niedziela, 18 października 2020

Kartki przez cały rok - październik

 

 

W październiku w kartkowej  zabawie u Ani  królują fiolety. Bez zbędnych komentarzy prezentuję moją interpretację karteczki. Jak wiecie mam słabość do pewnych grafik, więc kiedy mogę to je wykorzystuję. Karteczka jest bardzo prosta, grafika , wrzos, sznurek ( takie były wytyczne w tym miesiącu.Do tego maleńkie koraliki na końcach wstążeczki ze sznurka  :) Kartka jest bardzo prosta, ale mnie się podoba.
Oczywiście jeszcze banerek miesiąca :)





Życzę  Wam wszystkim dobrej niedzieli...lepszej niż moja...bo właśnie dotarły do mnie niezbyt dobre wieści..

Uściski dla Wszystkich odwiedzających.

33 komentarze:

  1. Przepiękna jesienna karteczka. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny ten kolor główny kartki, a ten elf biegnący z wrzosami w dłoniach wręcz mnie rozczulił.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. It's a lovely card with that sprig of heather.
    A delicate and elegant work.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i kartka prosta ale grafika niesamowita. Pięknie ją wkomponowałaś w kartkę. A we wrześniu mamy kokardę nie sznurek ale takowa jest na kartce więc wszystkie wytyczne spełnione.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna, uwielbiam wrzosowe klimaty <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienne wrzosy i ten kolor-śliczna kartka 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna! Grafika piękna, też lubię:) I fiolety. Rewelacja!
    Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalna karteczka, fajny elf.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście urocza jest ta grafika Janeczko i pięknie ją wkomponowałaś w kartkę.
    Trzymaj się kochana ciepło i zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna karteczka, śliczny elfik i piękny naturalny wrzos :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda ten wrzosik ze skromną kokardką. Tyle w nim uroku. Super.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fioletowy to obok czerni i czerwieni mój ulubiony kolor, więc kartka tym bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgosiu to ja Ci życzę, żebyś więcej już żadnych złych wieści nie dostawała i żeby (cokolwiek się stało) wszystko było dobrze... A karteczka jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna mała wróżka na ślicznej karteczce:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale wyszła Twoja kartka. Też lubię takie motywy :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka.:) Życzę dużo zdrowia i spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna wrzosowa kartka a grafika z elfem urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Preciosa tarjeta, me encantan las hadas de las flores

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna i pomysłowa karteczka :) świetna grafika

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, super i jeszcze raz super kartka. Bardzo mi się podoba i grafika i wrzos, piękna jest :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna kartka. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna kartka, urocza grafika.

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu