wtorek, 7 stycznia 2020

Noworoczne Postanowienia




Witam Was bardzo serdecznie w nowym już roku :)
Adwent i same Święta postanowiłam poświęcić przede wszystkim
rodzinie bo ta jest dla mnie najważniejsza. Chciałabym aby moi synowie zapamiętali
 zapach pieczonego chleba , ciast, domowych posiłków, wspólnych, 
czasem ostrych dyskusji, rozmów. Chwil kiedy wspólnie oglądaliśmy filmy lub
 robiliśmy razem pewne rzeczy. Nie wiadomo jak długo będziemy razem i
jak długo będę mogła się cieszyć z tego ,że jesteśmy razem :)
 Kiedyś chłopaki odejdą w świat
i być może zostaną tylko wspomnienia, któż to wie :)
Dlatego ubiegły miesiąc był dla mnie mało robótkowy, i nie udało mi się wykonać
 wszystkiego co miałam w planach, ale tak to bywa z planami, czasem biorą w łeb :)






Chciałam Wam życzyć wszystkiego dobrego w nowym roku, aby był lepszy
od tego który odszedł, a jesli spotkało Was coś trudnego, smutnego to
niech ten rok pozwoli Wam się uporać z wszystkimi trudnościami i zmartwieniami.
Życzę Wam wielu inspirujących pomysłów na Wasze prace jakiekolwiek by były :)
Każda z Was jest niezwykłą Osobą, która ma wiele do zaoferowania światu
i innym ludziom. Życzę Wam abyście zawsze wierzyli w siebie, nie przejmowali się 
nieżyczliwą krytyką, a jesli Was dotknie to umieli ja przyjąć ze spokojem :)
I oczywiście życzę Wam zdrowia i sprawnych rączek i oczu bo to jest niestety konieczne w naszym rękodziele, no chyba że któraś włada nóżkami, a są takie, tylko nie wiem czy mają blogi :)
Bądźcie wyrozumiali dla słabości innych i pełni radości i optymizmu :)


Mogłabym jeszcze wiele Wam życzyć, ale kto by to czytał ! :)
A ja jeszcze raz witam Was w towarzystwie mojej ,, Pani w szarościach z kluczami''
tak ją sobie nazwałam. Nie miałam okazji pokazać już oprawionej, 
dlatego czynię to teraz.Jakoś tak bardziej pasuje mi do otaczającego krajobrazu, 
chociaż wisi w mieszkaniu :)Tak sobie myślę, że jest tyle mozliwości interpretacji
 tego schematu, że na pewno jeszcze kiedyś po niego sięgnę.
Jeśli ktoś miałby ochotę zobaczyć więcej szczegółów obrazka to zapraszam na 
jego pierwszą odsłonę 



Nowy Rok przyniósł mi nowe nadzieje i plany robótkowe, 
nie analizuję tego co mi się nie udało wykonać, ale z nową
energią zabieram się za prace. Bedzie to intensywny rok, przede mną
trzy 1 Komunie Święte i zamówione upominki, dwa śluby na które muszę wykonać
dwie poduszeczki na obrączki i parę innych prezentów.
 Mam zamiar też wreszcie dotrzymać danego słowa moim synom i skończyć
 to co leży w szafie od paru lat..tzw ufok do ktrego straciłam serce, 
ale zamierzam walczyć ze swoją słaba wolą :), zobaczymy czy mi się uda :p.
A do tego cała masa innych nieprzewidzianych drobiazgów. Czasem tez muszę 
odreagować i wykonać coś dla siebie .


Zapisałam się też na dwie (na razie ) blogowe zabawy, które trochę zmobilizują
 mnie do robienia ozdób i upominków na Boże Narodzenie.
I tak mam nadzieję Kasia prowadząca wspaniały blog 
Tam gdzie spadają anioły , inspirująca innych swoimi pracami sprawi że,
 uda mi się wykonać chociaż 12 drobiazgów na tą okoliczność.




Zachęcam wszystkich do zabawy, bo to świetna okazja by robić
upominki przez cały rok a nie zostawiać na ostatnią chwilę.

***

Kolejna zabawą w której postanowiłam wziąć udział jest zabawa u Ani 
Powiem szczerze, że do końca nie rozumiem siebie dlaczego to zrobiłam :)
a to z powodu jak już wielokrotnie pisałam w Waszych komentarzach, kartki to nie moja bajka.
Ale urzekł mnie i zachwycił banerek zabawy :) mam nadzieję, że temat kwiatów 
rozbudzi moje ukryte talenty jeszli chodzi o temat zabawy. A jeśli ich nie mam to
bedę lawirować wokół tematu, może Ania nie zauważy że moja praca nie jest kartką :P

***


Zapisałam się tez na dwie zabawy, podaj dalej...jak tak teraz analizuję to co piszę
to widzę , że całkiem sporo wzięłam sobie na głowę.Ja niestety mam tą wadę że często najpierw działam a potem myślę co kończy się niekiedy zarywaniem nocy. Może ten rok sprawi ,że będę bardziej zorganizowana i postaram się planować... Kto wie może tak bedzie..
I to tyle na dzisiaj, mam nadzieję ,że dotrwaliście do końca posta.
Życzę Wam udanego i dobrego tygodnia :)



50 komentarzy:

  1. Kochana życzę Ci aby ten kolejny rok przyniósł Tobie i Twoim najbliższym same dobre dni.
    Jestem pewna że wszystkie plany zrealizujesz i będziesz miała moc satysfakcji z tego.
    Pani z kluczami /kiedyś taką dame nazywało się ochmistrzynią i pełniła ważną funkcję w gospodarstwie/.Świetnie ją oprawiłaś i niech perfekcyjnie "zarządza" w Twoim domu.
    Powodzenia życzę w kartkowaniu !
    Wszystkiego dobrego z całego serca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dziękuję za życzenia, szczególnie moim bliskim w tym roku przyda się szczęście. Masz racje nazywano ja ochmistrzynią.

      Usuń
  2. Piękne postanowienia noworoczne, wierzę, że uda Ci się je zrealizować. Powodzenia!!!
    Niech to będzie dobry rok dla nas wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wspaniałe życzenia i w pełni je odwzajemniam. :)
    Życzę pełnej realizacji postanowień i powodzenia w kartkowaniu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci, żebyś zrealizowała wszystko, co sobie założyłaś.:) A obrazek jest prześliczny i jak pięknie i stylowo oprawiony. Przy okazji odpowiem ci na pytanie: fartuszki na wino kupuję, ten z różową lamówką kupiłam w sklepie Igiełki.mb (Moniki Blezień).

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za cudowne życzenia. Odwzajemniam
    Piękne zabawy wybrałaś. Będę podglądać.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałego Nowego Roku Ci życzę, niech się spełniają Twoje życzenia i dla Ciebie :-) Zabawy blogowe są fajne i nawet jak w jakimś miesiącu czegoś nie zrobisz, to się nic nie stanie. Bardzo fajnie, że się zgłosiłaś do zabawy u Ani. Ja też kiedyś uważałam że "niekartkowa" jestem a teraz ich przygotowywanie daje mi duuuużo przyjemności. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm mam nadzieję, że masz racje i nie poniose klapy w kartkowych zmaganiach, już nawet śnią mi się po nocach. Zamykam oczy i myślę jak tu ja zrobić aby sie nie napracować a efekt był jak najlepszy 😂

      Usuń
  7. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku Ci życzę! Niech będzie pełen dobrych dni!
    Ochmistrzyni obłędna!Jestem zachwycona końcowym efektem!
    Powodzenia w zabawach!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia, a powodzenie w zabawach sie przyda.😉

      Usuń
  8. Jakie piękne życzenia!
    Błogosławieństwa dla Ciebie i wszystkich Twoich spraw.

    Ja jestem bardzo ciekawa co ten rok przyniesie - zapowiada się nam parę naprawdę spektakularnych wydarzeń...

    Cudnie wygląda ta Kluczniczka (za delikatna by nazwać ją klucznicą). Podziwiam Was wszystkie organizujące zabawy i uczestniczące w nich. To jest już poza moimi możliwościami ogarniania rzeczywistości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten rok również dla mnie będzie ciekawy, ale jak sie wszystko dobrze skończy to moze powiem dlaczego.😊

      Usuń
  9. Realizacji wszystkich zamierzeń w Nowym roku Ci życzę. Tworzysz piękne rzeczy i niech Twoj talent sie rozwija i nasze oczy cieszy. Szara dama cudna. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. o jak ciekawie wykonany haft! świetny pomysł na fartuszek, całość wygląda super :) Ja też uwielbiam taki klimat, oglądanie wspólne tv, granie w planszówki, wspólny czas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bowiem Ci że nie umiałam sie zdecydować jak zrobic fartuszek, mialam kilka pomysłów na jego wykonanie, kto wie może jeszcze wrócę do tego wzoru.
      A czas spędzony z rodziną jest bezcenny.☺️

      Usuń
  11. taki niecodzienny, ale piękny haft. Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, kiedyś byłam skazana na wzory które mnie niezbyt satysfakcjonowały. Odkąd mogę kupić sobie takie jakie mi się podobają,do tego mam możliwość podglądanie jak robią lub interpretują to blogerki na całym świecie, staram sie robić rzeczy inne niż są, bardzo nie lubie powtarzać haftów, staram sie by były niepowtarzalne.

      Usuń
  12. A ja przeczytałam wszystko i napisałaś piękne życzenia, czytałam je tak jakby specjalnie dla mnie zostały napisane i marzę by się to wszystko spełniło, dziękuję za nie. Ja sama też co roku zapisuje sie na sporo zabaw, bo to mnie motywuje do pracy. Samej sie nieraz nie chce a jak mam nad soba taki "bacik" w postaci terminu to wtedy biorę sie do roboty :) I ja co dzień zarywam noce, bo to jest u mnie pora kiedy ja tworzę w dzień niestety nie ma na to czasu, bo jest normalne życie, praca, dom i codzienne obowiązki. Życzę Ci udanego i twórczego roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że dotrwałaś do końca posta, staram się pisać krótko, ale są szczególne chwile gdy tych słów bywa wiecej.Dobrze że odebrałaś je jak pisanie do Ciebie , bo też tego Wam życzę z całego serca a nie mogę dotrzeć do każdej z Was z życzeniami osobiście. Mam nadzieję że wyrobie się ze wszystkimi zabawami a przy okazji nauczę się robić kartki.😊

      Usuń
  13. życzę aby udało Ci się zrealizować wszystkie plany na 2020 rok. Cieszę się że jedną z nich jest zabawa u mnie. I wcale nie musisz robić tych kartek , niech to będzie cokolwiek co będzie zawierać choć jeden z trzech elementów zadanych na dany miesiąc :-)
    Ja planów nie robię żadnych o jak pokazały te Święta zą sekundy aby wszystko było nieważne i nieistotne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ja wiem,ze w sekundzie wszystkie moje plany mogą upaść...takie życie ale blog to taka odskocznia od codziennych problemów i zmartwień, a te blogowe zabawy pozwalają mi sie zmobilizować i zrobić rzeczy za które nie udało mi sie wziąć od lat...mam tez do zrobienia kilka upominków i mam nadzieję wykorzystać do tego te zabawy. No i trzymam Cie za słowo, że nie musi to byc kartka 😋

      Usuń
  14. what a great post :) I follow you on gfc # 91 ,follow back?
    xoxo, Buba

    https://bubasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Również życze wszystkiego dobrego☺ Ja też kiedyś byłam niekartkowa i zabawa u Anulki to zmieniła. Na poczatku były kartki takie że wstyd pokazac z czasem niektórym dałam drugie życie. Jak jest haft na kaereczce nic jej wiecej nie potrzeba.
    Ja czas świąteczny spędzałam z dziecmi leniuchując na całego a to pichcac w kuchni. To czas kiedy możemy wspólnie działać. Kiedyś będa miały co wspominać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oby wszystko się spełniło:)Bardzo ładna ta pani z kluczami:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również życzę Ci wszystkiego dobrego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wreszcie zasiadłam uczciwie do bloga i dopisałam Cię do listy:) Jeśli pozwolisz zostanę na dłużej i się porozglądam;) Pozdrawiam i wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ to przyjemność gościć Ciebie na dłużej :), rozglądaj i wchodz ile dusza zapragnie będzie mi bardzo miło :)

      Usuń
  19. Cały wpis przeczytałam i najbardziej spodobały mi się życzenia .....zdrowych rączek i dobrych oczu ... no ja muszę odwiedzić okulistę po mocniejsze okulary :)))
    Haft przecudnej urody - cieszy serce i oczy !
    To nic ,że tyle masz planów na ten rok ,życzę mobilizacji .....tyle Komunii , ślubów i zabaw przed Tobą! No na nudę nie będziesz mogła narzekać!

    OdpowiedzUsuń
  20. Miło mi ,że dotrwałaś do końca posta :)jeśli chodzi o życzenia to mam nadzieję że się spełnią no i co niektórych zmobilizują jak Ciebie do wizyty u okulisty he he. Faktycznie ten rok będzie dla mnie wyzwaniem, właśnie dzisiaj zadzwoniła do mnie mama z przypomnieniem że mam zrobić poduszeczki na obrączki..a tu najpierw Komunie !

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego w nowym roku! "Zdrowych rączek i dobrych oczu", to piękne życzenia dla rękodzielniczek. Przyjmuję je z radością i prześlę dalej. Gratuluję bogatych planów, a przede wszystkim podziwiam uroczy obraz! Dla mnie rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna praca w pięknej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne życzenia jak również piękny i ciekawy haft.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczęśliwego Roku i dla Ciebie i Twojej rodzinki, obyście jak najwięcej czasu mogliście spędzać razem:-)))
    Piękne hafty, podziwiam bo ja mam do tego dwie lewe:-)))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  25. PIĘKNY obrazek!!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ambitne plany;) obyś w nich wytrwała i na koniec roku mogła pochwalić się dziełami jakie dzięki nim powstaną;D

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana dziękuję za wspaniałe życzenia. Tobie również życzę wszelkiej pomyślności na ten kolejny rok. Muszę przyznać, że plany robótkowe poczyniłaś solidne! Powodzenia w ich wykonaniu. Obraz wyjątkowy. Oczami wyobraźni
    widzę go w rustykalnym domu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo piękne życzenia. Mogę tylko dodać, aby spełniły się wszelkie plany i marzenia, a zdrowie i szczęście towarzyszyło Tobie i Twoim bliskim każdego kolejnego dnia.
    Jesteś tak zdolną duszyczką - "Pani w szarościach z kluczami" jest dla mnie przepiękna, że jeszcze dodam, by nie brakło Ci czasu na twórczość, bo spod Twoich rąk wychodzą prawdziwe perełki. Z przyjemnością będę Cię odwiedzać, by podziwiać kolejne prace.
    Gratuluję talentu i gorąco pozdrawiam.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne życzenia :) Bardzo pięknie opisałaś istotę rodziny. Raz jest z górki, innym razem pod górkę, ale rodzina to rodzina. Prawdą jest, że dzieci z czasem idą własnymi drogami, ale wracają. Choćby w takie świąteczne dni. Życzę Ci, aby takich dni było jak najwięcej oraz by pozostawiały po sobie wiele pięknych wspomnień.

    OdpowiedzUsuń
  30. I jak tam postanowienia noworoczne? hehe powiem Ci, że fajnie już odpoczywać od zamartwiania się o dzieci. Już idą własną drogą, wspieram kiedy potrzebują serca, ale na problemy muszą znaleźć rozwiązanie sami. I to jest bomba. Długo trwało zanim przecięłam pępowinę zwłaszcza z synem. ale gdy się to udało, zobaczyłam jaka to dla mnie korzyść,.

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu