środa, 16 września 2020

Ronaldo


 

Moja kuzynka ,,pogoniła,, mnie z poduszką jaką miałam skończyć do soboty

 z okazji 1 Komunii Św. Miałam czas do piątku,

 ale coś jej wypadło i chciała prezenty spakować wcześniej.

 


 No i tym sposobem się wyrobiłam :), Ale z tego powodu nie zdążyłam zrobić zdjęć, ponieważ szykowałam się do pracy i nie było już na nie czasu. Poprosiłam ją by zrobiła mi kilka fotek.                                   

 

Zdjęcia nie są najlepszej jakości, jasna mulina jest słabo widoczna, wierzcie mi w oryginale jest ciemniejsza. Nie wiem dlaczego tak wyszło. Pewnie nie ustawiła aparatu na inny rodzaj światła. Ale coś tam widać i mam nadzieję, że Ronaldo jest do siebie podobny.

 


 I tym sposobem 1 Komunie za mną...muszę Wam jeszcze pokazać korektę haftu z aniołkiem jaką wykonałam na prośbę zamawiającej.

 ***

No i nienawidzę nowego blogera! aż mi się nie chce postów pisać :( kto wymyślił to badziewie? !

Chyba się bardzo niektórym nudziło...

44 komentarze:

  1. The cushion with Ronaldo is great, friend !!
    And I also hate the new blogger !!! It deforms the photos, it alters the reading list ... total hatred.
    Hugs and happy thursday

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj mi też ten bloger się nie podoba, męczę się normalnie przy pisaniu postów. Ale wierzę że wszystko jest kwestią przyzwyczajenia i dam radę :)
    A podusia wyszła Ci super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy haft i pomysł na komunijny prezent. Ja też nie mogę zdzierzyc nowego blogera, no ale cóż..

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę, że nikt nie jest za nowym blogerem. Ja jakoś się powoli oswoiłam. Co do poduszki to jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły pomysł dla kogoś, kto lubi piłkę. W dodatku oszczędne w kolorach, co jest dużym atutem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam w tego typu wzorach za zbyt dużą kolorystyką.

      Usuń
  6. Nikt nie lubi takich zmian, tym bardziej, że wszystko fajnie działało, było przejrzyste i intuicyjne. Teraz trzeba od początku się uczyć. A Ronaldo super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny piłkarz :) Nie rozpoznaję ich, więc wierzę na słowo, że to Ronaldo :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie super . Nie wpadłabym na taki pomysł jestem na TAK:). Na piłce znam się słabo ale Ronaldo akurat jest mi znany, ładny chłopak z niego:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieci jednak preferują tego typu upominki niż religijne pamiątki 😊

      Usuń
  9. Bardzo ładnie wyszło. No niestety z aparatami tak czasami jest. Też nienawidzę nowego blogera, a najbardziej wrzucania zdjęć do nowego postu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poduszka super - nietuzinkowy prezent!!!
    ps. o nowym bloggerze też nie mam dobrego zdania... Masakra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ronaldo jak żywy ! Też nie lubię nowego blogera.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna poducha. Ważne, że zgodnie z życzeniem i się podobała. Z nowym blogerem jakoś, na razie, sobie radzę, ale wcale mi się nie podobają te zmiany. Rozumiem, że aniołek będzie później:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniołka już pokazywała, ale musiałam go zgodnie z życzeniem bardziej ozdobić.😁

      Usuń
  13. To jest dopiero prezent!!! Obdarowany będzie zachwycony.
    Nowego bloggera nie cierpię, na razie wciąż zmieniam na starą wersję.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezent dla fana piłkarzy, a nowego blogera niestety musimy się uczyć, też mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny haft i świetna poduszka. Pewnie się narażę, ale mnie ten nowy bloger nawet nie przeszkadza, opanowałam bardzo szybko. Może dlatego że z komputerem nigdy nie miałam problemów a wielu programów musiałam nauczyć się sama. Chętnie służę pomocą jak coś pisz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego nie wyświetla sie miniatura zdjęcia nowego posta z pracą na pasku bocznym 😭

      Usuń
  16. A great pillow, super fun.
    Don't like the new blogger much either.
    Amalia
    xo

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysł na haft świetny, a do tego mistrzowskie wykonanie. Super prezent!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomysł rewelacyjny i wyobrażam sobie jak obdarowany się ucieszył.
    Wykonanie - jak zawsze perfekcyjne...

    OdpowiedzUsuń
  19. Super poducha dla fana futbolu. Ja też nie lubię nowego blogera. Nie wiem po co zmieniają to co było dobre. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna poducha i świetny pomysł na prezent dla fana piłki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny hafcik i poduszka wygląda super!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny haft i cała poducha. :)
    Te słabo widoczne konturu zawodnika przypomniały mi stary film "Niewidzialny człowiek" :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny upominek dla pasjonata footballu!!!
    Ja też narzekam na nowego blogera, nie mogę dopasować wielkości zdjęć, brrr...

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczny prezent- mały kibić na pewno był zachwycony:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ronaldo jak żywy - fantastyczna robota Małgosiu!
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Teraz pewnie zamawiają Lewandowskiego? hehe ja bym zamówiła, ale mój syn ukochał boks :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boksera jeszcze nie wyszywałam 😂ale niezmiennie prym wiodą bohaterowie Gwiezdnych Wojen :)

      Usuń
    2. Córka mówiła, że jak to taki Gandalf w domu, więc kiedyś zamówię sobie u Ciebie, hehe

      Usuń
  27. Rozumiem, że masz syna i córkę :) a córka zna Gandalfa 😊 ja mam słabość do nich. No nie ma sprawy zrobię dla nich poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, pewnie, że znają. Tolkien, Pratchett mają zajmują sporo miejsca na półce ps. Lecę na rehabilitację. Było mi bardzo miło zacząć dzień. Uściski serdeczne :-)

      Usuń
    2. Mnie tez jest miło :) a Tolkiena uwielbiamy wszyscy w rodzinie ..jest jeszcze Sanderson :)

      Usuń
  28. To popiersie, które gdzieś tam mu wystawili nie umywa się do Twojego haftu :-) Wyszedł super :-)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu