środa, 28 kwietnia 2021

Boże Narodzenie na różowo...z Różą...

 Witajcie:)

Dzisiaj chcę Wam pokazać nietypową kartkę, którą przygotowałam na zabawę u 

Kasi Choinka 2021. 

Mam nadzieję, że Kasia mnie nie udusi..no bo to miała być praca na Boże Narodzenie a na kartce dominuje kolor różowy a do tego widać wyraźnie haftowany kabaszon z różą, która raczej zimą nie kwitnie 😉  i nie wiem co na to powie Kasia. Zawsze lubiłam małe prowokacje i przekraczanie granic ale w tym wypadku to raczej nie jest groźne.. Pierwszy raz nagięłam temat w u Ani Kartki przez cały rok  gdzie prawie zrobiłam dziurę w brzuchu naszej Koleżance zamęczając Ją pytaniem czy mogę zrobić swoją,, kartkę,,  tak, możecie sprawdzić jak wtedy zinterpretowałam temat :) Ania mnie nie udusiła to mam nadzieję, że Kasia również tego nie zrobi :)..

 

 


 
Muszę się przyznać, że od dawna kombinowałam jak połączyć haftowane różyczki ze świętami .. Bożego Narodzenia .. Aż trafiłam na grafikę,którą widzicie na kartce :) choinka cała w pąkach róży i sznurze z pereł...korciło mnie by zrobić ten sznur..ale nie chciałamby praca wyszła zbyt kiczowato.



 
Pisałam wielokrotnie, że lubię robić kartki z drobnymi upominkami, tutaj haftowany kabaszon z magnesem, który można użyć wedle woli.. jeśli nie trafi na lodówkę to można wbić w niego igłę w trakcie haftu.




Na zdjęciach widać wyraźnie że nie jest przyklejony do kartki.  Okleiłam go cienkim sznureczkiem który zawiązałam na kokardkę. Na końcu przykleiłam perełki..to zamiast sznura 😉Kabaszon-magnes możecie obejrzeć z każdej strony..












I na koniec prośba.. słyszeliście o mgle kowidowej? No mnie dopadła, mam problemy z pamięcią, wiem, że to mija ale mam inny problem ..nasza blogowa Anita wysłała do mnie paczkę  w której otrzymałam nasiona białej dyni i upominek w postaci rękawiczek ogrodowych. Sprawiła mi tą przesyłką wielką radość, chciałabym Jej podziękować na blogu..ale zapomniałam który to.. Napisałam do Niej maila, ale nie odpowiada, wiem ,że i niektóre z Was zamawiały te nasiona,możecie mi pomóc? Będę bardzo wdzięczna 💓





Jak widać wracam do zdrowia, chociaż dzisiaj był fatalny dzień, robiło mi się kilka razy słabo a tętno szalało, jutro idę do lekarza to może coś się wyjaśni.

Ściskam mocno, dbajcie o siebie.

46 komentarzy:

  1. Przede wszystkim wracaj do pełnego zdrowia. To chyba teraz najważniejsze. A karteczka? Prześliczna i bardzo, bardzo oryginalna. Wiesz, mnie choinka ozdobiona różami spodobałaby się. Na pewno się Twoja kartka spodoba. To jest prawdziwy choinkowy HIT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam do zdrowia, mam nadzieję, że teraz bedzię tylko lepiej...

      Usuń
  2. Przede wszystkim dużo zdrowia. Pokoronawirusowe skutki uboczne odczuwam nadal, mimo że minęły już trzy miesiące...
    Kartka bardzo fajna. A kaboszon prześliczny:)
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róże dobre są na każdą okazję, choinka na kartce wygląda pięknie. Kaboszon jest cudny, ogromnie mi się podoba. Życzę Ci Małgosiu szybkiego powrotu do zdrowia i mocno ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. First of all, recover: health is the most important thing and that should be your priority. And what about this beautiful card with roses?
    It's spectacular!!... I loved the embroidery on the magnet.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne przełamanie tematu, świetny pomysł, aby magnes mógł nie tylko zdobić kartkę ale i też być wykorzystany na tyle sposobów! Naprawdę kreatywne :) Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, za miłe słowo ;) Zapraszam częściej. Przesyłam serdeczności i życzę zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię robić kartki z małym upominkiem.A do Ciebie zajrze nie raz :)

      Usuń
  6. Twoja kartka z taką choinką i taką haftowaną ozdobą jest przepiękna !Uwielbiam takie stylowe karteczki i wykonane ręcznie ozdoby zwłaszcza w takim duecie jak u Ciebie .Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  7. Oby wracająca wiosna pomogła w odzyskaniu sił .
    Kartka i kaboszon piękne <3
    Gdy Olga zaprosi do nowego SAL'u dam Ci znać.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrówka życzę przede wszystkim. Wiem co to mgła pocovidowa, mnie na szczęście ominęła, choć mam czasem zawiechę , ale to mi się i wcześniej zdarzało. Niestety nie pomogę, bo a takowych nasion nie zamawiałam a i bloga nie kojarzę
    Co do Twojej karteczki to Kasia na pewno zaliczy, bo grafika typowo Świąteczna, aże w nietypowej kolorystyce.. no cóż nie Ty jesteś jej autorką. Twoje kabaszony z różą uwielbiam , gdzie byś ich nie wstawiła, zawsze pasują.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Obyś jak najszybciej wróciła do pełnego zdrowia 😀. Uspokój tętno bo grozi to arytmią. Nic przyjemnego..... karteczka jest urocza, a kabaszon rewelacja😀. Zycze duzo zdrowia 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoją kreatywność, wielofunkcyjność kaboszonu niezwykle pomysłowa! Zaskoczę Cię, ale wyprodukowałam kiedyś serię haftowanych i szytych zawieszek gwiazdkowych gdzie motywem przewodnim były pssteloworóżowe różyczki ;) Choć minęło parę lat nadal z przyjemnością je co roku oglądam ;)
    Duuużo zdrowia życzę i pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) lubię takie nietypowe rozwiązania, a motyw róży jest tak piękny i pasuje na każdą pore roku:)

      Usuń
  11. Kartka jest przepiękna.Świetny pomysł.Kabaszon jak zwykle uroczy.Zdrowka życzę.Moja obandazowana noga i leżenie już mnie też dobija.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny pomysł z tym magnesem :) Haft jest piękny! Jak ja Ci zazdroszczę umiejętności tego haftu! Takie cudna można zrobić

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo zdrowia.
    No ja niestety mam wrażenie ,ze zwolniłam tempo pracy i nie wiem czy to wiek czy wynik tej zarazy.
    Cudne są Twoje różyczki. A już kartka z kaboszonem-magnesem to fenomenalny pomysł :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka z choinką obsypaną różami jest śliczna i kabaszon bardzo do nie pasuje. :)
    Dużo zdrówka życzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kartka jest śliczna ! Życzę Ci duuużo zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka świetna! i pomysł z magnesem idealnie ją uzupełnia :-)
    Zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna,róże są rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  18. Slyszalam. Tez mam. Jestem umowiona z dietetykiem klinicznym na pocovidowa diete bo duzo wyplukuje z organizmu tego co potrzeba. Powiedziala ze jedzeniem i suplementacja wyregulujemy.
    Piekna kartka ;) pomysl z magnesikiem cudowny - prezent pod choinke.. z magnesikowym prezentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Róże zawsze i wszędzie pasują, kartka urocza :) Bardzo się mi podobają Twoje pomysły na kartki z prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kasia na pewno zaliczy i to na plus za kreatywność i nieszablonowość!:) Magnesik prześliczny! Trzymam kciuki za pełne wyzdrowienie.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wiem, co na to Kasia... ale dla mnie kartka z różami to cudo, jest piękna, różana choinka prezentuje się bardzo elegancko. Magnes - kabaszon świetny. Co do nasionek dyni to zapewne chodzi o Anitkę z bloga https://mojepasjewobiektywie.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie ujął magnes, piękny, a na dodatek jaki praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze powtarzam, że różu nigdy za dużo :) Nawet w Boże Narodzenie. Kartka wyszła bardzo ciekawie i na pewno obdarowana osoba doceni magnesik.

    Uściski, zdrówka

    OdpowiedzUsuń
  24. Choinka też jest przyozdobiona różami, więc wszystko pasuje idealnie 🙂 Dużo zdrówka życzę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace , a nagnesik ekstra. Kochana zdrowia ci życzę. Mimo wszystko miłej majówki 🌻🌻🌻🌻🌻

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prace, różowa kartka z choinką prześliczna, nie szkodzi że różowa, dzięki temu jest wyjątkowa. Życzę ci dużo zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna praca :)))
    Dużo zdrowia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe prace, magnesik bardzo oryginalny. Zdrowiej, życzę udanej majówki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zestaw świąteczny choinka i róże bardzo mi pasuje. Magnesik bardzo ładny i całoroczny :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Oryginalny pomysł i praca Małgosiu..oczywiście,że zaliczamy.
    Sama chciałabym choinkę w takiej różanej odsłonie :)
    Zdrowiej szybko i wracaj w blogowe progi :)
    Uściski ślę.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesteś wszechstronnie uzdolniona Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna kartka z kabaszonem, choinka w różach bardzo oryginalna.

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomysłowo i pięknie, czyli w Twoim stylu.
    :)
    Zdrowiej szybciutko!

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowny ten kabaszon!! Piękny!! Idealny do igiełek, tak mi się kojarzy :) No i te Twoje róże, mistrzostwo! Róże Małgorzaty. Chyba tak je nazwę :)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu