poniedziałek, 7 czerwca 2021

Zabawa u splocika

 Witajcie Kochani :)

Dzisiaj miał być post z galerią wielkanocną Pascha, ale z uwagi na to, że czekam jeszcze na zaległe zdjęcia a tym samym daję szansę wszystkim spóźnialskim, którzy w wyniku różnych życiowych zawirowań spóźnili się z postem na zabawę. Wielu z Was choruje, ma remonty a wiadomi to nie sprzyja takim spawom jak blogowanie. Sama wiem po sobie... tez nie wyrobiłam się z postami chociaż prace mam..jest i tak po terminie więc nie ważne kiedy zaprezentuje prace. Dzisiaj pokażę Wam co min zrobiłam z myślą o zabawie u 

Splocika

 


 

W zasadzie to chciałam pokazać moje wyszyte słoneczniki, ale jakoś mi do maja nie pasują dlatego pokaże exploding boxa, który wykonałam na 20 tą rocznicę ślubu.

Mój Jubileuszowy boxik jest interpretacją 2 przysłów :

1. Jedyna para dobrze dobrana, i nawet ona nie zawsze, to para skarpetek

2. Maj bogaty sieje kwiaty.                                                             

 

Mam nadzieję, że Splocik uzna mi moją pracę do podanych tematów  :)
















 

Dzisiaj nie było zbyt wiele słów, ale sami wiecie ile trwa przygotowanie posta a na mnie czekają inne obowiązki. Ciągle gonię czas a mój ogródek zarasta...oj przydałby się chociaż raz na jakiś czas dodatkowy miesiąc..ściskam wszystkich zaglądających i komentujących moje prace. Chwilowo mam zaległości w zaglądaniu do Was, ale na pewno wszystko nadrobię :)

32 komentarze:

  1. Dziękuję za pamięć i cierpliwość. Już kurczak zamieszczony.
    Piękny, słodki boxik. Uroczy, romantyczny, klimatyczny.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny ten boksik, bardzo pomysłowy:) Życzę ci więcej czasu dla siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Boxik śliczny i bardzo romantyczny 🙂
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pudełeczko w bardzo romantycznym klimacie, spodoba się szanownym Jubilatom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ech. Majstersztyk. I te wszystkie detale i detaliki. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny boksik. :)
    Przysłowia połączone, bo i kwiaty i dobrana para. :)
    Twój link i fokę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna interpretacja, boxik wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspomnień czar ubrany w rękodzieło - piękne i proste jak skromność. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny box, podziwiam. Na pewno uszczęśliwi Jubilatów.
    Pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny boxik 😀, bardzo ciekawy 😀. Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny box, bardzo podoba mi się pomysł na umieszczenie zdjęcia w buteleczce.
    Serdeczności posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny, bardzo kreatywnie ozdobiony boxik.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiekny boxik, wszystko pomysłowo wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak, ja też mam wrażenie że doba jest za krótka. Tyle obowiązków, że ciężko to wszystko ogarnąć. Ale co zrobić. Piękny box. Ślicznie wygląda ta mała buteleczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super praca a czasu brak chyba za sprawa pandemii nam wszystkim . Czasami wydaje się mi,że ktoś ukradł mam cały rok uśmiechu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny jest Twój box. Pozdrawiam!
    https://serwetki-quillinq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super Ci wyszedł tan box, ta księga w środku to oczywiście moja faworytka, ale i to wieczko z różami bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Box bardzo pomysłowo zaprojektowany i precyzyjnie wykonany! Róże na boxie skrapla me serce :))
    Ja też ciągle i wciąż mam wrażenie, że doba jest zdecydowanie za krótka ;))
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała pamiątka na rocznicę ślubu.Piękny boxik zrobiłaś !

    OdpowiedzUsuń
  20. Z tym blogowaniem to różnie bywa. Znam to :)
    A box uroczy :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Też nadrabiam właśnie zaległości blogowe i dobrze, że oglądam te wszystkie wspaniałości, bo od razu też miałabym ochotę coś stworzyć. Chęci wracają dzięki takim pracom jak Twoja.
    Buźka

    OdpowiedzUsuń
  22. Stworzyłaś prawdziwe arcydzieło, klimatyczny i nastrojowy box, a jak precyzyjnie wykonany.
    Czasu nie da się rozciągnąć, a szkoda. Podziwiam Cię, że dajesz radę pogodzić obowiązki i blogowanie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne pudełeczko 😍 podziwiam kunszt wykonania 🙂
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny box 😍 szczerze podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepięknie prezentuje się to pudełeczko :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny box zrobiłaś . Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny box, a ta buteleczka to prawdziwa wisienka na torcie! Super😍💪

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne pudełeczko !Cudnie dobrałaś dodatki i ozdobiłaś wnętrze pudełeczka -bardzo podoba mi się kluczyk zamknięty w buteleczce .

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Przecudne pudeleczko! Bardzo przemyslane. Na pewno obdarowani sa zachwyceni!

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu