaparzonej kawy, pieczonego ciasta, kwitnących drzew i perfum, których aktualnie używam :)


17. Jak szczęśliwa liczba, to...80 i 7
Przypomina mi młodość lat 80-tych kocham ten beztroski okres, a 7 kojarzy mi sie z ważnymi datami w moim życiu.


18. Jak ulubiona bajka, to...
Wiele ich ale chyba najbardziej ,,Śpiąca Królewna,,


19. Jak...miejsce do którego chciałabym pojechać , to Nowa Zelandia:)
Obejrzeć wspaniałą wyspę i zobaczyć kraj gdzie powstawała trylogia
,,Władca Pierścieni''


 Norwegia


20. Jak ulubiona pora dnia..., to kiedy zachodzi słońce
  kiedy świat zasypia, moja aktywność wzrasta :)
Najwięcej moich pomysłów przychodzi nocą,
 szczególnie kiedy kładę się do łóżka i zamykam oczy.
 Wtedy budzi się moja wyobraźnia .


20. Jak moje największe marzenie, mieć swój domek, najlepiej na wsi :)


I to chyba wszystkie pytania i odpowiedzi.
Dziękuję Lidce za zabawę
i jestem ciekawa Waszych odpowiedzi.
Pozdrawiam gorąco.



32 komentarze:

  1. Super zdjęcia Pluskać w wodzie też uwielbiam i fantastykę

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sukienki i jakie piękne rzeczy zbierasz!

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. To dlatego tak mnie tu ciągnie 💛🌱💛🌱💛

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie bliżej Cię poznać :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piekne zdjęcia, poczytałam i pooglądałam je z wielką przyjemnością :) Super kolekcja nożyczek, a takie ciacho to bym z miłą chęcią zjadła, pieknie udekorowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałam napisać, że ja tez mam taki swój obrazek Matki Bożej, już praktycznie nie widoczny przez te wszystkie lata, ale chroni mnie od dzieciństwa. Wtedy uratowała mnie od śmierci i do tej pory zawsze jest przy moim łóżku...

      Usuń
    2. Mamy w życiu takie chwilę gdy wiemy, że ktoś nas chroni. Może kiedyś opowiedz co Ci sie przytrafiło 😘

      Usuń
  6. Super te Twoje zdjęcia i odpowiedzi na pytania. Miło było Cię poznać bliżej. A tu masz sklep, stronkę z nożyczkami na pewno znajdziesz tam jakieś których jeszcze nie masz . Działa podobnie jak Aliexpress, ma podobne ceny i jedną przewagę- szybką przesyłkę on3 tyg. https://www.joom.com/pl/search/q.no%C5%BCyczki%20do%20haftu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie Cię bliżej poznać :) Widzę, że mamy wiele wspólnego ;) Nawet marzenie mamy wspólne ;) Kolekcja nożyczek imponująca:) Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło cie poznać ;) Nożyczkami się zachwycam! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zabawa. Dziękuję, że pozwoliłaś się choć ciut bliżej poznać:) Dużo nas łączy. Piękne "muzyczne" kubki! Wspaniałe zdjęcia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful post that allows us to get to know you better!
    Amazing Photos
    Regards

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie opracowany wpis Małgosiu i bardzo ciekawie mi się czytało - miło poznać Cię bliżej.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne odpowiedzi, ale te trzmieliki mnie zauroczyły najbardziej, bardzo pożyteczne i urocze stworzonka. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło troszkę poznać kolejną ciekawą osobę z blogosfery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie i obrazowo na wszystko odpowiedziałaś. Ja tak jak Ty nie nudzę się nigdy. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺☀️☀️☀️☀️

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastycznie zobrazowany kawałek Ciebie :) wiekszośc nas łączy :) ale masz nożyczek:) !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie zobrazowane! Chętnie skosztowałabym tortu.;) Życzę szybkiej realizacji marzenia o wyjeździe.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo miło było Cię poznać:)))fajne zdjęcia:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zobaczyć i wyszyc dom Bilba to też moje marzenie ,,

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za komentarz. Ciebie również miło poznać. 😀Pszczółka śliczna

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście piękny wizerunek Matki Bożej, ukradłam sobie i będę patrzeć :) Syrop z dzikiego bzu bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka ,,kradzież,, jest polecana :)

      Usuń
    2. A nawet podzielę się tym pięknym wizerunkiem z bliskimi, niech też podziwiają :)

      Usuń
  21. Piękne te Twoje zdjęcia, wspaniale Cie poznać.. a kolekcja nożyczek super!
    Zapraszam również do siebie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przypięłam pina tej pszczółce bo jest cudna.
    Też oglądam DOMO+.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia nam pokazałaś i z wielką przyjemnością wszystko przeczytałam :).

    Tymi pszczółkami, to mnie trochę przeraziłaś... Może dlatego, że mam uczulenie na osy i wszelkie paskowe owady mnie przerażają ;).

    Też odżywam pod wieczór :).

    Ostatni hafcik jest cudny :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że mnie odwiedzilas i przeczytałaś całego posta. Pszczoły towarzyszą mi od dziecka, też jestem na nie uczulona, ale wiem że bez nich bylo by trudno a miodzik bardzo lubię.

      Usuń
  24. Miło Cię poznać trochę bliżej. Masz sprecyzowane marzenia i piękne zainteresowania.
    Mamy ze sobą bardzo dużo wspólnego:) Między innymi piękna porcelana!
    Życzę Ci mieszkania na wsi, ja już mieszkam 25 lat i jestem szczęśliwa. Gdy się bardzo o czymś marzy to marzenia się spełniają.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu