niedziela, 26 stycznia 2020

Róża

 Czasy gdy wykonywałam haft dla haftu minęły raczej bezpowrotnie.
 Bywa, że wykonam jakiś pod wpływem impulsu, ale potem
i tak szukam sposobu na jego zagospodarowanie.
Kiedy zaczynałam swoją przygodę z igłą i muliną nie było wielu czasopism
z tego rodzaju rękodziełem, a te które oglądałam nie spełniały moich oczekiwać...
Dopiero odkrycie internetu sprawiło, że znalazłam sposób na wykorzystanie 
moich małych hafcików. Zaczęłam tworzyć bardziej świadomie wiedząc
czego chcę i czego oczekuję. Zrozumiałam ,że chce tworzyć hafty
które można wykorzystać nie tylko w przedmiotach codziennego użytku,
ale zdobić nim wszystko co chcemy! np. pudełka, zakładki, przybornik
 a także biżuterię. I to był strzał w dziesiątkę :)



Ta biżuteria powstała na pewne zamówienie i poleciała do dalekiej Australii.
Są to: pierścionek, kolczyki i wisiorek.   



Kiedy Ula ogłosiła wyzwanie hafciarskie związane z różą pomyślałam ,
że moja praca wpisuje się w temat :

 



Dlatego zgłaszam moje prace do ,,Wyzwania Hafciarskiego- Róża"
u Uli :)


Serdecznie dziękuję za wszystkie miłe komentarze pod ostatnimi postami. 
Nie sądziłam, że moje zakładki z kotem wzbudzą tyle emocji :), cieszę się ogromnie
że Wam się spodobały. Mam w planach podobne z psem w roli głównej, ale chwilowo
muszę uporać się z obecnymi zobowiązaniami a czas nagli!
Do końca miesiąca zostało kilka dni a ja jeszcze nie pokazałam 
co zrobiłam na zabawę choinkową "), została jeszcze karteczka na Boże Narodzenie,
a tu luty za pasem!
Pozdrawiam gorąco w to zimne popołudnie i życzę dobrego tygodnia :)



57 komentarzy:

  1. Jaka ta różna śliczna. Taka maleńka a wygląda jak żywo. Bardzo oryginalna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful works, red rose, i love it!
    Congratulations!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zachwycona . Przecudny komplet , bardzo w moim stylu . Taka biżuteria jest wyjątkowa . Pozdrawiam serdecznie 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się taka biżuteria. Sama nie mam odwagi takiej stworzyć. Techniczne opory mam. Nie wiem, jak potem haft umieścić w bazie. Kolczyki, wisior, pierścionek- świetny komplet, pięknie wykonany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto przełamać ten lęk, to nie jest takie trudne, warto spróbować. Lubię uczyć sie nowych rzeczy, na razie poleć mam na frywolitkach. A te różyczki nie są takie trudne.

      Usuń
    2. Do frywolitek nawet się nie zabieram- różyczki takie potrafię haftować i owijkami i narzutami- do baz nie potrafię wklejać.

      Usuń
  5. O jaki super pomysł z biżuterią ozdobiona haftami . Lubię haftować i mam sporo haftowanych rzeczy ale na biżuterię z haftem nie wpadłabym. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to sie zastanawiam czy jest sens przygotowywać jakąkolwiek pracę bo juz wiadomo kto wygra :-)
    Twoje róże i biżuteria z nimi są przecudne i zdziwię sie bardzo jak nie będą na podium :-).
    Gratuluję zdolności.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu pochlebiasz mi ale doskonale wiesz, że nie wszystkim wszystko się podoba. Każdy jest specjalistom w swojej technice. Wierz mi pokazuję tylko te udane prace a ile mi nie wyszło...gdybyś widziała moją pierwszą biżuterię to padlabys ze śmiechu 😁 a zabawy są świetne i przypominam ze jeszcze żadnej nie wygrałam 😜 wiec bedziesz się o to martwić potem. A zresztą jesli kogoś zainspiruje to chyba dobrze? Mam dość mówienia co niektórych że to tandeta itd..

      Usuń
  7. Przepiękny jest ten różany komplet !!!Też lubię haftować mając na myśli zagospodarowanie .
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy widzisz jak mozna zagospodarować haft to motywacja wzrosła. Dla mnie to okazja do robienia upominków dla rodziny i znajomych, którzy pewnych rzeczy nie kupią.

      Usuń
  8. Misterne ręko-, a raczej arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje, ale jestem świadoma tego ze są osoby robiący to lepiej niż ja.

      Usuń
    2. Szczerze mówiąc, trudno to sobie wyobrazić.

      Usuń
    3. Bardzo dziekuje, to miłe co piszesz ale to prawda. Podgladalam prawdziwe mistrzynie w robieniu haftowanie bizuterii i nie wszystko potrafię zrobic więc robie to co umiem..

      Usuń
  9. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Prace, które pokazałaś są piękne!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, pamiętam jak i ja odkryłam wzorki w świecie internetu :).
    Niestety nasze polskie są trochę liche choć już zdarza się coś ciekawego.

    Twoja biżuteria jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż o gustach sie nie dyskutuje, ale wiem o co Ci chodzi. Nasze gusty z czasem sie zmieniają. Mój 1 obrazek wisi na ścianie tylko dlaczego ze jest pierwszy i wiąże sie z pewnymi wspomnieniami. Teraz zdecydowanie wolę proste wzornictwo jesli chodzi o krzyżyki bo w innych technikach czasem szaleje 😁 kocham Wikrorianski przepych.

      Usuń
  11. Zapomniałam napisać, że podobają mi się Twoje aranżacje :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Absolutely amazing!!!Congratulations on your artworks!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie niesamowite!!! Drogocenne! Wyglądają jak oryginalna antyczna biżuteria. Nic tylko podziwiać. Winszuję talentu i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ojjj.. PIĘKNE!
    Uwielbiam taką nietuzinkową biżuterię,jest niepowtarzalana i jedyna w swoim rodzaju .
    Mam w posiadaniu dwa takie wisiory xxx haftowane,makowy i z różą, są dla mnie bardzo cenne...przez przyjaciókę wykonane i darowane :}
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna biżuteria, podziwiam wykonanie tych róż, są przepiękne. Pewnie kiedyś bym powiedziała, że to taka staromodna biżuteria, ale teraz doceniam jej ponadczasowość i piękne, ręczne wykonanie. Piękny komplet stworzyłaś :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Genialne. Nie wpadłabym na taki pomysł wykorzystania haftów! No i sam haft przepiękny.
    Jestem pod wrażeniem.
    I chylę czoła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale cudeńka, pierwsze miejsce murowane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna biżuteria. :)
    Haft ma jednak siłę; gdzie tylko zostanie zastosowany, tam oczarowuje.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne biżutki. Świetnie wykorzystałaś haftowane maleństwa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam taki haft na biżuterii, cudownie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem mało "biżuteryjna" ale ten komplet zachwyca!!! Róże wyszły idealne!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały komplecik:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne :) jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  24. Misterna praca, fantastyczne biżutki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny komplet i taki niepowtarzalnie wyjątkowy .

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne i takie misterne, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna biżuterie !! Ty chcesz abym ja po nocach nie spała tylko marzyła o takiej biżuterii :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię róże i wszystko co z nimi związane. Ten komplet biżuterii jest naprawdę piękny.
    Ja też nie lubię robić do szuflady. I masz rację, internet rozbudza w tym zakresie naszą wyobraźnię i pięknie podpowiada. A my nabieramy chęci by zrobić podobnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny komplet! Czerwone róże zawsze są pięknym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem pełna podziwu, biżuteria naprawdę robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie misterne, jakie śliczne :) cudny komplet różany:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna biżuteria, te drobne hafty wyglądają bardzo uroczo. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. To jest cudowne, wygląda niesamowicie, jak można zrobić coś tak małego a zarazem pięknego? Szacunek !!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowita biżuteria taka z duszą! Piękny ten haft :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepadłam!!! Niesamowity różany komplet!! CUUUUUDO!!! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Fiu fiu piękny komplecik. Podziwiam haft - cudne różyczki :D pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. O kurcze ale to jest absolutne cudo. Nie widziałam jeszcze takiej biżuterii a na jaj punkcie mam bzika. Od kolczyków i wisiorków uginają się półki u mnie ha ha. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękna biżuteria :) Dziękuję za zgłoszenie, jednak póki co zgodnie z zasadami wyzwań do udziału można zgłszać haft krzyżykowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiadając na Twój komentarz u mnie... jeszcze nic straconego ;) troszkę czasu jeszcze jest! Zatem nie rozpaczaj tylko do dzieła!

      Usuń
  39. Przepięknie ozdobiłaś tę biżuterię. W takiej to można chodzić :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękny medalion i kolczyki, szkoda, że nie krzyżykowy, nie może brać udziały w wyzwaniu, ale dziękujemy za udział :)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu