piątek, 18 czerwca 2021

Galeria prac wielkanocnych ,,Pascha 2021-2022"- Maj

 

 

 Oj nie idzie mi to blogowanie w tym roku...oj nie idzie. Pocieszam się tylko, że większość z Was ma ten sam problem. Nic w tym miesiącu nie zrobiłam robótkowo, ! czas leci jak woda, zaległa działka, która spędza sen z powiek, ogarnięcie domu, praca, rodzice...doprowadza mnie do szału jak słyszę, jak ktoś mówi że się nudzi!, ale to chyba nie w tym gronie :)

 Witam Was :) starajcie się nie pamiętać który to czerwiec, ponieważ chcę pokazać zaległą galerię majową. Prace są przepiękne i różnorodne, jak zawsze potraficie zaskoczyć :)

Miło mi przedstawić Anię, która pomimo tego, że nie prowadzi bloga chce pokazać nam swoje prace. mam nadzieję, że zostanie z nami już zawsze :)

A teraz zapraszam do galerii i podziwiania :)







 1 Grażyna


 

2 splocik


 

3 Mariola


 

                 4 Haft i Patchwork       



      5 Paniuśka           



    

6 Agaja  


  

7 menia    



                    8 Szczypta magiii u Anny                    


             

9 Mięta   


 

         10 Leacathy         

Kwiecień


 Maj

 



          11 Anna Iwańska


 

12 Tesa57  


 

  

  13 barbaratoja  




14 Tina J  


  

15 Ulcia   



  

                     16 Ula (anielski zakątek)


 

17 Kress_Ka


 

                18 Malgorzata Zoltek    


 

 19 EL


 

20 Anna ( nie posiada bloga)



 


         
I na koniec wzór, który może Was zainspirować do stworzenia pięknej pracy na Wielkanoc :)    
            
                     

 
A na  tej stronie znalazłam taki inspirujący obrazek :)
 
 

 
 Życzę Wam udanego weekendu, uważajcie na upały! :)

36 komentarzy:

  1. Wspaniała galeria, tyle pięknych prac w jednym miejscu, wielkie brawa dla Was !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna galeria. Dziewczyny jak zawsze stanęły na wysokości zadania:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie to prawdziwe dzieła sztuki, ale mnie najbardziej podoba się "krzyżykowy szał". 😎

    OdpowiedzUsuń
  4. It is a magnificent selection of works.
    I love that it's always Easter on your blog.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace i różne techniki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycają wszystkie prace! Podziwiam!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  7. Fakt jest taki , że okres letni kompletnie sprzyja robótkowaniu, Ja też jakoś nie umiem zatrybić po tym krótkim urlopie. Nie przejmuj się więc, wszystko w swoim czasie. Galeria jak zawsze cudna, dziękuję Ci za nią, na pewno wymagała mnóstwa pracy. Piękne prace powstały u Dziewczyn.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Różne techniki i piękne prace, z tym czasem to krucho i u mnie, dziękuję za przygotowanie tej galerii

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie wspaniałości powstały. A od Ani kurka z koralikami na szyi wymiata!

    Też nie rozumiem ludzi, którzy się nudzą. Rozumiem dzieci, ale dorośli?
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ galeria, super! I tyle pomysłów!!!
    I jak fajnie, że tyle osób bierze udział!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne prace!!! Zawsze podziwiam tę różnorodność. Bardzo podobają mi się szydełkowe kury Anny - cudowne!!!
    Okres późnej wiosny i lata w ogóle nie sprzyja robótkom. Ale to minie :)).
    Buziaki i miłego weekendu!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Całe mnóstwo wspaniałosci :0) podziwiam z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O nudzie mowy nie ma ale w tym upale jestem chyba wolniejsza i wciąż brakuje mi czasu:)
    Przepiękna galeria prac! Miłego, spokojnego weekendu Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne rękodzieła, podziwiam zaangażowanie w tą zabawę, super sprawą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. haha no w tym roku blogowanie i u mnie idzie dość powoli... no ale grunt że coś tam klikamy jeszcze, no i jaki cudny pokaz prac! :) pięknie wszystko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tym czasem to jakaś masakra, wiecznie go brakuje:)
    Gosiu, piękna galeria prac. Pozdrawiam i życzę udanego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo różnorodne prace. Ja zrobiłam miseczki i kartkę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic nie szkodzi, że opóźnienie jest. Ważne, że zabawa trwa. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za czas poświęcony na przygotowanie tej wspaniałej galerii .Prace piękne i bardzo różnorodne .Miło jest tworzyć w tak wspaniałym gronie .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam wszystkie wspaniałe prace.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oglądam prace uczestniczek zabawy z przyjemnością :)
    Trochę nas jest i miejmy nadzieję dotrwać do końca w tym gronie.

    A z blogowaniem nie jesteś osamotniona - ciężko idzie nie tylko Tobie, ale spróbujmy jakoś przetrwać ten czas.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudowne prace, wszystkie są zrobione z niezwykłą starannością i nie potrafię nawet wskazać które najbardziej mi się podobają. Wszystkie są cudowne👍 Pracowite dziewczyny je wykonały👏

    OdpowiedzUsuń
  23. Super prace i dzięki zastosowaniu różnym technikom bardzo urozmaicone.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowności! Piękne rękodzieła, podziwiam:)
    Niestety czas nie z gumy, nie rozciąga się... też mam blogowe zaległości.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysłowe prace i różnorodne. Przecudna galeria. Pozdrawiam serdecznie 🌞🌞🌞🌞🌞🌞

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne prace! Aż trudno oczy oderwać od tych cudeniek!
    Z tym czasem to tak jakoś jest, ucieka nie wiadomo gdzie i kiedy i nic na to nie poradzimy😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  27. Małgosiu, przepiękne prace. Każdy z uczestników zabawy włożył w swoją pracę "to coś" co sprawia, że jest ona wyjątkowa. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna galeria. Dużo inspiracji i dużo serca ♥️ widać 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna galeria i dużo ♥️ w każdej pracy🙂.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawe i prace i jaki przegląd technik :) super

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne i inspirujące prace😍 Podziwiam za trud organizacji! Brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne prace. Baranka porwałam - tak mi się podoba, że zacznę krzyżykować:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne prace!
    I jeszcze moje, dopisałam się na ostatnią chwilę:
    http://wojciacho.blogspot.com/2021/05/zabawy-choinka-2021-i-pascha.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Galeria pełna wspaniałych pomysłów i twórczego działania. Super prace :-)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu