sobota, 4 listopada 2023

Pascha 2023/2024 galeria październikowa

Kochani... długo mnie tu nie było co nie było trudne do zauważenia...nie było mnie na Waszych blogach i nie było też moich komentarzy.. gdyby nie Kasia mój dobry Anioł Stróż Który czuwał aby zabawa trwała nieprzerwanie nie byłoby tak prosto. To Kasia przygotowała ostanie kilka podsumowań i za to Jej moją ogromną wdzięczność. ❤️ 

Moja sytuacja rodzinna nie jest dobra i dlatego ta nieobecność na blogach. Wiele razy o tym pisałam i nie będę Was męczyć powtarzając tą historię, każdy z Was ma podobne albo inne trudności, takie życie.

Dziękuję Wam przeogromnie za Waszą wierność w zabawie i piękne prace! Brawo dla Was Kochani!

Zapraszam wszystkich odwiedzających do podziwiania i komentowania niesamowitej kreatywności osób biorących udział w Zabawie Wielkanocnej 😘



1 Splocik 


2 Haft i Patchwork


3 niezabudka 84


4 Ręczne Robótki Ani 


5 Splocik


6 Robótki Marzeny


7 Kress- Ka


8 Leacathy


9 Agaja


10 Gosia Żółtek


11 Papierowy Jarmark


12 krzyżykowy szał


13 menia


Pascha 2023/2023 Listopad



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

14 komentarzy:

  1. Współczuję bardzo tego trudnego czasu.

    Świetne prace.
    Podziwiam szczególnie hafty, bo to mi jakoś najbliższe, ale wszystko super

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne prace , różnorakie i pomysłowe. Przyjemnie patrzy się na taką galerię. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌹

    OdpowiedzUsuń
  3. Życie nas nie rozpieszcza, życzę lepszych dni.
    Śliczne prace pojawiły się we wspaniałej galerii.
    Tym razem zaczynam od jajek w koronkach; kartka będzie, ale nieco później. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace powstały, a problemy niech rękę podniesie kto ich nie ma , chyba wszyscy je mają w końcu blog to nie jest to co najważniejsze!!
    Fajnie że w tym Wszystkim pomaga Ci Kasi, ale co będzie jak i jej zabraknie , rozumiem że zabawa padnie siłą natury. No cóż samo życie , może kiedyś do niej wrócisz.
    Pozdrawiam i zdrówka życzę Tobie i całej Twojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace, super galeria, jest co oglądać i czym się inspirować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace, z podziwem patrzę na kreatywność autorów, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace fantastyczne :) I pamiętaj, że po burzy zawsze zaczyna świecić słońce 💗

    OdpowiedzUsuń
  8. I mnie się podobają te prace.
    A Tobie Gosiu życzę dużo sił i wytrwałości.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgoniu, życzę Ci dużo siły i nadziei - choć wiem jak to brzmi w takim trudnym czasie, człowiek wtedy nie wierzy, że cokolwiek może zmienić się na lepsze. A ja Ci tego lepszego życzę z całego serca.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace :) Brawa dla Kasi za pomoc :)
    Ja poległam na całej linii ...:(
    Życzę dużo zdrowia i wytrwałości..i kolejnego udanego wypoczynku

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeden komentarz mi zjadło, więc próbuję drugi raz :) Bardzo ciekawa i fajna galeria powstała. Niektóre prace podziwiałam już wcześniej. Dziewczyny jesteście niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace, z wielką przyjemnością odwiedzam comiesięczne galerie. Trzymaj się Małgosiu, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aby wszystko się wyprostowało. Prace rewelacka.

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu