czwartek, 28 maja 2020

Dzwoniąca Kartka na Boże Narodzenie w zabawie u Uli

Witajcie ❤️
Tym razem chciałam Wam pokazać kartkę o charakterze religijnym.
Z wszystkich blogowych zabaw, kartki u Uli na Boże Narodzenie są dla mnie największym wyzwaniem.


Jeszcze do końca nie wiem dlaczego tak się dzieje, może to z braku umiejętności w tym temacie a może dlatego, że gonią mnie terminy i nie potrafię sie wyrobić z zobowiązaniami. Pewnie dowiem się o tym dopiero w przyszłym roku, jak już nie będę mieć tyle na głowie.


Faktem jest, że mam niewiele materiałów do ich robienia i większość to interpretacje pomysłów, które rodzą się w mojej głowie najczęściej kiedy próbuje zasnąć :)


W miesiącu maju Ula jako wytyczną dała 2 kolory: niebieski i brązowy.
Dlatego wybrałam niebieski kolor tła i brązy na grafice, sznurek i gwiazdka z kartonu.
Na kartce umieściłam grafikę niemieckiej zakonnicy Berty Hummel, której malowane dla dzieci obrazki podbiły świat. Od lat jestem nimi zafascynowana i kolekcjonuje.
To na podstawie Jej grafik powstały wzory krzyżykowe. Mam nadzieję, że w przyszłym roku uda mi sie wyhaftować kolejny.
Pierwszy z nich podziwialiście przy okazji prezentacji kartki z konwaliami :)


A teraz kilka słów o samej kartce...
Sam obrazek naklejony na kartkę wyglądał trochę ubogo, jak już wspomniałam ubogie są też moje sklepowe akcesoria. Wszystko co mam to tektura, sznurek i koraliki ( tych mam najwięcej) . Z wymienionych komponentów zmajstrowałam gwiazdkę, którą wyciełam od ręki, doszłam do wniosku że nie jest mi potrzebny szablon :) i obkleiłam sznurkiem...nadal wydawała mi się zbyt skromna. Chciałam użyć brokaty, ale go nie mam, synowie też go nie mieli...ale przypomniało mi sie, że mam lakier do paznokci z brokatem😀 i nim potraktowałam swoją gwiazdkę. Nadal za mało się blyszczała to dokleiłam szklane koraliki. Mniej wiecej uzyskałam oczekiwany efekt. Potem na sznureczku zawiesiłam mały dzwoneczek i uzyskałam dzwoniącą kartkę :) jestem zadowolona z tego efektu, kto wie czy jeszcze nie wykorzystam tego pomysłu.
Kokardka ze sznurka plus koraliki na drugą stronę i karteczka prawie gotowa. Postanowiłam jeszcze potraktować brokatowym lakierem anielskie skrzydła, choineczke i płomień świecy. Może to skromna dekoracja ale na warunki stajenki wystarczającą :) chodził mi jeszcze jeden pomysł z prezencikiem do kartki ale może nastepnym razem. Teraz niestety czasu brak. I obowiązkowy banerek zabawy u Uli


Bardzo, bardzo Wam dziękuję za obecność na blogu i że zaszczycacie mnie swoimi komentarzami. Bardzo to mile, szczególnie dziękuję tym z Was które dopingują wszystkie moje posty ❤️ to bardzo mile.
Pozdrawiam gorąco bo dzisiaj pewnie wszędzie zimno i życzę udanego dnia :)

46 komentarzy:

  1. Piękna delikatna kartka,ten obrazek jest śliczny :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. It is a beautiful card!
    Congratulations on your work!
    Regards

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny obrazek :-) jest piękną ozdobą kartki :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie sobie radzisz z kartkami,podobaja mi się Twoje kompozycje.Mogę się z Tobą podzielić materiałami do kartek.Jeśli jesteś zainteresowana,to daj znać na maila
    klisz.elzbieta@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jest piękna. Podoba mi się grafika, dlatego zaraz odszukam więcej rysunków autorki, o której nie słyszałam. Gwiazdka to śliczny detal w kartce. Nie trudno jest złożyć kartkę z gotowych elementów, ale właśnie stworzyć z prostych rzeczy. Pamiętam swoje pierwsze zakładki (mam je do dzisiaj) z tekturki, papieru do pakowania prezentu, bibuły i kilku cekinów:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te grafiki są naprawdę piękne nie raz myślę użyje ich do swoich prac.

      Usuń
  6. Cudna karteczka.Moja ciocia miała kilka obrazków p.Hummel,dzueciaki na tych obrazkach słodkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak na tak skromny zasób kartkowych akcesoriów radzisz sobie wyśmienicie. Kartka jest świetna a gwiazdka wyszła rewelacyjnie !! A grafika faktycznie extra!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu Twoje pochwały są dla mnie wyjątkowo cenne bo przecież wiesz jakie były moje początki w tej materii..😊

      Usuń
  8. W fajnej konwencji jest ten obrazek- nie przesłodzony, a uroczy. Śliczna kartka Ci wyszła. A gwiazdka udała się nadzwyczaj. Popatrz, jak to lakier może się niespodziewanie przydać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj źle ze mną!zaczynam myśleć o kosmetykach jak narzędziach pracy😂

      Usuń
  9. Wspaniała oryginalna praca :) a dzwoneczek- brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czasem wystarczy piękna grafika i kartka gotowa! Podoba mi się pomysł na gwiazdkę z dzwoneczkiem. A lakierów do paznokci też często używałam do malowania tekturek, aż z czasem powiększyły się moje zasoby przydasiowe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gosiu, kartka jest cudna, wygląda wspaniale. Pozdrawiam, dobrej nocki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obrazek na kartce jest bardzo nastrojowy, ma niesamowity klimat, chyba jest rysowany kredkami :) Tak przykuł moją uwagę, bo ja ostatnio coś o kredkach sobie przypomniałam :) Kartka piękna, zawsze tworzysz coś z niczego!

    OdpowiedzUsuń
  13. super, pięknie wyszła:) jaka urocza ta gwiazdeczka z kartonu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Małgosiu świetnie sobie poradziłaś, karteczka pięknie się prezentuje:) Najważniejsze to mieć pomysł, u Ciebie ich nie brakuje. Gwiazdeczka błyszczy się i mieni i do tego jeszcze dzwoni!
    Więcej czasu Ci życzę i pozdrawiam słonecznie:*
    Trzymaj się zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Karteczka bardzo udana: ta grafika jest cudowna i "robi" całą robotę.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna jest ta grafika i świetnie ozdobiła karteczkę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kartka, Małgosiu!
    Grafika jest piękna, więc nic nie potrzeba oprócz tych delikatnych dodatków.
    Pozdrawiam słonecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna praca, grafika jest prześliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna kartka wyszła. :)
    Kolejny raz potwierdzasz, że mając niewiele materiałów można stworzyć coś wyjątkowego.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Super karteczka ze ślicznym obrazkiem.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ubogo nie znaczy gorzej:)
    Czasem trzeba naprawdę niewiele aby coś się prezentowało naprawdę ładnie.
    Tak też się stało w przypadku Twojej karteczki...na moje oko nic jej nie brakuje
    i bardzo mi sie podoba:)
    Uściski.
    K

    OdpowiedzUsuń
  22. Grafika rzeczywiście jest śliczna, bardzo naturalna. Udało Ci się Małgosiu wspaniale wykorzystać ją na kartce, całość wygląda świetnie i niebanalnie. A ten maleńki dzwoneczek jest jak wisienka na torcie:) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kartka bardzo mi się podoba :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna karteczka. Obrazek śliczny a gwiazdka z dzwoneczkiem dodaje uroku:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna grafika i super akcencik w formie gwiazdki z dzwoneczkiem:) Prosto bez przepychu a jakże pięknie. Super praca:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się Twoja karteczka:) Skromne zdobienia dodały jej elegancji i szyku:)
    Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Sztuką jest nie mieć materiałów i coć zrobić! To jest włąśnie kareatywność! Fajnie sobie poradziałaś :) jak zaczynałam to nic nie miałam... teraz to już lata gromadzenia róznych rzeczy... wszsytko przed Tobą! Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba taki był zamysł scrapbookingu od początku??...by z resztek COŚ pięknego i nowego wyczarować. I właśnie to uczyniłaś. Gwiazdka ŚWIETNA. Uwielbiam takie akcenty, drobiazgi, które tak naprawdę nadają smaczku danej pracy, taka wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale super i mam taki dzwoneczek z zabawki kota wyleciał hehe

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu