środa, 5 kwietnia 2023

Pascha 2022-2023 galeria marzec

 

 Z ogromną przyjemnością przedstawiam Wam marcową Galerię prac wielkanocnych ,,Pascha,,. To już przedostatnia galeria tej edycji zabawy. Dajcie znać czy w dalszym ciągu bawimy się dalej czy wolicie zmienić organizatorkę...? Jak pewnie zauważyliście ja od wielu miesięcy delikatnie mówiąc niedomagam organizacyjnie i nie tylko, ale ciągle wierzę, że przyjdzie i dla mnie lepszy czas...a tymczasem jest jak jest.

A teraz zapraszam do obejrzenia jedynej w swoim rodzaju galerii prac wielkanocnych. Nacieszcie oczy i zmysły:)

Może wreszcie doczekamy się prawdziwej wiosny 💐 Na koniec banerek zabawy.




Pascha 2022-2023 Kwiecień
 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

25 komentarzy:

  1. Wow. Imponująca galeria. Podziwiam tę różnorodność.

    Ja tam juz się przyzwyczaiłam do tej zabawy 😇. Nawet jestem przygotowana na maj 🤗

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesliczna galeria, rozmaite śliczne techniki prac.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace są piękne. Jest co podziwiać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace, wspaniała różnorodność. Trudno mi określić czy w kolejnej edycji dam radę wziąć udział, bo szykuje się generalny remont, być może nawet kilkuletni. Nie wiem czy będę miała czas i dostęp do przydasi. Z drugiej strony dzięki zabawie miałam motywację do tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne prace powstały na tą zabawę , każda inna ale każda jest świetna i jak najbardziej związana z Wielkanocą. Pewnie że chcę się bawić dalej. Dziękuję za już i chcę więcej , tym bardziej że zawsze mam w jednym poście prace na obydwa Święta. Bądź dobrej myśli że kiedyś będzie u Ciebie lepiej !! Jeżeli tylko Kasia wyrazi zgodę na ciągnięcie dwóch zabaw jednocześnie to jak najbardziej jestem za kontynuacją.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak różne techniki, a jak wspaniałe efekty! Piękna galeria rękodzieła!
    Gratulacje dla talentu autorek prac!
    Serdecznie pozdrawiam - Anita :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zabawy popychają i inspirują dziewczyny do tworzenia. Inaczej w blogosferze byłaby martwa cisza.

    OdpowiedzUsuń
  8. This year is going by way too fast!
    I have loved all the Easter embroidery work and Justyna's bunny.
    In Seville we live Holy Week very intensely with our processions and cults, since it is the great religious festival of the city.

    Kisses from Seville and happy Easter!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Małgoś Ty tu nie czaruj, tylko ogłaszaj w maju kolejną edycję🙂
    Ja z radością wezmę udział ponownie a i jeśli trzeba będzie pomogę jak zawsze😘 Dziewczyny tworzą piękne rzeczy więc trzeba je pokazać! Ùściski zasyłam😘

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe i różnorodne prace powstały. :)
    Śliczna galeria. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace. Śliczne filcowe baranki, i maskotka króliczek. Piękne prace i zdjęcia: Ania Biegańska, Ula Anielski Zakątek i Xgalaktyka.
    Świetna praca zespołowa.
    Pozdrawiam. Radosnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna galeria, jest co podziwiać 😍
    Ja niestety spóźniłam się jeden dzień z pracą marcową.
    Pozdrawiam Małgosiu:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Małgoniu, ja chcę się bawić z Tobą dalej.
    Pozdrawiam serdecznie
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna galeria, mam nadzieję, że kolejna edycja zabawy powstanie, bo mimo różnych zawirowań, taka motywacja wpływa bardzo korzystnie na prace rękodzielnicze i nas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne prace, ile kolorów, moim faworytem jest praca Tinaj.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze - fajne i różnorodne prace powstały.
    Spokojnych Świąt Wielkanocnych.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam całą galerię prac! Życzę radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace, które uatrakcyjnią świąta. Kochana Małgosiu, nie mogłam znaleźć do Ciebie meila, więc składam Ci życzenia tutaj (w tych meilowych jeszcze dorzucałam wirtualną kartkę) - z okazji świąt Wielkanocnych chciałabym Ci życzyć wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego. Niech to będzie wyjątkowy czas dla Ciebie i Twoich najbliższych. Odpocznijcie, a zarazem nacieszcie się sobą. Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. przecudowna galeria, każda praca bardzo kreatywna i świetne pamiątki wielkanocne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna galeria... jest czym nacieszyć oczy. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe różności i tyle tego... Piękna i kolorowa galeria, brawo dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniale obejrzeć taką galerię z rękodziełem w tylu rozmaitych technikach :) Brawo dla wszystkich wykonawców i dla Ciebie za prowadzenie tej zabawy :)))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna galeria, ja znowu zapomniałam zalinkować....... Gapa że mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna galeria! Dziękuję Wam dziewczyny!!!
    Buziaki!:)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu