piątek, 4 sierpnia 2023

Pascha 2023/2024 galeria lipcowa

 Witajcie 😊
 
To już kolejny miesiąc naszej wspólnej zabawy wielkanocnej...to już sierpień!  
a ja nadal nie mogę nadążyć.
 Przyznam, że zachwyciła mnie ta galeria, piękne prace tworzycie i jest co podziwiać. 
Mam nadzieję, że  odczucia Was oglądających będą podobne.
 Pozdrawiam Wszystkich i życzę przyjemnych wrażeń 😘

 

10. Menia
11.  Mariola
Pozdrawiam Was sierpniowo :)
 
Pascha 2023/2024 Sierpień

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

24 komentarze:

  1. Ile śliczności... Bardzo lubię oglądać podsumowania, bo w galerii wiele różnorodnych prac wykonanych wieloma technikami. Pozdrawiam dziewczyny i dziękuję za trud włożony w organizację zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że wszystkie prace są tworzone z sercem :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Same slicznosci, kurki skradly moje serce.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze można w galerii podpatrzeć jakieś fajne pomysły, wzory, zmotywować się do szycia czy wyszywania, klejenia lub innej techniki rękodzielniczej. Wszystko mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna galeria ☺️. Aż zapachniało wiosną w ten letni jesienno dzień 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zawsze cieszę się, że mogę zobaczyć swoją skromną pracę w tak zacnej galerii.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowita galeria wspaniałych prac, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, kolorowe, wiosenne prace wielkanocne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super galeria ślicznych i inspirujących prac. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam prace z dwóch blogów.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Piękne wielkanocne prace. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest cudownie i kolorowo :) przyjemnie popatrzeć na takie wiosenne zestawienie prac:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiosennie, świątecznie, radośnie. Podziwiam wszystkie piękne prace :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ileż różnorodnych pomysłów w jednym miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace. I muszę przyznać, że bardzo przyjemnie ogląda się te wielkanocne motywy w samym środku lata. Poczułam wręcz powiem wiosny 🌷

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie to wszystko jest super. Podziwiam Was wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Galeria pełna wielkanocnych piękności, pomysłowych i kolorowych :) Podziwiam wszystkie autorki prac.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak co miesiąc zachwyca mnie różnorodność pomysłów dziewczyn. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne są te prace też jestem pod wrażeniem. Miłego dnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowności! Podziwiam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Hello, Thank You for your articles. BTW Greetings fellow bloggers from Indonesia i want be your friend :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolejna wspaniała galeria prac.

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu