poniedziałek, 8 maja 2023

Zielone rekawiczki na zabawę,,Choinka,,

 

Szykując się do wyjazdu na Mazury miałam w planach zabrać moje rękawiczki które wykonałam na zabawę choinkową u Kasi aby zrobić im sesję zdjęciową na łonie mazurskiej przyrody...🫣 Pechowo się stało, że zostały w domu a wzięłam inne...nie zwróciłam na to uwagi i dlatego ten post musiał poczekać bo dodatkowo po powrocie nie umiałam ich znaleźć...cała ja!😔 Dzisiaj robiąc porządek w pokoju chłopaków odnalazłam je pod kocem, a byłam pewna , że już tam szukałam 🤦. No mówi się trudno. Nie zdążyłam, ale może Kasia zaliczy mi je do galerii kwietniowej.

Banerek zabawy i link do Choinki



Próbując zrobić zdjęcia szukałam odpowiedniego światła by oddać kolory. Chyba najbardziej zdjęcia na samym dole oddają kolorystykę samych rękawiczek i haftu.













Na Mazurach za to udało mi się zrobić zdjęcia innej sesji do posta który już niedługo pokaże, więc zaglądajcie do mnie 😉. 

Tak sobie myślę...czy chcielibyście w upominku na moją zabawę wielkanocną otrzymać min. tego typu rękawiczki? Co o tym myślicie, dajcie znać w komentarzach. Wszystkim bardzo dziękuję za wspieranie mnie i zostawianie komentarzy to bardzo mobilizuję. Życzę Wam spokojnego wieczoru ❤️

30 komentarzy:

  1. Ale zakręcona z Ciebie osóbka :).

    Dobrze, że rękawiczki w końcu się odnalazły :).

    Ślicznie je ozdobiłaś :).

    Myślę, że takie rękawiczki byłyby fajnym upominkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgoniu, gdybym to ja dostała w upominku takie cudne rękawiczki, byłabym przeszczęśliwa.
    Pozdrawiam - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czytając pomyślałam, że chętnie Ci wyślę rękawiczki do zahaftowania :). Jak wyjdę z niedoczasu.
    Cudne są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok😉podoba mi się sformułowanie,, niedoczasu,,😛

      Usuń
  4. Rękawiczki wyszły rewelacyjnie, na ciemnym tle te kwiatusie cudnie się prezentują.Uwazam że na prezent wspaniale.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że na ciemnym tle haft wygląda pięknie.

      Usuń
  5. I really liked your embroidered gloves.
    I see them spectacular!!
    A hug and happy week to you

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje haftowane rękawiczki, z miłą chęcią bym takie przygarnęła, tylko na miły Bóg nie zielone, bo choć ten kolor lubię to wstyd się przyznać nic zielonego nie posiadam !! Ja też tak ostatnio szukałam białych ścinków papieru i za chiny nie wiedziałam gdzie je wsadziłam jak pokój sprzątałam. Znalazłam ale już po czasie. Jednym słowem nie warto sprzątać !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę pamiętać, że zielony kolor Ci nie pasuje 😉. Masz rację zdecydowanie warto czasem sprzątać 😊

      Usuń
  7. WOW! Bardzo pomysłowe! I rękawiczki ze zwykłych ciemnozielonych stają się kolorowe i bardzo dekoracyjne!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Te kwiatki na tle ciemnej zieleni,to coś pięknego.Niesamowite jak można odmienić wygląd zwykłych rękawiczek.Znakomity pomysł !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda co piszesz...mnie sama zaskoczył efekt haftu na zwykłych rękawiczkach 🙂

      Usuń
  9. Dobrze, że się odnalazły :-)
    Są śliczne. Myślę, że to bardzo miły prezent, ale ponieważ dla mnie wyszycie takich motywów nie stanowiłoby problemu, więc nie wypadałoby mi rączek po nie wyciągać w Twojej zabawie, Małgosiu. Powinny one trafić do Osóbki, która czym innym się zajmuje i takich ściegów nie próbowała :-)
    Serdeczności moc zostawiam dla Ciebie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa, zdaję sobie sprawę , że mogłabyś sama ozdobić rękawiczki ale jeśli kiedyś uda Ci się wygrać w mojej zabawie to na pewno je otrzymasz.

      Usuń
  10. Wspaniałe hafty, sprawiają że rękawiczki wyglądają wyjątkowo. Myślę, że byłby to fantastyczny pomysł na prezent, ale kolor rękawiczek raczej każdy powinien wybrać sam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafna uwaga, będę brać pod uwagę kolor rękawiczek 🙂

      Usuń
  11. Pięknie ozdabiasz rękawiczki haftem, wspaniały pomysł i idealne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że bardzo dobry pomysł połączyć piękne z pożytecznym.
    Będę kibicowała.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam Twoje hafty, a rękawiczki są cudne!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne są Twoje rękawiczki!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne rękawiczki. Bardzo mi się podoba ten odcień zielonego. Roślinny motyw jak najbardziej do niego pasuje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne rękawiczki, bardzo lubię zielony kolor, więc tym bardziej są w moim guście.
    Dziękuję pięknie za odwiedziny i komentarz. To prawda, bardzo lubię robić bombki, od kiedy wyhaftowałam pierwszą, wiedziałam, że to jest mój numer jeden :-). Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe, niepowtarzalne rękawiczki stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolejne wspaniałości - super wyglądają takie haftowane rękawiczki.

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu