sobota, 28 maja 2022

Kartki na Dzień Matki

 Dzień Matki to okazja by podziękować naszym Mamą nie tylko za to, że nas urodziły i wychowały. Dziękować można cały rok, ale w ten jeden dzień robimy to w sposób szczególny i uroczysty.

Na tą okazję powstały dwie karteczki. Obie w różnych klimatach. Bogate w detale ale naszym Mamom należy się każde bogactwo 😄, mam nadzieję że będą się nimi cieszyć. 

Pierwsza ma dodatek w postaci różanego kapulusika -magnesu (uwielbiam je). Nie był pracochłonny ponieważ jego elementy leżały od dawna i czekały na doklejenie. Mam nadzieję, że jest dość ,,bogaty,, i pasuje do damy, która nosi w podobnym stylu 😉

Mam nadzieję że widać na nim haft wykonany wstażeczką.





Druga karteczka ma zawieszkę z drewnianej szpulki na której nawinełam sznurek a przyszpiliłam go rożaną szpileczką.



Jak wiele z Was zbieram różne przydasie :) na kapeluszu widać fragment koronki frywolitkowej. Kiedyś dostałam od cioci takie ,, nieudane,, w Jej mniemaniu  fragmenty, jak widać u mnie wszystko się przydaje 😃




Nie mam za wiele okazji by brać w tym roku udziału w zabawach, ale pomyślałam, że te karteczki pasują do zabawy u splocika Rękodzieło i przysłowia a szczególnie do 1przysłowia :Maj zieleni łąki, drzewa,już i ptaszek w polu śpiewa. Zgłaszam moje karteczki do majowej edycji zabawy.




Życzę Wam i sobie cieplejszego weekendu. Koniec maja a temperatury jak w październiku!🤦bryy.

Przypominam o żabce do wielkanocnej zabawy.

28 komentarzy:

  1. Cudowne karteczki,Mamy będą szczęśliwe !Masz wspaniałe pomysły !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry.

    Motyw kwiatowy znakomity. Obydwie kartki stylowe, takie nieco nawiązujące do dawnych mód i lat.

    Co do pogody w maju tegorocznym to pomilczę sobie.
    :)
    Zapraszam do siebie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Małgosiu, myślę, że Mamy będą zachwycone takimi od serca wykonanymi karteczkami.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne! Ten kapelusik i ta szpuleczka - rewelacyjne dodatki do pięknych karteczek. Oj! Tęskniłam za Twoimi pracami:))) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne kartki, rewelacyjny kapelusz. Spokojnego weekendu życzę. Oby nadeszły w końcu cieplejsze dni.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczne te Twoje kartki, magnesik cudowny.Deszcz potrzebny ale takie zimno i wiatr już nie, nic nie chce rosnąć na działce a ja jednak sporo warzyw uprawiam.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kartki:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, jakie to jest śliczne. I ile radości musiały sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace , gustowne i ze smakiem. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i eleganckie, na pewno się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pisałam komentarz i chyba posiałam go w kosmos więc piszę jeszcze raz😳😁Super karteczki Małgosiu, według mnie takie upominki ręcznie robione są zawsze najcenniejsze🥰
    Miałaś jak zawsze super pomysł z magnesem!
    Uściski ślę 🥰🌷

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely and delicate artworks!
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne ,romantyczne i niezwykle kobiece karteczki:) Kapelusik jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne , delikatne i bardzo stylowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Małgosiu kartki są cudowne!!!! Mają fantastyczny klimat - jest kobieco i romantycznie, a te szczególiki są przysłowiową wisienką na torcie. A kapelusz- bajka!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję za komentarz na moim blogu. Powędrowałam z linkiem i dotarłam tutaj. Bardzo tu przyjemnie. Zostaję. Dodałam do polubionych. Piękne kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie że znalazłaś czas i wenę aby uczcić pamięć mam. Karteczki super. Podobają mi się takie 2 w 1 a magnesy zawsze się przydadzą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kartki wyczarowałaś. :)
    Kapelusik zauroczył mnie. :)
    Na przyszłość, proszę, zrób jedną fotkę obu prac do galerii.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczności prawdziwe przygotowałaś z niezwykłą dbałością o szczegóły.
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam za pasję , cierpliwość i kreatywność.
    Dziękuję za odwiedziny:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. to jajeczko jest genialne
    u mnie też zimno, noce straszne, bo kaloryfery u mnie już nie grzeją ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne romantyczne fotki! ślicznie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne romantyczne fotki! ślicznie wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jaki super ten kapelusik :) Niby resztki bez znaczenia, a jakie cudowności można z nich stworzyć.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki, bardzo piękne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne karteczki Małgosiu, na bogato! 😊
    Pozdrawiam serdecznie 🌺🍀🌷

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu