czwartek, 6 maja 2021

Galeria prac Pascha 2021-2022 Kwiecień

 Witajcie Obserwatorzy i wytrwałe Rękodzielniczki?😀Jaka u Was pogoda? bo u mnie zimno i wieje  jak na początku bezśnieżnej zimy 😄No dobrze, nie będę się czepiać tematu ocieplanie klimatu :)..postaram się wierzyć na słowo, chociaż raz . 

Postanowiłam już nie zwlekać z prezentacją kwietniowej galerii prac wielkanocnych, mam nadzieję,że jeśli nie słonko to rozgrzeją Was ,,gorące,, oglądane prace :). Prac jest 8 w tym mojakarteczka-banerek. Nie jest to dużo ale zaczynamy zabawę ,, Pascha,, i mam nadzieję,że w maju prac będzie więcej. Kochani zapraszam do udziału tych co się wahają, nawet jeśli byście mieli tworzyć co 2 miesiące to przez rok będziecie mieć gotowych kilka upominków na ten szczególny okres :). Bardzo się cieszę , że do zabawy dołączyły nowe zdolne dziewczyny, których prace możecie oglądać na blogach ( odsyłam do linków). I tak szczególnie po raz pierwszy witam :

Paniuskę 

Agaję 

Leacathy 

Tesa57

 Pasje Grażyny

Mam nadzieję,że dziewczyny  będziecie się dobrze bawić, a tworzenie przyniesie Wam sporo radości :)

 A teraz zapraszam do oglądania prac. Galerię rozpoczyna piękna zakładka Agaji :)

 

  

Agaja


 

xgalaktyka 


 

menia 


Ania Iwańska


Haft i Patchwork

 


Paniuśka


Szczypta magii u Anny


Grażyna

 

Galerię kończą piękne jajka Grażyny :) możecie wejść na blogi dziewczyn i zobaczyć więcej szczegółów :)

Tina J 


 

A na koniec inspiracja którą znalazłam na etsy

 


 

 Wzór jest oczywiście do kupienia ...ale sprawne oczka poradzą sobie i bez niego :)

Pozdrawiam Was i życzę wszystkim i sobie również więcej ciepła :)

27 komentarzy:

  1. Wszystkie prace są piękne!
    Argumenty na rzecz ocieplenia klimatu nie przekonują mnie z prostego powodu, od lat co roku wydaję wiecej na ogrzanie domu a nie mniej. Powinnam zgodnie z tą tezą palić już do lutego a palę jeszcze w maju ;)))
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta nasza galeria. Świetne prace dziewczyny przygotowały. Dziękuję Tobie za prowadzenia zabawy i przygotowanie tego zestawienia. Wzorek świetny oczywiście porywam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za przywitanie :).
    Bardzo inspirujące prace. I takie różnorodne! Fajna galeria.\
    U nas w oczach świat zielenieje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna galeria prac.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, witam. Też mi miło, że mogę się u Ciebie bawić. Pogoda u nas kiepska, pada deszcz i wieje bardzo silny wiatr już od paru dni. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że nadal się bawimy :) Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace. :)
    Czas jakoś mi przeleciał i nie zdążyłam.
    Postaram się w najbliższym czasie pokazać coś mojego. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co do ocieplenia klimatu ostatnio mój znajomy się śmiał jak pod koniec kwietnia padał śnieg i mówił "od razu widać że ocieplenie klimatu bo śnieg szybko stopniał" :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace! obejrzałam z przyjemnością:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i różnorodne prace. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace:-)) Podziwiam talent:-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Galeria bardzo ładna:) Dobrze, że tak mobilizujesz do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne prace, życzę dalszych takich pięknych dzieł:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful gallery of works.
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna galeria. Najbardziej urzekła mnie zakładka i zajączek w jajeczku na patyczku.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem nieżle :). Fajne prace :). Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  17. No i od razu jakoś słonko mocniej świeci, piękna galeria ślicznych prac!
    Dziękuję Małgosiu za zabawę i pozdrawiam serdecznie Ciebie i dziewczyny:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna galeria, szczególnie zauroczyły mnie jajeczka Grażyny. A tutaj jest moja kwietniowa praca: http://tiny-handmade.blogspot.com/2021/04/kartka-wielkanocna.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu, proszę wrzuć tę pracę w kwietniową galerię. Na majową będzie już kolejna :) Dziękuję :)

      Usuń
  19. Piękne prace, bardzo ciekawa jest kurka robiona chyba na szydełku, podziwiam talent:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała galeria🌹🥰
    Mam nadzieję, że moja praca (już na blogu) również tu trafi😊
    Pozdrawiam ciepło Małgosiu

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna galeria. W sumie moja kwietniowa praca też gotowa ale wstawię zbiorczy post z dwóch miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super prace :) A mam pytanie, czy w maju ma być jeden post z dwiema pracami, czy dwa osobne posty? (dotyczy sytuacji, gdy w kwietniu nie pokazano żadnej pracy)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna galeria! Tym razem będę podziwiać i przyglądać się Waszym pracom :) Mój blog troszkę teraz sobie odpoczywa, czasem taki czas przychodzi ;) Ściskam Cię Gosiu cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem, gdzie wrzucać link do prac, więc wrzucam tutaj: https://mojehobby-mojapasja.blogspot.com/2021/05/zabawy-u-iwanny-i-primitive-moon.html - jest kwietniowa kartka i majowy zajączek :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu