środa, 4 sierpnia 2021

Czerwcowa Galeria prac wielkanocnych- Pascha 2021-2022

  

Witajcie Kochani. 

Jak zauważyliście nie było jeszcze prezentacji czerwcowej galerii Waszych prac. Musiałam   zawiesić jego prowadzenie z min. przyczyn zawodowych. Od dzisiaj miałam zacząć urlop, ale mama i tesciowa trafiły do szpitala, od wczoraj mama jest już w domu, ale wymaga całodobowej opieki, a ten fakt sprawił, że nie potrafię myśleć o innych sprawach. Biorę opiekę i muszę zająć się mamą. Na razie mam problem z organizacją czasu, jeżdżenie pomiędzy dwoma domami też jest kłopotliwe, dlatego wszystkie przyjemności muszę odłożyć.

Ale Wasze prace i trud powinny zostać pokazane i docenione. Dlatego jak tylko bede miała chwilkę uzupełnię zaległe posty.

 Na szczęście nauczyłam się w miare możliwości przygotowywać miesięczne galerierie wcześniej i po za kilkoma osobami czerwcowa byla przygotowana. Dlatego korzystając z chwili gdy pije kawę kończę tego posta byście mogli podziwiać prace Waszych koleżanek. Lipcową galerie postaram się nadrobić jak najszybciej.     

A teraz zapraszam do podziwiania :)




    Mariola.             

       

    
 
 


       Paniuśka  


    

Agaja   


 

menia   



    Leacathy   


    

          Anna Iwańska



 Grażyna



 Tina J



Ulcia 



Ula (anielski zakątek)



Kress_Ka



Malgorzata Zoltek 



splocik



Anna



Kochani, zestawienie robię ze smartfona, jest to duże utrudnienie, ale na ten czas muszę zapomnieć o komputerze i innych sprawach. Jeśli kogoś pominęłam lub czegoś niedopatrzylam, bardzo prosze o wybaczenie i zrozumienie. Oczywiście proszę też o informację. Wybaczcie mi też, że nie bbędę tak jak wcześniej Was odwiedzać, mam nadzieję, że kiedyś będzie lepiej. 
Ściskam Was mocno, uważajcie na siebie!

23 komentarze:

  1. Biedna i kochana Ty. Współczuję choroby, ciężki czas u Ciebie. Pozdrawiam gorąco i zdrowia życzę dla Twoich obu mam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna galeria.Zdrowia dla rodziny a Tobie siły i też zdrówka.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede wszystkim trzymam kciuki za zdrowie najbliższych i Twoje. Doskonale rozumiem, że nie masz głowy do robótek.
    Ładne te prace, ale pod wpływem twoich wieści o mamie i teściowej, oglądałam je ze smutkiem.
    Dużo sił i zdrowia dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana przykro mi, że przez tak ciężkie chwile przechodzisz. Życzę dużo zdrowia i wytrwałości. Trzymam kciuki by było ok. A galeria prac wspaniała - brawa dziewczyny.
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne prace :). Życzę zdrowia dla osób bliskich Twojemu sercu. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Współczuję bardzo zawirowań rodzinnych. Dużo sił, cierpliwości i zdrowia dla najbardziej zainteresowanych (i dla Ciebie).

    Fajna ta galeria :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowia dla mam! Wszystkie prace śliczne!
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A beautiful gallery of artworks!
    I hope your relatives improve soon.
    Kisses from Spain

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne prace powstały. Pozdrawiam Cię Małgosiu bardzo ciepło a obu mamom życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo zdrówka dla bliskich osób. Moja mama też na dwa dni przed przylotem do mnie miała wypadek i nici z wyjazdu. A nie widziałyśmy się od 3 lat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przede wszystkim zdrowia dla obu mam 😘 Prace są śliczne i godne uwagi 🙂 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała galeria :) pomodlę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrówka życzę, a prace w galerii cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna galeria z ciekawymi pracami.
    Zdrowia dla Was wszystkich i sił, cierpliwości i oby jak najszybciej wszystko było dobrze.
    Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię oglądać takie galerie, bo to w jednym miejscu skupią się tyle pomysłów.
    Nadchodzi też taki czas,który musimy poświęcić bliskim. My poczekamy, a Ty trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przykro mi , ale mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze! Bądź dobrej myśli! Dużo zdrowia!
    Wspaniałe prace!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna galeria:) Życzę dużo siły i zdrowia. Opieka w dwóch domach i czasu i siły i odpowiedniej organizacji wymaga.
    JA znowu mam zaległości wszędzie :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo wspolczuje i zycze duzo sily bo bedzie Ci potrzebna. Wszystko rozumiem. Trzymaj sie cieplutko. Mam nadzieje ze nie Jestes ze wszystkim sama. Pozdrawiam Cie serdecznie i pamietam w modlitwie o twoich bliskich chorych.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prace.
    Mam nadzieję, że niebawem skończą się Twoje problemy i obie mamy wrócą do zdrowa. Trzymaj się kochana! 💖
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Gosiu, piękna galeria. Trzymam kciuki, aby wszystko się poukładało, buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu