wtorek, 13 października 2020

Haftowane upominki...

 Zrobiłam sobie z naszą blogową koleżanką prywatną wymiankę i dopiero niedawno udało mi się wysłać do Niej upominki, które już dotarły dlatego mogę pokazać co zrobiłam.



Bardzo podobają mi się wiosenne kwiaty i często wykorzystuję ich motyw w biżuterii, nie tylko w rózyczkach, które już znacie, ale też w innych. Tutaj na wisiorze bratek, mam nadzieję, że się domyśliliście :). Nie lubię wyszywać tego co mi się nie podoba a miałam wolną rękę to postanowiłam uwiecznić jego wolną interpretację na wisiorku :)


 

Nowa Właścicielka wisiora jest z niego zadowolona, co bardzo mnie cieszy wiadomo różne są gusta a ja chciałam zrobić niespodziankę dlatego bardzo się cieszę, że kolorystyka i motyw przypadły też do gustu :)



 

Agata podziwiała na moim blogu kiedyś tą  zawieszkę z monogramem i chciała taką samą. Jak już wspominałam nie lubię powtarzać haftów dlatego dokonałam pewnej modyfikacji :)




 

Zamiast haftowane muliną różyczki, z jednej strony wykonałam haft wstążeczką. Dzięki temu jest inna i niepowtarzalna, gdybym musiała wykonać jeszcze raz taką samą z tym samym monogramem to na pewno różyczka będzie inna. Nie lubię ,,taśmowej,,roboty :)


 

A na drugiej stronie zawieszki haft, który już znacie :)



Nie mogłam się oprzeć i zerwałam gałązkę z mojej pnącej róży, która służy mi jako tło niektórych moich prac , kolor pasuje :)



Mam nadzieję, żę wreszcie będę mogła wysyłać do Was zaległe paczuszki z upomnkami, ale najpierw jeszcze jesienna wymianka...przyznaję, że nie miałam czasu się za nią zabrać i do końca nie wiem co zrobić :) ciekawe jak Wam idzie przygotowywanie upominków na tą wymiankę 😉



Denerwuje mnie bloger i to że nie mogę zdecydować o wielkości wszystkich zdjęć!  Czuję, że moja wolność dokonywania wyborów jest mocno ograniczona  😂

37 komentarzy:

  1. Piękne prezenty zrobiłaś! Bardzo lubię takie hafty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. You've done some lovely artworks!

    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne upominki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały wisior, zawieszka również, cudownie haftujesz w różnych technikach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze prace. Z wymianek prywatnych zawsze obie strony są zadowolone. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Najsłodsza różyczka :) ładny efekt powstaje z haftowania wstążką, ale to chyba trudniejsze niż wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu cudne hafciki , ten wisior jest magiczny , straszne je lubię. Zawieszka też mi się bardzo podoba, ale podzielam Twoje zdanie , też nie lubię robić dwa razy tych samych rzeczy.
    Gratuluję również prezentu od Basi Wójcik, to niesamowita osoba o wielkim sercu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe sa te Twoje haftowanki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne upominki przygotowałaś Małgosiu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawieszka jest śliczna ale ten wisiorek to prawdziwe cudeńko!
    Serdeczności Małgosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudeńka i ta brosza i zawieszka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna zawieszka a wisior wygląda fantastycznie!
    Ja też nie lubię taśmowej roboty :))
    Dlaczego nie możesz decydować o wielkości wszystkich zdjęć w postach?
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to pierwsze zdjęcie musi byc małe aby sie wyświetliło w panelu bocznym bloga.

      Usuń
  13. Piękne wymiankowe prezenty :)
    Nie lubię tego nowego bloggera, nie mogę nic zrobić z poziomu telefonu, zapamiętuje korekty postów, jak mu się podoba. Wrrrr ;)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeurocze wymiankowe prezenciki, och cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace, szczególnie ten wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne są; absolutnie cudowne. Raz jeszcze dziękuję!
    Żałuję że nie mam takiego talentu do aranżowania zdjęć :).

    OdpowiedzUsuń
  17. Małgosiu piękne prezenty przygotowałaś. Wisior jest magiczny. Doskonale Ciebie rozumiem z powtarzaniem, ja też nigdy nie szyję dwóch takich samych lalek, zawsze coś zmieniam :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zawieszka bardzo mi się podoba ! Wisiorek z haftem - uroczy ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny prezent przygotowałaś i na pewno wszystko się spodoba:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne rzeczy przygotowałaś! Wisior cudnie wygląda. Zawieszka również bardzo mi się podoba. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się ogarnąć również i takie techniki haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne dzieła :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że prezenty przygotowałaś z miłością :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ piękna zawieszka. Nie sposób się nią nie zachwycić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mi jakoś nie po drodze z wzorkami raz wyhaftowanymi.
    Przemyślane i piękne prezenty zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gosiu, ale śliczności przygotowałaś na wymiankę. Zawieszka jest cudowna.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje hafty wyglądają urzekająco, delikatnie...są takie idealne! :)
    Pięknie to wszystko składasz w całość :)
    PS. W Klubie Twórczych Mam do końca dzisiejszego dnia (do północy 16 października) można się jeszcze zapisać do wysyłki listu :) Widziałam, że byłaś zainteresowana, więc tak tylko przypominam :) i pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniałości wysłałaś do Agnieszki. Breloczek na pewno będzie budził podziw - jest prześliczny.
    Przy zawieszce i to dwustronnej napracowałaś się, ale efekt wynagradza trudy. Piękna jest.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne te hafty kwiatów. Ale super taki wisior :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękny naszyjnik i taki wspaniały haft, bardzo dziękuję za komentarze i będę odwiedzać Twój Blog

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy wisior z haftowanym kwiatem. Fajna zawieszka.
    No nowego bloggera trzeba się niestety przyzwyczaić.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudnej urody prace. naszyjnik skradł moje serce:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  32. Same wspaniałości! Moją parą wymiankową była osoba z Polski więc paczuszkę posłałam już 5 października.Jestem ciekawa na co się zdecydujesz, ja postawiłam na jesienne liście.

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu