sobota, 29 lutego 2020

Walentynkowy przybornik i kartka z jelonkiem :



 Luty dobiega końca a ja miałam tyle planów.. nie wszystkie udało mi się zrealizować,
ale udało mi się skończyć przybornik na zabawę u Reni


 i Splocika


miałam go pokazać na Walentynki i zabawę w Szufladzie, ale nie wyszło.
Zgłaszam również mój przybornik w Pracowni Świry Rękodzieła.


Mówi się trudno, najważniejsze, że go ukończyłam i moje ,,amerykanckie,,
nożyczki uzyskały ,,domek,, w postaci przybornika.
 Bo taki był plan na ten rok. Każde nożyczki mają przybornik :)


Kocham kolor czerwony od dziecka, chociaż ciągle zaprzeczam,
dlatego ten chyba najbardziej mi się podoba :)


Wzór na okładce pochodzi od mojej ukochanej Eszter zwanej Sub-Rosa
Wzór jest darmowy, dlatego można go wykorzystać.
  Od dawna mi sie podobał, ale nie miałam na niego pomysły...dopiero blog,
 wyzwania i zabawy uruchomiły moje szare komórki. 😜


Pierwotnie nie było tej kieszoszoni, ale zdenerwowały mnie dyndajace
 (ciekawe kto zna to słowo :) nożyczki. Miałam w planach zrobić coś innego,
 ale zdecydowałam sie jednak na kieszonkę do której mogę włożyć różne przydasie,
 jak igły, malarstwo, mylnie, wstążeczki itd.


Na haft wybrałam vintage len, który bardzo mi sie spodobał bo ma ciepły odcień.
Udało mi sie kolorystycznie dobrać całość, marzy mi sie teraz przybornik z 3 części.


Serduszko na górnym zdjęciu wyciełam z czerwonego filcu,
służy jak widać na szpilki i podręczne igły, których nigdy dość przy naszych pracach.
Mam pytanie może któraś z Was wie gdzie mogę kupić gruby dobrej jakości filc ,
może macie namiary na jakiś sklep ?


Lubie doczepiać w takich pracach niewielkie zawieszki tutaj nożyce,
serduszko i maszyna do szycia.


Lubię gdy moje prace są wykończone, dlatego cały przybornik
okleiłam czerwona gipiurową taśmą. Zamykanie jest proste,
użyłam 2 kawałków sznurka i koralików.


Nie wiem czy zwróciliście uwagę na to jak doczepiłam sznurek
na nożyczki :), użyłam do tego zwykłej nitownicy za parę groszy.
Te profesjonalne kupione w specjalnych sklepach są dużo droższe,
a wcale pewnie nie lepsze.Powiedział mi o niej  mąż,
 który czasem służy radą , sam ma duszę artysty :)
Widział jak męczę się by zrobić otwory w tekturce.
Pewnego dnia po powrocie z pracy ujrzałam
  w jego dłoniach nitownicę zamiast kwiatka .Są momenty kiedy
 bardziej cieszą mnie takie upominki :)
Tak wygląda ta nitownica.


I spojrzenie na całość przybornika.



Udało mi się również skończyć kartkę w zabawie u Uli .


Miałam z nią pewien problem, ponieważ kiedy Ula podała temat
 zaraz przed oczy wskoczył mi pewien wzorek,  ale nie chciałam go dawać na kartkę,
 mam z nim inne plany.  Myślałam, że uda mi się pokazać w tym miesiącu
jak go wykorzystałam,  ale niestety...czas nie jest z gumy,
są też inne obowiązki, ja też muszę czasem sypiać,
zresztą co ja Wam będę tłumaczyć 😊.





W każdym razie postanowiłam zrobić kartkę nieco inną niż wszystkie
 jakie oglądam na Waszych blogach. Chyba odnalazłam swój styl :)
Wyszyłam mały fragment ze wspomnianego wzoru,
który przedstawia jelonka i zrobiłam z niego magnesik,
dodałam charmsa-zawieszke śnieżynkę i zawiesiłam na sznureczku,
który można odciąć jak już widok karteczki się znudzi
 albo sama kartka ulegnie zniszczeniu.


Planowałam dokleić gotowy napis "Wesoły Świąt'' ale
 chwilowo nie mogę go dostać, jak uda mi się kupić to to zrobię.
Mam jeszcze jedno pytanie do Was.
Szukam tego typu koralików z dziurką, nie chodzi o kształt, mogą być
inne np. serduszka i w innych kolorach. Ta dziureczka jest słabo widoczna
widać ją trochę w tym jaśniejszym miejscu a słuzy do przyszycia koralika
do tkaniny. Będę wdzięczna za każde informacje :)


Bardzo Wam wszystkim dziękuję za to ,że zagladacie na mojego bloga
i zostawiacie bardzo ciepłe komentarze. To bardzo mobilizuje i działą
na mnie rozwijająco :)

***

Chciałam w tym miejscu wspomnieć o pewnej myśli, która mnie prześladuje
odkąd zapisałam się na Wasze zabawy. Chodzi mi o to,  że brakuje mi
zabawy związanej z Wielkanocą taką jak organizowana przez Kasię
''Choinka ''. Chciałabym taką zorganizować trwałaby przez cały rok.
Tylko czy znajdzie się ktoś chętny ? Technika dowolna, a tym sposobem
mobilizowałybyśmy się do robienia ozdób na ten czas.
Proszę o Wasze opinie.
Pozdrawiam serdecznie Małgorzata.

64 komentarze:

  1. Bardzo lubię Twoje prace i zaglądam z chęcią . Przybornik udał ci się bardzo . Pozdrawiam cieplutko 💖

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle naraz jesteś naprawdę pracowitą osobą , piękny jest ten przybornik:) Miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba znalazłabym czas, by w takiej zabawie uczestniczyć ;-)
    Przybornik zrobiłaś śliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!to już jesteśmy we dwie może ktoś dołączy.

      Usuń
  4. Super nitownica, takie prezenty najbardziej cieszą.:) Śliczny zrobiłaś przybornik. Niestety z odpowiedzią na pytania nie pomogę. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten przyborniczek , ale mnie głównie zachwycił haft i sposób jego wykorzystania. Lubię wyszywać ale nie lubię obrazów i wyszywania do szuflady. Ale bardzo lubię takie własnie wyszywania które ma praktyczne zastosowanie.
    W całorocznej zabawie wielkanocnej chętnie wezmę udział, jakaś kartka co miesiąc na pewno się znajdzie :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie, że dołączysz do zabawy. Ja tez nie lubie robić haftu do szuflady, chociaż czasem tam leżą i czekają na zastosowanie. Obrazy wybieram bo mam mało miejsca.

      Usuń
  6. Przybornik przepiękny i praktyczny! Ja też uwielbiam czerwony kolor to tym bardziej mnie zachwyca :) I jest jednak kolejna kartka! Gratulacje! Piękne robisz kartki z haftem, w ogóle ten len to ma w sobie miły klimat :) Pomysł z zabawą jest świetny! Chętnie bym wzięła udział bo to naprawdę mobilizuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, nic tak nie mobilizuje jak zabawy.W kartkach chyba utonelam hi hi ale nie wiem jak to bedzie dalej.

      Usuń
    2. Nie przestawaj, bo pięknie Ci wychodzą! :)

      Usuń
  7. Świetny jest ten przybornik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To schowanko na Twoje przydasie jest super, praktyczne i bardzo ładne :) Karteczka świetna, pomysłowa :) Brawo za kreatywność :) Co do nitów, to jak będziesz kupować, zwracaj uwage na rozmiar otworu, te standardowe, które kupiłas razem z nitownicą maja 4mm. Ja kupiłam kiedyś kolorowe kawiatuszki i inne , ale niektóre mają maleńka dziurkę i nitownica nie ma takich małych oczek. Musiałam dokupić inny przedmiot do nitowania z wymiennymi końcówkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pamiętać w sprawie nitów, przypomnialas mi że mam gdzieś te kwiatuszki ale zapomniałam o nich. Ta kieszonka tak mi się spodobała, że bede ją robić częściej☺️

      Usuń
  9. Piękny przybornik i taki dopracowany w szczegółach. :)
    Bardzo mi się podoba. :)
    Pomysł z kartką też super.
    Zabawa?
    Teraz trochę za późno, ale rozpoczęcie po świętach i bawienie się przez rok cały, to fajna sprawa! :)
    Jestem za i chętnie dołączę. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że za późno z zabawą jeśli chodzi o ten rok, chciałabym ją zacząć od marca do marca.

      Usuń
  10. Śliczny przybornik i jaki praktyczny :D. Kartka też mi się podoba, jest bardzo pomysłowa :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy Ty w ogóle sypiasz? Jak wystartowałaś ostrym sprintem, to nie można Cię dogonić:)Wiem co znaczy dyndać- u nas się tak mówi, jak coś zwisa i się kołysze. Można siedzieć na krześle i dyndać nogami.
    Przybornik jest super. Z kieszonką jeszcze bardziej super, a z otworami na sznureczek to super, super:):)I kartka też.
    Zobacz tutaj
    https://manzuko.com/szukaj?controller=search&s=koraliki+kwiaty
    https://schnullerkettenladen.de/pl/koraliki-z-motywami/postac/kwiat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede wszystkim bardzo dziękuję za link do koralików, już myślałam,że ich nie znajdę😘😘😘😘 a śpię faktycznie mało...ale to nie ma nic wspólnego z moimi pracami. Jak zauważyłaś moje hafty są przeważnie niewielkie i proste, dlatego szybciej je robię. Dzieci też pełnoletnie i nie muszę tak koło nich tańczyć.😊
      Nie mam domu tylko niewielkie mieszkanie a to oznacza że nie szaleje z miotłą😜. Cieszę się że wiesz co to dyndac😂

      Usuń
  12. Cudeńko. Masz swój styl pracy i haftu.Mnie się bardzo Twoje prace podobają.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przybornik jest śliczny. Wszystko pięknie wykonałaś, podziwiałam każdy szczegół.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny przybornik, a haft mnie zauroczył, no chyba zakochałam się w tym napisie LOVE ;-)
    masz dar do tych przybotników, wychodzą Ci świetne, a wiem co mówię, bo właśnie zerkam na mój, który i oka cieszy i jest bardzo przydatny :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham przyborniki, ale potrzebowałam ,,kopa,, by sie za nie zabrać😜

      Usuń
  15. jakie świetne te amerykańskie nożyczki! ale ten przybornik zachęca. No kurczaki, tak ostatnio kusicie tymi przybornikami w formie książeczki, że trzeba zrobić taki no!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sobie zrób sobie taki, świetnie sie przy nich można bawić😊

      Usuń
  16. Przybornik cudowny! W dodatku w moim ulubionym kolorze, więc zachwycam się podwójnie :-) Śliczne są te wszystkie detale i detaliki!
    Zabawa wielkanocna to fajny pomysł :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny przybornik!Cudny haft ,piękne kolory i staranne wykonanie .Cudeńko !Karteczka wspaniała i pomysłowa .Kusi mnie Twoja zabawa i chętnie poznam szczegóły .Przeglądam sklepy z tkaninami do haftu-chyba tez jakiś urok .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały przybornik :) myślę, że w związku z dużą ilością igieł i szpielek mogłabyś go również zgłosić na Świrach rękodzieła do obecnie trwającej Pracowni 2020 ;)
    Karteczka super :) Cieszę się, że się udało zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm mówisz, że przybornik zalapie sie na zabawę? Mogę wpiac kilka igielek 😊 lecę sprawdzić zasady zabawy..

      Usuń
  19. Przepiękne te czerwoności.

    OdpowiedzUsuń
  20. Coś pięknego!! jak wspominałam już, mam słabość do takich przyborników i etui wszelakich, a jak są do tego takie piękne to mam dreszcze na rękach:)
    Zachwyciły mnie też nożyczki- są tak słodkie, że pewnie by u mnie leżały i pachniały;)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje że pamiętałaś o mojej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny przybornik :-) Nitownica też przydalaby się mi, może gdzieś na nią trafię;-)
    W sprawie koralików zajrzyj do sklepu https://artystyczny.com.pl/pl/c/Koraliki/514, nie obiecuję, że takie tam są, ale warto zobaczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przybornik FANTASTYCZNY!!! Cudny w każdym calu:) Kartka też fajna - z haftami zawsze lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny przybornik:-))) Pomysł z zabawą jest interesujący, ale ja niestety nie miałabym czasu by wziąć w nim udział. Bardzo żałuję, ale praca zawodowa nie zostawia mi zbyt wiele czasu na hobby:-((
    Pozdrawiam serdecznie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też często mówię, że coś mi dynda :)
    Super, super, super, kolejny świetny przybornik zrobiłaś. Śliczne "domki" mają te Twoje nożyczki. ja nie mam żadnych takich ozdobnych nożyczek, to i nie muszę takich domków im robić. Co do przydasi, to dziewczyny widzę Ci już tam podpowiedziały co nie co, ja raczej takich rzeczy nie kupuję, więc nie wiem gdzie je nabyć.
    A co do zabawy wielkanocnej, to na 100% zagwarantować nie mogę, ale jak tylko czas pozwoli i mi sie uda, to wtedy jak najbardziej tak :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zachwycający przybornik!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Idziesz jak burza Kochana!!!
    Kolejny przepiękny i przemyślany przyborniczek, wspaniale odszyty :)
    Jak zwykle jestem pełna zachwytu i podziwu dla Twojej pracy :D
    Serdecznie pozdrawiam.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny przybornik, bardzo ładnie wykonany!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przechodziłam od zdjęcia do zdjęcia, czytałam i coraz szerzej otwierałam oczy z zachwytu. Piękny przybornik i jego wykończenie ! Rewelacja!
    Słowo "dyndające" znam i czasami używam. Może nie jest eleganckie ale obrazowe.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo pomysłowe i solidnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny przyborniki cudowne nożyczki. Faktycznie czas mógłby być bardziej rozciągliwy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podziwiam Twoje prace. Kolejny wspaniały przybornik.
    Ja wolę się nie zapisywać do zabaw, bo zwykle nie wyrabiam z terminami.
    Pozdrawiam ciepło <3

    OdpowiedzUsuń
  32. przybornik bardzo mi się podoba, ja również lubię kolor czerwony:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Przybornik jest rewelacyjny i baaardzo spodobał mi się styl w jakim go zrobiłaś, jest taki kobiecy, aż ciągnie się na usta słowo "mój" :) Pomysł z zabawą wielkanocną jest bardzo fajny, bo faktycznie jest pełno zabaw związanych z Bożym Narodzeniem, a Wielkanoc zazwyczaj wypływa na chwilę :) gdy czas pozwoli chętnie bym dołączyła.

    OdpowiedzUsuń
  34. przybornik cudny.... bardzo podoba mi się Twoja forma kartek. Ja robię troszkę inne, ale Twoje z hafcikiem są super

    OdpowiedzUsuń
  35. Przybornik cudowny 😍
    A jeśli chodzi o zabawę:) to niby tak , ale się boję 🤔😉

    OdpowiedzUsuń
  36. It is good to know that your scissors have found a good home. Great makes!
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  37. Bajeczny przybornik, a i nożyczki fajne. Takie romantyczne. Doskonale dobrałaś im tkaninę na przybornik i hafcik.
    Te zawieszki tak mnie zauroczyły, że chętnie dowiem się, gdzie można takie nabyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdaje się ,że na Allegro, ale sa też inne sklepy, kupowałam je wiele lat temu więc nie podam Ci gdzie dokładnie, wpisz w wyszukiwarkę charms zawieszki.

      Usuń
  38. Piękny przybornik, uroczy i niepowtarzalny!
    Pozdrowienia zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeny ale przecudnej urody przybornik wyhaftatowałaś i uszyłaś, pytałaś u mnie o bazy medalionów, wiesz nie pamiętam ale albo manzuko albo passionroom tam zwykle kupuję :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny przybornik i w dodatku w jedynie "słusznym" kolorze :), karteczka też mi się podoba.
    Na zabawę jestem chętna.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kolejna zachwycająca praca u Ciebie. Jestem pod wrażeniem tego jak je komponuje i dokładamy małe dodatki (agrafka z zawieszkami-miodzio ;)) i ten haft na froncie. Piękny. Minimalizm Twojej kartki też trafia mi do serca ;) a nitownica chodzi za mną już hohoho tylko nie mogę jej upatrzeć w markecie.
    Wielkanocne kartkowanie oj tak, tylko czy ja tego znowu nie zawalę...

    OdpowiedzUsuń
  42. Stworzyłaś kolejne cudeńka :). Pomysł z zabawą bardzo mi się podoba, rzadko w nich biorę udział bo niestety czasu brak, ale może tym razem ... . Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jej, jakie to jest urocze. I cały wpis dopracowany!
    Serdeczności jeszcze z końca świata.

    Aha - ja znam zarówno słowo "dyndać" jak i moje ulubione "dyndadełko".

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna praca:) widać radość i pasję tworzenia.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ostatnio zastanawiałam się nad mini przybornikiem do torebki,bo zdarza się,że jestem w potrzebie,a wtedy taki przyborniczek jak znalazł :) Twój jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny ten przybornik:) Bardzo podobaja mi się nożyczki i te małe zawieszki na agrafce:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Przyborniki mnie wpędzają w ogromny zachwyt !!! Do tej pory, to nawet nie wiedziałam, ze jest coś takiego i w dodatku dzieło sztuki :-))

    OdpowiedzUsuń
  48. Przybornik- bomba. Nie mogę oderwać oczu od tych dopracowanych szczegółów :) Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu