poniedziałek, 15 listopada 2021

Pazdziernikowa Galeria Prac Wielkanocnych- ,,Pascha'' 2021-2022

 Witajcie Kochani po miesięcznym milczeniu. Chciałabym się wytłumaczyć z niego, bo niektórzy z Was pytają mnie co się u mnie dzieję. Zastanawiałam się czy nie zawiesić na jakiś czas bloga, ale doszłam do wniosku, że to nie ma sensu lepiej myśleć pozytywnie i jeśli tylko mi czas pozwoli będę tu bywać częściej, chociaż na chwilę obecną na to się nie zapowiada. Dlatego  na razie jest jak jest, nie ma nowych postów, ograniczyłam się tylko do tej zabawy i będę się starała pokazywać miesięczne zestawienia tak jak do tej pory. Nie che byście myśleli , że się skarżę, chcę tylko wytłumaczyć dlaczego mnie nie ma i dlaczego Was nie odwiedzam...moja mama nadal dochodzi do siebie chociaż ze względu na wiek i dolegliwości trudno spodziewać się jakiejś większej zmiany na lepsze, do tego złapała zapalenie płuc. Mój tata miał w ubiegłym tygodniu operację i na tydzień musiałam się przenieść do rodziców by nie zostawiać mamy samej. Teraz dochodzi mi do opieki tata u którego dodatkowo 2 miesiące temu zdiagnozowano boreliozę, ma różne powikłania po niej. Dodatkowo widzi słabo na 1 oko. Mam nadzieję,że przyjmiecie moje wytłumaczenie i związane z tym opóźnienia także te ,,upominkowo-prezentowe'' na różne zabawy. Wiem, że z Rodzicami lepiej nie będzie ale może mnie da się kiedyś zorganizować czas na robótki.. bardzo tego potrzebuję bo to i terapia i odpoczynek dla mnie. Ale na chwilę obecną tak to wygląda..

 

 


 A teraz zapraszam Was  kolejnej cudownej galerii pięknych prac wielkanocnych. Dziewczyny są wierne zabawie i wnoszą w nią cały swój optymizm, radość i talent. Kolejny raz bijmy Im wielkie brawa 👏👏👏👏


Mariola


 

      Haft i Patchwork      


 

    Paniuśka  


      

Agaja   


 

menia  


  

                  Szczypta magiii u Anny    


      Leacathy         


 

          Anna Iwańska

 


 


 

Grażyna



Tina J


  

 

Kress_Ka


 

Malgorzata Zoltek 


 

splocik

  

Anna


 

 Wszystkim odwiedzającym i komentującym dziękuję za każde słowo, pozdrawiam serdecznie.

 

29 komentarzy:

  1. Cudowna galeria, dla rodziców zdrowia a Tobie siły.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace! Lubię takie podsumowania...Wiele różnorodnych prac w jednym miejscu, motywują mnie do działania :) Zdrówka życzę dla Ciebie i dla całej Twojej rodzinki przesyłając pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale świetne prace powstały na Twoją zabawę, i mam wrażenie , że coraz nas więcej. Szkoda że nie ma przysłowiowej żabki a tylko etykieta. Mam nadzieję że mimo wszystko niczego nie zgubiłaś . Dziękuję Ci za tą galerię i ogrom pracy jaki w nią włożyłaś.
    Co do rodziców to teraz oni są na pierwszym miejscu i im się należy przede wszystkim Twój czas. !!! Warto opanować szydełko bo można go zabrać wszędzie i mało miejsca zajmuje. Zdrowia dla Rodziców i wiele cierpliwości dla Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakże różnorodne pomysły!

    Trzymaj się. Wyobrażam sobie jak trudny czas przeżywasz. Moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace! Również życzę siły, a rodzicom zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace! Zdrowia i wytrwałości życzę 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prace. Moi faworyci to kartka Kress- ki i drewniane zajączki.
    To zrozumiałe, że nie masz teraz tyle czasu dla bloga. Chorzy rodzice są w tej chwili ważniejsi- angażują Twoje siły i myśli, ale tak to już jest. Dobrze, że w swoich chorobach i troskach nie są sami. Trzymaj się Dobra Kobieto!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne dzieła, autorki mają ogromny talent. Współczuję twojej sytuacji, zuczry ci żeby wreszcie było lepiej, żebyście odetchnęli ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace i jak zwykle fantastyczna różnorodność. Co do bloga i postów raz w miesiącu całkowicie się tym nie przejmuj. Rodzina jest ważniejsza niż wirtualny świat. Trzymaj się i dbaj o siebie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe prace powstały. Życzę Ci Małgosiu dużo siły i wytrwałości a rodzicom poprawy zdrówka i powrotu do sprawności. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki, że się odezwałaś. Podobnie jak inni zaczęłam się już martwić. Galeria cudna. Życzę zdrowia dla rodziców a Tobie duuuużo sił do opieki. Masz wielkie serce. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo zdrowia życzę dla Rodziców, a Tobie dużo siły. Galeria jest piękna 😀

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dobrze Gosiu, że napisałaś! Niełatwy to czas dla Ciebie, ale jesteśmy z Tobą myślami :) nie zawieszaj bloga bo tak jak napisałaś to jest rodzaj terapii i relaksu dla każdego.. Ściskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rodzina i zdrowie najważniejsze. Wszystkie prace rewelacyjne. Zachwyciła mnie szczypta magii u Anny. Powodzenia i od czasu do czasu odezwij się . Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍁🥰🥰🥰🥰🥰

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu, życzę rodzicom dużo zdrowia, a Tobie siły do opieki nad nimi. Nie rezygnuj z bloga, choćbyś miała pisać sporadycznie, ale to zawsze jakaś odskocznia, od trudnej czasem codzienności. Galeria piękna, jest co oglądać i podziwiać. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę i Tobie i rodzicom zdrowia, mnóstwa sił i mimo wszystko optymizmu.
    Dziękuję za piękną galerię, super prace!

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Super prace. Życzę zdrówka dla całej Rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Przykro mi z powodu rodzicow ze choruja. Doskonale to rozumiem. Ja juz praktycznie nie mam swojej rodziny, siostra nie odzywa sie do mnie nie wiem czemu, a mama zmarla rok temu. Zostala mi chrzestna, z ktora mam bardzo dobre relacje. Trzymaj sie tam. Prace sa przepiekne. Ja narazie w ogole nie mam weny do prac plastycznych. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Super galeria i śliczne prace. :)
    Życie weryfikuje priorytety i tak jest teraz u Ciebie.
    Rodzice na pierwszym miejscu i im życzę zdrowia.
    Twoje zdrowie i siły na drugim miejscu i Tobie życzę zdrowia i wytrwałości.
    Blogi na miejscu dalszym - my poczekamy.
    Jeśli masz możliwość bycia w swoim blogu raz na miesiąc, to już dużo i dzięki Ci za Twoją pracę przy tworzeniu galerii naszych prac.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Witam serdecznie ♡
    Wspaniałe prace, wszystkie piękne, zachwycające - prawdziwe dzieła sztuki. Kochanie, dużo zdrowia dla Ciebie, dla rodziców i całej rodziny. Wszystkiego dobrego życzę z całego serca!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny zajączek! Ej, a teraz przypadkiem nie czas na Boże Narodzenie a nie Wielkanoc? :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne prace. Teraz najbardziej zachwyciły mnie zające. Brawa dla wszystkich za pomysły. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. zdróweczka i sił! a galeria piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Życzę zdrowia dla rodziców i siły dla ciebie by sprostać wszystkim nagłym przeciwnościom:)
    Wszystkie prace bardzo mi się podobają. Taka miesięczna galeria wygląda świetnie :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdrowych i spokojnych świąt Bożego Narodzenia, obfitych łask od Bożej Dzieciny oraz pomyślności w nadchodzącym nowym roku. Prace prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Great blog! I always come to you with great interest! I will be glad to see you in my blog =))
    https://mariaegorovamaria.blogspot.com/ Follow you =)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu, wytrwałości, cierpliwości i dużo zdrowia na te święta.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi przykro z powodu problemów zdrowotnych rodziców. Mam nadzieję,że wszystko się polepszy, a Ty będziesz miała więcej czasu na swoje hobby. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu