niedziela, 31 maja 2020

Domek nad stawem...


Dzisiaj upływa termin zgłaszania prac do dwóch zabaw na które się pisałam.
Bardzo spodobał mi się ich temat, który pozwolił mi rozwinąć skrzydła wyobraźni :)
Dosłownie zdążyłam na ostatnią chwilę.


Szuflada w miesiącu maju obdarzyła nas
bardzo inspirujacym tematem:


Bardzo ucieszył mnie temat, ponieważ zawsze marzyłam o małym kolorowym domku
 wśród łąk i pól w morzu kwiatów, 
które kocham i podziwiam za ich delikatne piękno.


Drugi temat wyzwania pochodzi z bloga ,,Blog Kreatywny,,
i brzmi: ,,W ogrodzie duszy,,
I tutaj moja wyobraźnia poszybowała daleko.
Postanowiłam połączyć tematy i stworzyć jedną pracę,
która będzie odzwierciedleniem moich pragnień.

Wykonałam haft na plastikowej kanwie i postanowiłam zrobić magnes
umieszczając go na kolejnej kartce. Stało się już chyba moim zwyczajem robienie kartek
z upominkami:) tym razem zaszalałam z haftem, ale skoro miał on być
odbiciem tego co w mojej duszy to nie mogłam się oprzeć :)


Haft powstawał etapami i pod wpływem natchnienia. Pierwotnie miał być mały domek
wśród traw i kwiatów, ale w miarę jak zbliżałam się do ukończenia haftu trawnika
narastał we mnie niedosyt ! i wtedy przyszedł mi na myśl staw z pałką wodną, żabami
i morzem owadów ( niekoniecznie miałam na myśli komary).
Chciałabym zamieszkać na wsi w takiej scenerii. A skoro nie mieszkam
to przynajmniej sobie wyszyłam to marzenie:)


Pracuję nad pomysłami by moje kartki były bardziej bogate, ale na chwilę obecną
brak czasu nie pozwala mi na nic więcej. Z tyłu karteczki nakleiłam tylko 
naklejkę : ''Hand made'', mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się
zrobić karteczkę bardziej bogatą.



Wyżej zbliżenie na moją pracę, mam nadzieję, że lepiej widać sitowie i rzeczoną
pałkę wodną. Niestety nie wiedzieć czemu na zdjęciu zakłamało mi jej kolor,
zamiast brązowego wyszedł granatowy. Mam nadzieję, że wierzycie mi na słowo,
że pałka jest brązowa :)


Magnesik jest dosyć sporych rozmiarów bo: 9,5-8 cm a więc jak na magnes 
jest dosyć duży. Ale przy mniejszym rozmiarze nie udało by mi się 
wyszyć tylu szczegółów.  brakujetu tylko pszczółek, żab i ważek. 
Niestety miałam wylko biedronkę . Przydaje się kupowanie różnych guziczków
dzięki temu mogłam na karteczce dokleić kotka:)
A przydałyby się guziki z wymienionymi owadami. Może macie namiary
na jakiś sklep w którym kupię takie guziczki? Bardzo proszę o informację
jesli ktoś jest w stanie mi pomóc.


Moją karteczkę prezentuję na sztaludze, którą zrobił mi mąż. 
W międzyczasie przyszły zamówione gotowce, ale te lubię najbardziej :)


Na kartkę nakleiłam odpowiednią grafikę z domkiem na wsi i kwiecistą
łąką. Uwielbiam takie obrazki oglądać i wyszywać :)


Przyznam sie, że haft sporo mnie kosztował! Przeliczyłam się z możliwościami wyszywania na 
plastiku. O ile sam haft krzyżykowy nie jest takim problemem to wyszywanie 
inną techniką przedstawia nie lada problem. Musiałąm się mocno nagłówkować by 
wymyśleć sposób haftowania lawendy, czy francuskich pętelek. Wyszywanie płatków 
margaretek tez nie było proste..ale się nie poddałam i znalazłam sposób 
by zaradzić tym problemom. Pewne jest, że więcej nie będę eksperymentować na plstikowej 
kanwie..chyba :)


A więc moi drodzy zgłaszam moja pracę w Szufladzie i Blogu kreatywnym

To tyle na dzisiaj udaje się na zasłużony wypoczynek, czyli łózka :)
Jeszcze mam do zrobienia trzy zamówione prace, dwie na 1 Komunię Sw. 
i na ślub a potem wreszcie chyba bedę troche wolniejsza, a raczej szybsza
ha ha :).

Bardzo, bardzo dziękuję Wam ,że do mnie zaglądacie i wspieracie miłymi
komentarzami, bardzo dziękuję , ślę buziaki i życzę Wam dobrej nocy :)

77 komentarzy:

  1. Ale śliczność. Juz sam haftowany domek jest uroczy, ale te kwiatki przy domku... są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham takie domki, dlatego robie je z największą przyjemnością.

      Usuń
  2. Pomysł z magnesem na kartce podziwiam Hafcik przecudnej urody. Sielski domek i otoczenie jego wykonany z taką niesamowitą dokładnością że tylko podziwiać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie sielski domek. Całość jest fantastyczna!!! Podziwiam za mozolne wyszywanie takich detali. Niezmiennie podoba mi się to, że te hafty na karteczkach robisz w postaci magnesów!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pomysł z tymi małymi haftami na magnes to był strzał w 10 wreszcie wiem jak je spożytkować i nie zalegają mi w szafce.

      Usuń
  4. Świetna praca! Bardzo ładna, z detalami.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  5. Wsi spokojna, wsi wesoła... Śliczny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe podejście do tematu, a praca przepiękna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga Kreatwynego Świata Pasji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrazek jest urzekający! Fantastyczne połączenie różnych technik hafciarskich, jestem pod wrażeniem.:) Kartka również mi się podoba - budzi tęsknotę za latem i wyjazdami. W zeszłym roku byłam w Bieszczadach i taki lisek przychodził do ogrodu pensjonatu, w którym mieszkałam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham takie sielskie klimaty i dlatego tak lubie wyszywac takie obrazeczki.

      Usuń
  8. What a lovely job!
    It is an evocative bucolic embroidery.
    Very good artwork!.
    Greetings from Spain and happy week

    OdpowiedzUsuń
  9. What a beautiful and delicate embroidery. Regards

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny, sielski obrazeczek! Świetnie wyszło to połączenie różnych haftów.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napracowałaś się, ale było warto, bo obrazek jest przecudny, a staw z otoczeniem bardzo realistyczny :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zwróciłas uwagę na ten staw...też mam takie wrażenie :)

      Usuń
  12. O rany, ile roboty przy nim miałaś, podziwiam szczerze!! Ale wyszedł piękny!! Malutki sielski pejzaż z pięknymi kwiatami :). Dziękuję za udział w Wyzwaniu Szuflady!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był przyjemny temat i cieszę sie, że mogłam wziąć udział w tym wyzwaniu.

      Usuń
  13. Przepiękna misterna robota :) cudownie kolorowa praca :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny domek i śliczne te kwiatki, nie wiem jak sobie poradziłaś z tą sztywną kanwą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było ciężko, teraz już wiem na co się pisać gdybym znowu wpadła na ten szalony pomysł by na niej pracować :)

      Usuń
  15. jak ja uwielbiam takie hafty! i strasznie żałuje, że ich nie umiem. Może kiedyś doba będzie łaskawa i spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zazdroszczę Tobie Twoich umiejętności i tego co robisz...

      Usuń
  16. Małe jest piękne:):)Bardzo udany haft. Nie próbowałam jeszcze na sztywnej kanwie. Jak się na niej haftuje?

    OdpowiedzUsuń
  17. Fatalnie, chyba, że są to krzyżyki, lub inne proste sciegi. Jak wiesz ta kanwa jest sztywna i nie da się nią tak napinac, naginać jak tkaniny.

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja bardzo lubię plastikową kawę Małgosiu, moim zdaniem bardzo fajnie nadaje się na magnesy i zawieszki 😊 Gotowy hafcik wystarczy tylko podkleić filcem i gotowe. Oczywiście haftuje tylko xxx ,nie mam pojęcia jak się sprawdza w innej technice 😊🙂
    Twoje prace superaśne!!! Jest tak jak miało być...sielsko wiejsko anielsko i uroczo 🥰
    Powodzenia w wyzwaniach życzę i pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  19. Hafcik jest cudowny, taki fajny sielski, kocham takie widoki.Tez marzyłam kiedyś o małym domku na wsi, teraz to nierealne. Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny sielski obrazek i super go wkomponowałaś w karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wielkie gratulacje Małgosiu bo domniemywam że projekt haftu jest Twojego autorstwa. Wyszyć swoje marzenie to wielka sztuka, a Tobie udało się wyśmienicie. Ten sielski wiejski obrazek jest cudowny. Życzę Ci powodzenia w obu zabawach. A guziki ozdobne zawsze kupuję na Allegro, o np zobacz tu
    https://allegro.pl/uzytkownik/craftica-pl/szycie-guziki-76718?bmatch=baseline-al-product-nbn-eyesa2-engag-dict45-col-1-3-0513
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja wychowałam się na wsi z dala od cywilizacji można powiedzieć :) Nie zawsze jest tak sielsko jak się ludziom wydaje, no chyba że się nie musi żyć z roli i tylko się tam mieszka. Mimo wszystko tęsknię za wsią. To jest inne życie. Twój domek jest uroczy, kwiaty dodają uroku. Namęczyłaś się z nimi, ale efekt jest cudny.
    Pozdrawiam i życzę spełnienia marzeń ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jaki cudowny, sielski widoczek, uwielbiam takie wiejskie krajobrazy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny hafcik! Fantastycznie poradziłaś sobie z kanwą plastikową, bo jak krzyżyki łatwo się na niej stawia tak już inne ściegi to mordęga!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hafcik wygląda przepięknie, z przyjemnością go obejrzałam i podziwiam te wszystkie szczególiki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. To taki kawałek baśniowego świata:) Ślicznie to zrobiłaś Małgosiu, wszystkie detale są zachwycające. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna praca, sielsko i anielsko ;) Pozdrawiam i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Prawdziwy ogród :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego sklepu Świat Pasji.
    Pozdrawiam,
    Aga, Scrapeciarnia

    OdpowiedzUsuń
  29. Mistrzyni!
    Co wpis to czymś nowym zachwycasz!
    podziwiam z całego serca!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna kartka z cudownym dodatkiem. :)
    Masz wspaniałe pomysły i dobrze je wykorzystujesz. :)
    Marzenia nic nie kosztują, a czasami się realizują. :)
    Też marzyłam o domku z ogródkiem, a skończyło się na ogródku działkowym z domkiem/altanką. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  31. Dziękuję za udział w wyzwaniu bloga kreatywnego Świata Pasji. Śliczna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Prawdziwy sielski hafcik:) Uroczy ten domek i fajny pomysł na kartkę:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo wyjątkowa i piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego Świat Pasji;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uroczo! Piękny taki ogród duszy...

    OdpowiedzUsuń
  35. Ojej! Przepiękne i mnóstwo pracy! Dziękuję za udział w wyzwaniu Bloga Kreatywnego Świata Pasji:) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Magnes może i dość duży, ale ile szczegółów zawarłaś- piękny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczny, sielski widok, aż chciało by się tam być...

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny haft aż zapachniało latem, łąką ukwieconą i zapachem dymu z komina:)
    Wspaniale zinerpretowałaś kartkę.
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  39. Krásný domeček!
    Přeji hezké dny, Romana

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękna praca. To prawdziwy majstersztyk! Umieszczenie wyhaftowanego obrazka na tle ukwieconej łąki strzał w dziesiątkę! Praw

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękny haft i wcale nie widać, że sprawiał jakieś drobne problemy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż dobrze, że nie widać efektów tych zmagań !😁

      Usuń
  42. Domeczek wśród kwiecia jest prześliczny. Wielki plus za plastikową kanwę, to nie było łatwe, zrobić na tym ozdobne ściegi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, plastikowa kanwa to było wyzwanie dla tych ściegow.

      Usuń
  43. Jestem nim OCZAROWANA...absolutnie magiczny...
    I moje klimaty!!! :)
    Naprawdę bajecznie to wyszło!! Niczym zwizualizowanie niejednego marzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miłe słyszeć, że moja praca może kogoś oczarować ❤️

      Usuń
  44. Nieszablonowa praca - podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie mogę się napatrzeć jak pięknie wyszedł! Szczególnie podoba mi się na tej kartce z łączką i liskiem. Ile to musiało wymagać pracy i cierpliwości! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Thanks for the visit of my blog.
    You have nice works! Great job!
    Good Works!
    Kisses from Portugal!

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczny hafcik!! Fajnie się prezentuje na kartce!

    OdpowiedzUsuń
  48. Cudny magnesik/hafcik! Trud się opłacił :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo pracochłonny, ale jaki piękny! Podziwiam za wytrwałość i wspaniałe umiejętności :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczności ten haft !!! Nie dziwię się, że zostałaś doceniona (przeczytałam już najnowszy wpis) Gratulacje i serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny haft, zazdroszczę cierpliwości i talentu

    OdpowiedzUsuń
  52. Słodki obrazek. Ponadto bardzo mi się zawsze podoba łączenie różnych technik hafciarskich.

    OdpowiedzUsuń
  53. Piekny dom! Rowniez dziele pragnienie mieszkania w takim domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Z bliska pejzaż wygląda jak żywy, 3D niemalże :-)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu