wtorek, 1 września 2020

Sierpniowa galeria prac wielkanocnych

Początek września zaczynam prezentacją sierpniowej galerii wielkanocnej. Od wczoraj tempo postów przyspieszyło, obawiam się, że środek miesiąca bedzie wolniejszy, nie mam czasu na robótki i bardzo mi z tym niedobrze. 

Chciałam jednak pokazać Wam prace dziewczyn biorących udział w zabawie. Jestem pełna podziwu dla Waszej kreatywności, to kopalnia pomysłów. Zachwycałam sie Waszymi dziełami a dzieki galerii będę mogła do nich wrócić:)
Chciałam Wam również podziękować za mobilizację ! Okres wakacyjny zawsze jest nie łatwy pod tym względem: urlopy, wyjazdy, prace na działce, wreszcie okres zapraw nie sprzyja takim przyjemnościom, ale dałyście radę :). Ja niestety dałam plamę, miałam przygotować kartkę, ale zabrakło czasu. Mam nadzieję, że nadrobię.
A teraz zapraszam do oglądania :)
...
      Czarna Dama



        Anna Iwańsk  


Elunia   


   

                
                Joanna Pomaranska                 
            


            Wojcieszek-Anna

        

33 komentarze:

  1. Wszystkie bez wyjatku piekne prace

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna galeria, różnorodne prace, super inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile fantastycznych prac, pięknie dziewczyny potworzyłyście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ bogatwo pomysłów i fantastyczne wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała galeria i jaka różnorodność prac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie i różnorodnie w tej galerii. Wspaniałe prace powstały :-)Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne, różnorodne prace wielkanocne.

    OdpowiedzUsuń
  8. What a lovely artworkooks!
    Sweet and cute, Friends
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  9. Same śliczności, piękna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow. Wspaniałe prace i bardzo fajna zabawa!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace zgromadziłaś w galerii, gratuluję pomysłu na zabawę :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pełna fajnych pomysłów galeria. Żałuję, że nie starczyło mi czasu i werwy na udział w zabawie...
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam i pomysły, i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. O raju cudne prace dziewczyny zrobiłyście :) brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne i bardzo pomysłowe prace!
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe świąteczne prace 🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie potrafię wybrać, która praca podoba mi się bardziej, wszystkie piekne. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe prace powstały 🙂

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczna galeria! Rewelacyjne prace!
    Dziękuję za podsumowanie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne galeria i mnóstwo ślicznych inspiracji 😊
    Pozdrawiam Małgosiu i dziękuję za zabawę 😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna galeria! Dziewczyny mają super pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacyjne prace i jest nad sporo ☺. Gratuluję ☺

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna kolekcja. Jak na czas wakacyjny to sporo prac.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna galeria. Z wielką przyjemnością oglądałam kolejno wszystkie prace. Utalentowane dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne prace! i taka różnorodność technik, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Galeria na bogato!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szczyptamagii mnie rozbawiła. Ja też robiłam z jajek różne postacie, np. aniołki. Od tego koleżanka nazwała jej jajołki i tak przyjęłam w nazwie :-)To może w tym roku zrobię takie wesolaki.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zrobisz te ozdoby to koniecznie pokaż!całe życie się uczymy i szukamy inspiracji u innych :)

      Usuń
    2. Pokazywałam, ale nie pamiętam gdzie, hehe. Zawsze pokazuję kartki, bombki, jaja, słoiki ostatnio. Teraz mniej robię, bo wreszcie czytam szybciej i strasznie się cieszę. Dla odmiany piszę o książkach. Wcześniej pisałam też ale rzadziej i bardziej o dzogczen, a teraz już bieżąca literatura mnie wciąga :-)

      Usuń
    3. W takim razie muszę przejrzeć Twojego bloga :, a co to dzogczen?

      Usuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu