poniedziałek, 25 listopada 2019

Poduszka na urodziny





Otrzymałam zlecenie na zrobienie poduszki dla dziewczynki, 
pogrzebałam w internecie
i znalazłam poduszkę wykonana w podobny sposób.
Bardzo spodobała mi się sama poduszka
 jak i haft dziewczynki!
skontaktowałam się z autorką i po drobnych negocjacjach
 stałam się właścicielką wyżej pokazanego haftu a raczej wzoru :)




Poduszka miała być prezentem z okazji urodzin chrześniaczki. 
Nie lubię wykonywać haftów, które mi się same nie podobają, a w tym wypadku
krzyżyków było dosyć sporo jak na mnie :), dlatego wzór musiał mi wpaść w oko :).
 
 
Wyszywałam na szarym jednolitym lnie.










W najbliższym czasie mam zamiar zająć się nieco bardziej świąteczną tematyką !
Święta za pasem a ja w tym roku nie mam żadnych świątecznych ozdób!
Nie żebym nie miała pomysłów, tylko zwyczajnie czas ucieka zbyt szybko..
Pozdrawiam Was wszystkich serdecznie, dziękuję za komentarze pod poprzednimi
postami. To miłe mieć świadomość, że ktoś do mnie zagląda i podczytuje :)
 
***
Przypominam o mojej Jesiennej zabawie, i o zasadach z nią związanych !
Do 30 listopada czekam na zdjęcia Waszych gotowych prac.
Tymczasem zmykam do nieco bardziej przyziemnych zajęć :)
Pa, Pa :)


67 komentarzy:

  1. Przepięknie wyszła . Bardzo podobają mi się wszystkie Twoje prace . Podrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka ta dziewczynka, piekny wybór haftu i świetnie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze ,że nie miałąm zbyt dużego wyboru :)

      Usuń
  3. Cudowna podusia :) mam stempelek z tą dziewczyneczką :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna podusia. Haft ekstra. Dobrze, że się udało wynegocjować. I imię czytelne (z oddali). Wzór przypomina mi obrazki z książeczki, z której kiedyś uczyłam się angielskiego :D. Bardzo mi się wtedy podobały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, nie pamiętam tych książęk.

      Usuń
    2. To nie były polskie książki; takie zeszyty ćwiczeń z obrazkami - u nas za moich czasów o zeszytach ćwiczeń w ogóle nie słyszano.

      Usuń
    3. Aha, teraz rozumiem. No za moich czasów tez nie bylo zeszytów ćwiczeń☺️

      Usuń
  5. ESTA NENA ES UN AMOR!!!
    ME ENCANTA.
    SALUDITOS

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna poduszka z przepięknym haftem. Rewelacyjnie wykonane zamówienie, oczywiście w mojej opinii :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna, wprost urocza☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Super podusia z zadziorna dziewczynką;) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny haft! Rewelacyjnie wygląda na poduszka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała poduszka, a dziewczynka przeurocza.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wkomponowałaś ten piękny wzorek w całość. Poduszka wyszła słodka i elegancka,co nie zawsze idzie w parze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna, haft bardzo fajnie wkomponowałaś. Żeby mieć ozdoby świąteczne robie je przez cały rok. A najlepszy czas to ten w Boże Narodzenie i tuż po nim, a na za rok wszystko jest jak znalazł :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację z tymi ozdobami, co roku sobie obiecuje że zaczynam od stycznia.😊

      Usuń
  13. Poduszka wyszła urocza, bardzo podoba mi się haft.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się i haft z fantastyczną Dziewczynką i poduszka. :)
    ps. też nic w tym roku nie zrobiłam świątecznego, jedynie 3 kartki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zachwycona! Haft z gatunku moich ulubionych, a podusię wykonałaś perfekcyjnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwyciła mnie ta podusia. Jest śliczna! Hafcik dobrałaś wspaniale! Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze że zbyt dużego wyboru we wzorach nie miałam. Jak zobaczyłam taką poduszkę z tym haftem to doszłam do wniosku że to jest to.☺️

      Usuń
  17. Super poduszka, pięknie wykonany hafcik i wykończenie poduszki też super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem trzeba zainwestowac w lepsze tkaniny by osiągnąć taki efekt. Cieszę się że poduszka sie podoba.

      Usuń
  18. Cudowna poduszeczka i jeszcze haft na lnie podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od pewnego czasu staram sie wyszywac niektóre rzeczy na lnie.

      Usuń
  19. Piękna:-)) Takie prezenty są najlepsze:-)))

    OdpowiedzUsuń
  20. ale śliczna podusia, piękny haft, cudowna dziewczynka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny haft, super napis na boczku i koronka się nawet znalazła :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy wzorek, pięknie wyhaftowany. Podusia urocza i mała Jagna na pewno ją polubi. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna podusia, nie dziwię się, ze koniecznie chciałaś dorwać ten wzorek <3 Czekam na świąteczne cudowności :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna poduszka z cudnym haftem na lnie. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowny haft, pięknie uszyta podusia :) cudna praca - podziwiam <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Uroczy haft, a poduszka świetnie zszyta :) Gratuluję tak pięknej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wzorek śliczny i podusia też. :)
    Podziwiam haftowanie na lnie, ja wieki temu wyszywałam na lnie, ale w pewnym momencie kanwa wzięła górę i tak jest do dzisiaj. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjna praca!!! Zachwycam się haftami pięknie zagospodarowanymi!
    Pozdrawiam zachwycona:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wzór, hafcik wyszedł obłędnie, całość wygląda idealnie:).

    OdpowiedzUsuń
  30. Wzór jest cudny, idealny - dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Krásny vankúš, pekná výšivka, spolu super!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna poducha.

    Dziękuję za udział w zabawie urodzinowej w Monikowych Pasjach i zapraszam do zaglądania.

    OdpowiedzUsuń
  33. CUDOWNA poszewka!! Hafcik przeuroczy!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie można przejść obojętnie obok tej pracy!Cudowna podusia ,pięknie wykonany haft ,cudnie dobrana kolorystyka i dodatki .

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna haft, fajna poduszka.

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne wykonanie! Gratuacje :)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu