wtorek, 6 września 2022

Pascha 2022-2023 podsumowanie sierpnia

Kolejny miesiąc zabawy wielkanocnej: ,,Pascha,, 2022-2023 za nami. Gdyby nieoceniona pomoc Kasi w dalszym ciągu nie było by zestawienia..
Ten miesiąc nie zaczął się dla mnie dobrze z wielu powodów, ogarnęła mnie też melancholia. Czuć jesień, zrobiło się chłodno, powoli trzeba wyjmować cieplejsze ubrania. A nasze blogi jakby nieco zwolniły ...wiele z Was ma wątpliwości co do sensowności ich prowadzenia, niektórzy już uciekli na inne portale. Ale my na razie trwamy :). Ta zabawa i inne jest dowodem tego, że są dla nas ważne i nie chcemy niczego zmieniać, nawet jesli świat to robi. Dlatego tym bardziej podziwiam Was za Waszą wytrwałość i wierność 😍i tak jak pisałam ostatnio Wasze prace są coraz piękniejsze i bardzo się starajcie za co Wam ogromnie dziękuję.
A teraz zapraszam do galerii przepięknych prac wielkanocnych :)
A na końcu żabka do prac wrzesniowych.

 
 3. Małgosia X

 
Pascha 2022/2023 Wrzesień
 
 


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

38 komentarzy:

  1. Ile ślicznych prac... Fajnie, że wspólnie się bawimy. Takiej społeczności jak tutaj, nie znajdzie się nigdzie. Melancholię trzeba próbować pokonać. Na jesienny czas idealne są np. świeczki, kominki, dobra książka, a czasem można zgrzeszyć - zjeść czekoladę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba! Gdyby jeszcze było na to wszystko czas...książki nie miałam w rękach od dawna a na czekoladę muszę uważać 😊

      Usuń
  2. Słodki baranek pod 8 a i kotek wpada w oko. Mam słabość do zwierzaczków.
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że mimo trudności Wasza zabawa wciąż trwa. Podziwiam prace z miesiąca na miesiąc i nadziwić się nie mogę, że zawsze tyle różnorodności powstaje. Cudnie wszystkie dziewczyny tworzą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne prace, aż ciężko wybrać faworyta. Co do blogowania, ja miałam taką rozterkę kilka lat temu, przede wszystkim trzeba sobie zadać pytanie do kogo kierujemy blog. Ja głównie dla siebie, jest to takie moje archiwum prac, pokazuje też mój rozwój, ile się nauczyłam przez te kilkanaście lat, i jak można porzucić coś w co tyle pracy się włożyło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele jest powodów dla których powstają blogi i tyle samo dla których przestają działać...szkoda tylko, że niektóre są usuwane to bądź co bądź kawałek życia i pasji...

      Usuń
  5. Świetne to zestawienie. Zresztą kto jak nie my. Super prace powstały i tak trzymać !!!
    Pozdrawiam i dziękuje ze to zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace. Wielkanoc to moje ulubione święto i najważniejsze dla mnie.
    Pozdrawiam, Małgosiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że o tym wspomnialas, bo to jest najważniejsze Święto...

      Usuń
  7. Świetna galeria i ogrom fantastycznych prac. Brawo Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Całe mnóstwo pięknych prac :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co do spowolnienia na blogach mam podobne odczucie. Myślę, że przytłoczeni problemami codzienności, potrzebujemy więcej czasu na zebranie myśli...
    P.S. Piękne prace. Pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak czasy są niespokojne a życie szybko płynie i czasem nie potrafimy sie w tym odnaleźć.

      Usuń
  10. Po raz kolejny podziwiam!!! Piękne prace powstały! Małgosiu dziękuję za zabawę. Mam wrażenie, że ona nas w jakiś sposób łączy i trzyma tutaj :)).
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne! Sama nie wiem, które podobają mi się najbardziej. Te pudełeczka są rewelacyjne-pierwszy raz takie widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne ozdoby! U mnie co prawda dopiero rusza produkcja ozdób bożonarodzeniowych, ale zawsze warto się poinspirować.

    OdpowiedzUsuń
  13. tak tu cudnie i kolorowo, że aż się zaczęłam uśmiechać sama do siebie od tej pozytywnej energii :))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zwykle zachwyciła mnie różnorodność przedstawionych tutaj prac. A to sprawia, że każda z nich jest piękna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne prace. Chętnie oglądam, podziwiam i chylę czoła przed talentem i wytrwałością uczestników:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kawał dobrej roboty, pozdrawiam serdecznie :-) .

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że jest jeszcze spore grono osób, które chcą się bawić w ten sposób. Podziwiam piękne i różnorodne prace i pozdrawiam Cię:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prace powstały i galeria jest inspirująca. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam te prace!!! Jedna piękniejsza od drugiej!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zawsze wielki wspaniały misz masz prac :) Kocham galerię prac i dziękuję, że zabawa trwa nadal. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Te piękne prace świadczą o tym, że są osoby, którym jeszcze się chce bawić w rękodzieło.
    Wszystkie prace zachwycają pomysłami i kolorami.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne, różnorodne prace powstały.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne wszystkie prace:-) Podziwiam to, że znajdujecie czas na swoje hobby. Ja pracuję codziennie od 8.00 do 20.00 i cierpię na notoryczny brak czasu na to co kocham:-( Cóż może na emeryturze będę miała czas na przyjemności...jeśli dożyję:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładna galeria. Ja lubię jesień i zapach wilgotnych liści. U mnie jeszcze słońce mocno grzeje, nie zmieniliśmy strojów letnich ale na drzewach widać już pierwsze kolorowe liście. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ależ różnorodność prac. Jeden temat a tyle różnych pomysłów. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Żaba mnie wysiudała...więc jak coś dla porządku wklejam swój link do Paschy :d ;)
    http://xgalaktyka2.blogspot.com/2022/10/jezykowa-kartka-i-pisanka.html

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu