wtorek, 13 października 2020

Kto nie kocha takich prezentow😊

 W ostatnich dniach spotkała mnie ogromna radość ponieważ otrzymałam od dwóch naszych blogowych koleżanek niezwykłe upominki.

Pierwszy przyszedł nieoczekiwanie od Agaji  , którą wiele z Was zna z niezwykłych haftowanych zakładek, ale nie tylko :). Marzyłam o takiej zakładce odkąd zobaczyłam na Jej blogu te misterne krzyżyki i sploty. Dostałam wcześniej od Niej zawieszkę i zakładkę którą możecie zobaczyć tutaj :) Ale Agata postanowiła podzielić się ze mną również muliną do haftu. Bardzo dziękuję za wszystkie prezenty, zakładka jak widać znalazła już swoje miejsce a z mulin zawsze bardzo się cieszę bo tych nici nigdy nie za wiele :)

 


Drugi prezent przyszedł od od Barbary Wójcik  prowadzącej bloga ,,5 pór roku,, Ten niezwykły prezent w postaci dwóch tomików wierszy napisanych przez Poetkę trafił do mnie w niezwykłych okolicznościach..Otóż zostawiłam komentarz na blogu Ani Iwańskiej prosząc Ją by pożyczyła mi kiedyś te wiersze jak już nimi się nacieszy...i wtedy dostałam wiadomość od Basi, że prosi o mój adres...tego się nie spodziewałam i nie bardzo potrafię się odnaleźć w tej sytuacji do teraz..


Basiu bardzo Ci dziękuję za wspaniały podarunek i słowa, które ukryłaś w swojej poezji. Jestem nimi oczarowana i polecam wszystkim, którzy kochają poezję i są wrażliwi na jej słowa.


                                        A tutaj jeszcze karteczka i mulinka od  Agaji .

Bardzo, bardzo dziękuję za te upominki, które umilą mi ten trudny dla nas wszystkich czas a pozwolą cieszyć się nim w wolnych chwilach czy to czytając czy biorąc robótkę do ręki.

Nie było mnie przez kilka dni w domu, musiałam oderwać się z mężem nieco od codzienności tego świata i trochę trudno mi wrócić do bloga..ale myślę, że wszystko się powoli ułoży, chociaż pewnie nie z wszystkim zdążę na czas :)
Pozdrawiam Wszystkich zaglądających do mnie bardzo serdecznie :)




16 komentarzy:

  1. Piękne prezenty i chyba wszyscy je kochamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wspaniałych prezentów.:) Chyba każdy lubi takie niespodzianki.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, myślę,że nie ma takiego kto by nie nie cieszył się z takich prezentów :)

      Usuń
  3. Sama jestem szczęśliwą posiadaczką tomików Basi, jej wiersze są przepiękne. Wspaniałe prezenty dostałaś Małgosiu, to takie miłe:)
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Basia ma niesamowity talent! Jej wiersze są nie tylko piękne ale też pełne refleksji :)

      Usuń
  4. Gratulacje, kolejna blogerka obdarowana, super prezenty i przydasie.

    OdpowiedzUsuń
  5. It is always nice to receive gifts from friends.
    Enjoy them!!!
    Hugs

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłe niespodzianki zawsze sprawiają radość! Mulin nigdy nie za wiele :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpiękniejsze jest to, że jest komu wysłać takie drobiazgi :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i wielkość mala samej zakładki ale jaka jest pracochlonna :)

      Usuń
  8. Cała radość po mojej stronie, gdy wiersze trafiają do drugiego serca.
    Piękne są Twoje pozostałe prezenty i to cudowne, że się nimi cieszysz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam poezję :) fantastyczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale miło :-) Ja też dostałam tom wierszy od Basi. A nawet dwa, bo pierwszy Basia dała dla teściowej, która słyszała o poezji Basi.

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu