poniedziałek, 11 października 2021

Wrześniowa galeria prac wielkanocnych ,,Pascha 2021-2022,,


 
Zimno się zrobiło, dni coraz krótsze, moje ukochane letnie kwiaty obumarły by narodzić się w przyszłym roku na nowo...nie mogę uwierzyć, że to niedługo połowa października..
Tymczasem przedstawiam wrześniową galerię prac wielkanocnych. Mam nadzieję,że będziecie zachwycać się tak jak ja i każdy z Was znajdzie jakąś inspirację dla siebie :)
Zapraszam do oglądania :)

Mariola


 

                  Haft i Patchwork   


   

       Paniuśka    


  

 

Agaja   


 

menia   



                    Szczypta magiii u Anny   




       Leacathy        


 

          Anna Iwańska


Grażyna


 


Ula (anielski zakątek)



Kress_Ka


Malgorzata Zoltek 


 

splocik


Anna



 Ja



38 komentarzy:

  1. Bogata galeria pięknych, różnorodnych prac. Zachwycają mnie wszystkie misterne hafty i inne rękodzieła, a Ula(anielski zakątek) - anielski zajączek - cudny:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna galeria prac. Wszystkie prace oryginalne i wyjątkowe. Pozdrawiam serdecznie 🍁🍁🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace piękne. Ale znalaza się i praca jak dla mnie nr jeden. Jest to jajko Splocika, superanckie. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczności <3 brawa dla wykonawczyń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam wrażenie, że te prace są coraz ciekawsze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała galeria ślicznych prac, jest tu mnóstwo ciekawych inspiracji.
    Serdeczności Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale różne pracę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze świetna galeria . Dziękuję za kolejne podsumowanie i Twój wielki wkład w zabawę. Prace uczestniczek rewelacyjne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace mają swój niepowtarzalny urok i wdzięk. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle różnych klimatów wielkanocnych i każda praca zasługuje na uznanie :) Ślę uściski dla Ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace! W ten zimny i ponury dzień zapachniało wiosną :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. każdy projekt cudowny na swój sposób, widać ogrom serca włożony w te cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię oglądać co miesiąc galerię prac wielkanocnych ze względu na ich na różnorodność :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie prace są zachwycające, mogą zainspirować.
    Czas leci szybciej niż nam się wydaje...
    Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne pomysły! Dziękuję, że mogę oglądać takie wspaniałe galerie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow !!! absolutely fantastic blog. I am very glad to have such useful information.
    បាការ៉ាត់អនឡាញ​

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne prace. A najbardziej podobają mi się kartka meni, zajączek Ani i twój baranek 🙂

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale piękne prace! Szkoda, że jeszcze tak długo trzeba czekać na Wielkanoc, chociaż Boże Narodzenie też bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I really appreciate your professional approach.These are pieces of very useful information that will be of great use for me in future.
    ប្រដាល់ថៃអនឡាញ

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za galerię. Wspaniałe prace!

    OdpowiedzUsuń
  21. Thanks for your sharing, it helps me a lot and I think I'll watch your post more.

    Ufa88kh cambodia

    OdpowiedzUsuń
  22. Galeria prac zachwyca kolorem i pomysłowością dziewcząt, wszystkie prace są piękne.
    Małgosiu dziękuję Ci bardzo za zabawę i pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne prace pełne inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ile wielkanocnych prac, śliczne :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne cudeńka. Mój faworyt to zajączek Uli. Przyjemnie było pooglądać takie piękne prace i trochę cofnąć się w czasie. Pozdrawiam cieplutko 😃

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze obejrzeć tyle różnorodnych prac w jednym miejscu. Chwała Ci za pomysł!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu, piękna galeria, a ja zapomniałam we wrześniu zrobić posta, mam zbiorczy za wrzesień i październik https://tiny-handmade.blogspot.com/2021/10/wielkanocnie.html. Mam nadzieję, że mi zaliczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowna galeria powstała!
    Dziewczęta spisały się na medal, tyle pomysłów i różnych interpretacji.
    Cięzko skupić oczy na jednej pracy bo wszystkie są piękne i przykuwają uwagę:)
    Pozdrawiam serdecznie.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiam to co robisz są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne prace powstały. Podziwiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne prace. Moi faworyci to pistacjowe jajko w esy floresy i ostatnia- baranek w wianuszku.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu