czwartek, 13 października 2022

Chciałabym...




Dzisiaj chciałam Wam pokazać kilka wzorów moich ulubionych projektantów, którzy tworzą je w stylu tak przez mnie podziwiamy i lubiany. Jeśli chodzi o haft krzyżykowy to od kilku lat właśnie ten styl wyszywania jest mi szczególnie bliski. Wiem, że w Polsce nie jest on szczególnie popularny i znany. Niewiele osób zna tych projektantów i wybiera te wzory tym bardziej, że trzeba je kupić bo darmowych jest niewiele ale są! Trochę trwało nim przekonałam się do tego tzw. prymitywnego stylu wyszywania, ale wierzcie mi można się w nim zakochać 😊. Ja niestety od ponad roku nie wyszyłam żadnego obrazka z powodów o których wiele razy mówiłam, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby Was  zainspirować 😉.Teraz kiedy blogowa społeczność przeżywa swoistego rodzaju kryzys może warto sięgnąć po coś nowego. Kto wie, być może i Wy zakochacie się w tym stylu. Na początek niewielki wzorek ze strony na której jest ich więcej i co ważne są darmowe!😀 Tutaj




Jak widzicie wzór jest prosty i można go wyszyć w całości lub wybrać poszczególne elementy. I to jest atut tych wzorów! Dzięki temu można pobawić się w projektanta i zrobić swój własny 😊 dzięki temu unikniecie nudy.. 

A teraz wracam do moich ulubionych Desingerów 😉, wzory można kupić np. na etsy.com wiele z nich jest w wygodnej formie pdf i po zakupie mam go jeszcze tego samego dnia. Można kupić taki wzorek w kilka osób i wtedy koszty są naprawdę niewielkie😉 Jeśli ktoś jest zainteresowany to mnie szczególnie interesują projekty:  The Little Stitcher ☺️

A teraz kilka inspiracji...na samej górze jest haft czerwonego kapturka który niezwykle mi się podoba ale nie mogę go kupić bo jest niedostępny. Nie wiem dlaczego, może nie umiem znaleźć. Wzór należy do kolekcji: Stacy Nash. A niżej inne wzory: ten jak i pozostałe można kupić Tu









         








  

I to tyle na dzisiaj, weekend spędzę z rodziną a mąż z okazji moich  imienin przygotował niespodziankę 😃 Co to będzie napiszę przy okazji😉

 Jestem ciekawa czy takie posty Was interesują, dajcie mi o tym znać w komentarzach. Jeśli chcecie poznać innych projektantów tworzących w podobnym stylu będę Wam co jakiś czas pokazywać. Życzę wam  pomimo prognozy słonecznego weekenu 😘

Primitive 🌜

  

84 komentarze:

  1. Fajny wpis i fajne wzory .
    Na pewno nie jedna osoba będzie zainteresowana 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. I nawet muchomorek się znalazł. Dzieła sztuki. Ten jeden wzorek w grę komputerową to wspaniały prezent dla dziecka. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele wzorów można wykorzystać na wiele sposobów dla dzieci też 😎

      Usuń
  3. Rewelacyjny wzór z Curie! Bardzo fajne inspiracje - one również wzbogacają blogosferę i są ciekawe.
    Buziaki i życzę super niespodzianki od męża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za życzenia 😊 sama jestem jestem ciekawa niespodzianki. Co do wzoru naszej Rodaczki...niestety u nas nikt nie tworzy tak pięknych wzorów wszystko to jest obcojęzyczne. Ale wzór mozna poprawić jesli sie go będzie miało 😋

      Usuń
  4. Znam ten styl, mam obraz ponad 70-letni wyszyty tą metodą. Są na nim Słoneczniki VvG. Kocham ten obraz, bo dostałam go od Mamy, a ona od mojej Babci. Przyjdzie czas, że w końcu nauczę się robić zdjęcia i umieszczać na blogu, wtedy napiszę o tym post.
    Zainspirowałam się okrutnie czytając tekst i wpadłam na szalony pomysł - otóż tą metodą można by wyszyć niejedną Bajkę dla dzieci. I obrazki i słowa. To by było COŚ.
    Pozdrawiam póki co... by mnie bardziej nie poniosło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zdolalam zainspirować Osobę prowadzącą nierobotkowego bloga! Bo to oznacza, że warto to robić! Nie wątpię, że jako kobieta na pewno potrafisz działać w temacie i jestem ciekawa tych pomysłów :😊 no i koniecznie pokaż te słoneczniki 😀

      Usuń
    2. Obiecuję, że pokażę. Bądź tego pewna, tylko daj mi czas, moja pani Sylwia jest jeszcze zajęta, muszę więc czekać aż znajdzie dla mnie chwilę. wszak najpierw muszę się tej sztuki nauczyć.
      I tak przy okazji Droga Primitive Moon - odnalazłam wreszcie wszystkie Twoje zaginione komentarze. Naprawdę schowały się głęboko. Odkryłam je przez przypadek oczywiście. No bo jak inaczej. Również odpowiedziałam na nie. Teraz powiem tylko, że dziękuję Ci za przeczytanie takiej ilości moich tekstów w ciągu zaledwie kilku godzin jednego dnia. Poświęciłaś czas. Mój szacun.
      Pozdrawiam serdecznie... a o Słonecznikach mojej Mamy napiszę osobno parę słów...

      Usuń
  5. Piekne te wzory, pamiętam Podusie w tym stylu u babci.Ja niehaftujaca ale może ktoś napewno skorzysta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie haftujesz ale za to robisz inne piękne rzeczy :)

      Usuń
  6. Przepiękne wzory. Ręce by chciały wyszyć i to i tamto , ale skąd brać tyle czasu. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  7. I love these amazing designs!!
    Have an unforgettable weekend.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chętnie poczytam takie wpisów :-) Lubię różne wzory i haftuję co mi akurat w duszy gra. Chciałabym więcej haftować, tylko ten czas... ale zawsze z przyjemnością zerknę :-)
    Wzór do kupienia znalazłam :-)
    https://www.etsy.com/pl/listing/719260169/little-red-riding-hood-pdf-digital-cross?click_key=3db44fdaef971bfcb9f1d2006394bba68b238cb4%3A719260169&click_sum=40470085&ref=shop_home_active_163&frs=1&crt=1
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz się spodziewać innych inspiracji :)ten wzór z linkiem widziałam ale zachorowalam na te który pokazałam 😘

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się ten styl, Małgoniu, tak sielsko i beztrosko mi się kojarzy. Chętnie poczytam o innych projektantach, chociaż sama nie haftuję.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji imienin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia Małgosiu 😍. Jesli chodzi o wzory to jak pisałam ten styl niezwykle misie podoba.

      Usuń
  10. Bardzo lubię poznawać nowych projektantów, także będzie mi miło jeśli poczynisz kolejny wpis o tej tematyce. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo inspirujący post, nigdy nie haftowałam w takim stylu. Najpiękniejsze życzenia imieninowe Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, ten styl haftowanie jest u nas mało znany...A szkoda.

      Usuń
  12. Wspaniałe projekty, chodź dla mnie za dużo szarości i brązów i czarnego :). Wolę te bardziej kolorowe wyszywać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe spostrzeżenie jeśli chodzi o kolory...dla mnie wlasnie są bardzo kolorowe ale czesto barwy nieco przydymione co mi odpowiada 😊

      Usuń
  13. Styl, który bardzo lubię. Próbowałaś poszukać na Pintereście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na Pintereiście jest wiele wzorów ale nie wszystkie które mi się podobają.

      Usuń
  14. Zazdroszcze talentu i kreatywnosci. Ja nie jestem dobra w takich rzeczach , podziwiam. Przydalyby mi sie Twoje zdolnosci w mojej pracy , haha :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha, moze mieszkasz niedaleko 😉to mogę spróbować działać w innych tematach 😊

      Usuń
  15. wszystkiego naj z okazji imienin! :) takie wzorki mają swój urok, to prawda! jedynie ta Marie Curie jak szpilka w oko, bo wszyscy zapominają że to była Polka, Maria Skłodowska (-Curie) no ale... :P my pamiętamy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, to prawda z Curie, świat woli nie pamiętać, że była Polką.

      Usuń
  16. Wszystkiego dobrego z okazji imienin :) Bardzo ciekawy temat w dobie jak napisałaś kryzysu blogowego. Sama rozglądam się za różnymi uruchamiaczami, które zmotywują mnie do większego działania. Prace prześliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, jesli chodzi o inspiracje to ich nie brakuje , gorzej z czasem.

      Usuń
  17. Bardzo ciekawe te wzory... I nawet Skłodowska się tam znalazła! Ja co prawda nie haftuję, ale zawsze chętnie podziwiam.
    Pięknych imienin Ci życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za życzenia a imieniny były wspaniałe. Mam nadzieję pokazać też inne ciekawe rzeczy.

      Usuń
  18. Ale cudowne! Wszystkie wzory robią wrażenie, chociaż szczególnie zachwycił mnie ten z Marią Skłodowską :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo Skłodowska to nasza wielka uczona i kiedy człowiek zobaczy takie inspiracje chce je wyszyc :)

      Usuń
  19. Piękne są te hafty . Uwielbiam takie :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten styl i kojarzy mi się z Tralala, Renato Parolin i pewnie jeszcze kogoś tam kojarzę z wyglądu krzyżyków. Nigdy nie wiem, co jest nazwą projektanta, a co firmy wydawniczej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasem mam ten problem by zobaczyć nazwisko projektanta który projektuje dla jakiejś firmy ale to sie da odszukać. Niektóre wzory Trallala tez bardzo mi się podobają.

      Usuń
  21. Piękne inspiracje,lubię ten styl też kiedyś haftowałam i to dużo bluzki, obrusy,poduszki ale to było dawno temu....

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne hafty:) Rzadko, ale czasami wyszywam... Podoba mi się ten rodzaj wpisów, więc z chęcią przeczytam o innych projektantach, czy tajnikach warsztatu hafciarki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie hafty pamiętam z dzieciństwa. Spotykałam je w domach koleżanek ale też kilka było w starej skrzyni mojej Mamy. Sama też wyszywałam ale niestety nic się nie uchowało😕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety czesto mamy tez ten problem , że stare hafty naszych babć gdzieś przepadają, nie każdy je docenia.

      Usuń
  24. Lubię od czasu do czasu odpocząć od skomplikowanych wzorów i wybieram coś prostego Kilka razy sięgałam po takie wzory. Nawet kiedyś wygrałam konkurs u włoskiej projektantki stylu primitive. Nikyscreations. Wydaje mi się ,że ten styl jest bardziej popularny w Stanach. W Polsce chyba tylko Ty jesteś największą miłośniczką tego stylu. Zresztą dlatego przyciągną mnie Twój blog :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że kojarzysz mnie z takimi wzorami bo taki był główny zamysł kiedy zaglądałam bloga. To prawda, że w Polsce ten rodzaj haftu jest niepopularny ale taka postawa ma swoje powody...u nas w Polsce było niewiele wydawnictwo które oferowały gazetki z wzorami a jak były to raczej w określonym stylu. Długo by pisać...w każdym razie dopiero rozwój internetu pozwolił nam zajrzeć co w tym temacie dzieje sie za wielką wodą 😊

      Usuń
    2. Masz rację ja ten styl odkryłam odkrywając zagraniczne blogi , a potem na etsy.

      Usuń
  25. Bardzo ciekawe wzory :) Śliczne dekoracje do każdego mieszkania

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba ten styl! W tej zdawałoby się prostocie jest jakiś rodzaj urokliwości ♡ Właśnie wróciłam że spaceru i pomyślałam że muszę zobaczyć na Twojego bloga Małgosiu. Ja osobiście przeżywam jakiś kryzys blogowy, chyba jest taki sytuacyjny bo przy 3 letniej córce zupełnie już czasu mi brak. Przesyłam Ci słoneczko bo u nas jest go mnóstwo do dzielenia!! ☀️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasia bardzo się cieszę, że do mnie zajrzałaś, zastanawiałam się co u Ciebie.😊a kryzysy sa po to by je przezwyciężać . Masz male dziecko ...daj sobie czas.

      Usuń
  27. Cudne te wzory!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne te Twoje hafty , darmowy wzorek sobie oczywiście zapisałam ale generalnie to nie mój styl ale takie posty chętnie czytam bo a nóż coś znajdę !!
    Pozdrawiam i pochwal się niespodzianka imieninową !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi jakiś styl ja akurat najbardziej ten 😊 ale może i Ciebie Aniu zainspuruje 😉a niespodzianką się pochwalę.

      Usuń
  29. proste hafty ale jakie wdzięczne. Twoje hafciki ż śliczne i mam nadzieje, ze wrócisz jeszcze do nich. Ja też dawno nic nie wyszywałam i czasem tęsknie, ale kartki zawładnęły całym moim czasem.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem jak to jest gdy Cię ogarnie szał tworzenia😀 mam nadzieję, że Ty też wrócisz kiedyś do kartek :)

      Usuń
  30. Przepiękne hafty. Widać, że masz do tego oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu, najlepszości imieninowe.
    Urokliwe te wzory.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe wzory i bardzo ciekawy post, na pewno będzie inspiracją dla wielu rękodzielniczek. Moja mama haftowała dużo i pięknie... ciekawe, czy ma jeszcze swoją teczkę ze wzorami? Małgosiu ściskam imieninowo i życzę wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawe propozycje. Bardzo lubię posty z inspiracjami, nawet gdy nie są w dziedzinie, którą się zajmuję.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne hafciki. Ja to umiem tylko haft krzyżykowy, ale proste wzory sobie sama robię :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja bardzo lubię haft krzyżykowy. I choć ciągle próbuję nowych rzeczy, chętnie do niego wracam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Haft to nie "moja" bajka ;) ale haftowane prace lubię oglądać. Bardzo ciekawa galeria, każda praca przyciąga wzrok, mają świetne kolory, bardzo lubię takie naturalne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja mama swego czasu wyszywała haftem krzyżykowym

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne te wzory. Z nostalgią wspominam chwile z tamborkiem 😊 Niestety wzrok już mi szwankuje,ale cała szuflada mulin,aidy czeka 🤪 na cud jakiś chyba 🤭😎 Serdeczności 🌷

    OdpowiedzUsuń
  39. Jest to styl który mi się bardzo, ale to bardzo podoba. Jakoś tak... nic nie wyszyłam do tej pory, tylko podziwiałam i oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Super! Bardzo oryginalne i nietuzinkowe wzory. Świetna inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
  41. Witam serdecznie ♡
    Wow, niesamowite! Wszystkie wzory bardzo mi się podobają, są takie precyzyjne, dopracowane najmniejsze szczegóły :) Wyglądają pięknie i na pewno będzie na nie wielu chętnych :) Cudowny, inspirujący wpis!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie umiem wyszywać, nigdy nie próbowałam tego rodzaju rękodzieła, ale faktycznie ten styl przykuwa uwagę i jest piękny w swojej prostocie:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wszystkie wzory ciekawe, bardzo mi się podobają🙂
    Pozdrawiam🌼😀

    OdpowiedzUsuń
  44. no super po prostu, tyle rzeczy można ozdobić w ten sposób :-) podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  45. https://www.reflections-framing.com/shop/Patterns/Designers/QZ/Stacy-Nash-Primitives/p/Deck-the-Coop-Pinkeep-Stacy-Nash-x65390666.htm

    OdpowiedzUsuń
  46. 12 dolców to sporo, ale grunt, że jest :)

    OdpowiedzUsuń
  47. a sorry, własnie dopatrzyłam, że nie ma jednak :(

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu