niedziela, 5 lutego 2023

'Pascha 2022-2023 styczeń

Witam Was bardzo ciepło chociaż zima w pełni przynajmniej tu gdzie spędzam kilka dni urlopu. Zasypało śniegiem, delikatny mrozik, wszystko to co potrzebne na zimowe ferie. Dzieci pewnie się cieszą chociaż nie w każdym miejscu jest zima. Napiszcie jaka jest pogoda u Was ?

Za oknem biało a u mnie na blogu wiosennie i  świątecznie 😊 to za sprawą zabawy wielkanocnej ,,Pascha,, która sprawia, że zdjęcia prac robią się bardzo kolorowe. Wiem, że nie wszyscy zdążyli się przyzwyczaić do tej tematyki w środku zimy, ale te osoby, które prezentują w tym miejscu swoje prace chyba zdążyli już przywyknąć 😉 tym bardziej, że zdarzały się takie Święta Wielkanocne którym towarzyszył śnieg, kto je pamięta? Może podzielicie się wspomnieniami? 

Czas wrócić do zabawy...mija kolejny miesiąc zabawy, Wielkanoc już nie długo a Wam nie brakuje wspaniałych, pełnych niesamowitych pomysłów prac. Jestem pełna podziwu dla Was. Miałam nadzieję, że uda mi się w tym miesiącu pokazać moją pracę, ale niestety nie zdążyłam, może zrobię to przy innej okazji. A tymczasem zapraszam po raz kolejny to obejrzenia wspaniałych prac naszych koleżanek. 

Tą niezwykłą galerię przygotowała nieoceniona i niezawodna jak zwykle 

Katarzyna-Xgalaktyka która od wielu miesięcy wspiera mnie w tej zabawie i jest Tą dzięki której w dalszym ciągu ją prowadzę... to dzięki Niej powstaje tą przepiękna galeria i żabka pod którą umieszczacie swoje prace. Dlatego szczególne podziękowania należą się Katarzynie ❤️❤️❤️❤️, dziękuję Ci Kasiu!😘😘😘




 13. Ania O




 Mam nadzieję, że mieliście tyle przyjemności co ja podczas oglądania zdjęć 😊. 


Życzę Wam wszystkim spokojnej niedzieli a wypoczywajacym takiej pogody jaką chcieliby mieć. Buziaki dla Wszystkich.




You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

37 komentarzy:

  1. Różnorodność prac jest niesamowita, każda inna i niepowtarzalna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ! Bardzo dziękuję Tobie i Kasi za pokazanie tej galerii pięknych prac. Dzięki temu mogę odwiedzić nowe, nieznane mi dotąd blogi. Dziwne jest to, że najbardziej zachwycają mnie techniki, których sama nie używam, czyli haft. Wpadam w zachwyt i cieszę oko ! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie i kolorowo, miło było obejrzeć, fajnie mieć pomocnice, pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie, kolorowo, świątecznie. Niezwykła galeria pięknych prac.
    Obejrzałam z ogromna przyjemnością:)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna galeria. podoba mi się Bardzo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace ☺️. A ja mam problem, bo zapomniałam podlinkowac . Czy da się jeszcze coś zrobić ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że się da, dawaj linka jak będę w domu to wstawię Twoją pracę.

      Usuń
    2. http://mojrobotkowyrelaks.blogspot.com/2023/01/pascha-2022-2023.html?m=1 i dziękuję ☺️

      Usuń
  7. Congratulations for such beautiful work!
    Here already dreaming of the warm spring
    Hugs from Spain

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, jak wiosennie się zrobiło dzięki tej galerii :) u nas śnieg leży, mróz jest, a ja tęsknię za wiosną...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne wiosenno-wielkanocne prace! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne, kolorowe, wiosenne prace. Jestem nimi zachwycona.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace i jaka różnorodność :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Małgoś, u mnie też powrót zimy, śnieg pada już drugi dzień i jest mroźno. A Wielkanoc ze śniegiem też pamiętam - koło kościoła ktoś ulepił wtedy bałwana z zajęczymi uszami.
    Piękne prace paschalne.
    Posyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne prace , a ile inspiracji, są to głównie kartki co mnie wcale nie dziwi !!! Dzięki bardzo za zorganizowanie i prowadzenie zabawy !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczypta magiii u Anny5 lutego 2023 10:36

    Piękna kolorowa galeria pełna pięknych wiosennych prac:)
    Dziękuję bardzo za zabawę Małgosiu:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne , różnorodne prace. Pozdrawiam serdecznie ❄️❄️ ❄️❄️❄️❄️

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kolekcja. Tak różnorodne prace! Każda inna, każda wymagajaca pracy.
    Podziękowania dla Ciebie i Kasi.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne prace. Miło mi, że mogę się bawić w tak zacnym gronie. Dla Was dziewczyny ślę podziękowania za super prowadzoną zabawę. U mnie za oknem lekki przymrozek, śniegu brak. Już wolę taką pogodę niż pluchę. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  18. Tyle cudnych prac do podziwiania w jednym miejscu; wspaniała galeria!!!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię oglądać galerie podsumowujące każdy miesiąc. Są takie różnorodne i inspirujące. W Irlandii z dniem św.Brygidy zaczyna się wiosna. Rzeczywiście czuć wiosnę dzięki świeżo skoszonej trawie, pierwsze krzewy i drzewa zakwitają, a ptaki pięknie śpiewają. Ale w Polsce nieraz zdarzało się, że wracając z koszyczkami przysypało nas śniegiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne i tak różnorodne prace! Z przyjemnością oglądam wszystkie dzieła w mroźny śnieżny poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczywiście pamiętam zimową wielkanoc. Nawet zdjęcie wiosennej kartki zrobiłam w śniegu na balkonie ;-) Niestety zdjęcie było nieudane i nie zachowałam je.
    Galeria piękna.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne podsumowanie :-) Z radością patrzę na te wszystkie prace, wiosny bardzo potrzebuję!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. U nas zimno, biało i ślisko... niestety większość chodników nieposprzątana...
    Ciekawe prace. Czas pędzi jak szalony, więc nim się obejrzymy i Wielkanoc będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wielkanoc coraz bliżej. Wszystkie prace są takie wiosenne. Aż chce się żyć i tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace! Jak kiedyś wybrną z moich dużych prac to się wezme z wielkanocne ozdoby. Przydałyby się małe i zgrabne 🤪

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie za oknem szaroburo, nieciekawie... a tu pięknie, kolorowo i wiosennie. Warto było zajrzeć i nacieszyć oczy... Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakie słodkie te ozdoby są! Krajobraz za oknem ponury, chociaż dzisiaj w końcu bez wichru, ale to jednak galeria przyciąga mój wzrok, nie widoki za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dziękuję Wam kochane za kolejny miesiąc podsumowania. Cudowne prace!
    Ściskam!:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Moje dziewczyny niestety nie nacieszyły się śniegiem w tym roku. W górach nie byliśmy w.czasie, bo kasy brakło. Kiedyś co roku się gdzieś pojechało, a teraz... No cóż, inflacja nie igraszka. Czas do Wielkanocy zleci szybko, ani się obejrzymy.

    Pięknego weekendu

    Kasinyswiat

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ pięknie i kolorowo w tej galerii <3
    Gdy wstawiam zdjęcie lutowe za oknem jest deszczowo, oby tak nie było w kwietniu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała galeria różnorodnych prac. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  32. Zrobiłam jeszcze kartki za listopad 2022: https://mojehobby-mojapasja.blogspot.com/2023/02/podsumowanie-do-20022023r-pascha-za.html

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu