poniedziałek, 30 marca 2020

3 z 12 Prac Rekodzielniczki ,Kartki przez cały rok-marzec


Jak to dobrze, że dzisiaj jest 30 marca i do końca miesiąca został mi jeszcze jeden dzień, bo w przeciwnym razie nie zdążyła bym z prezentacją pracy na ostatnią zabawę :)


A dzisiaj chciałam pokazać Wam obrazek, który zrobiłam na zabawę u Reni, chciałam go oprawić ale z racji zaistniałej sytuacji nie mogę go oprawić, mam nadzieję, że Renia mi to wybaczy. Obrazek jest skończony i bardzo pasuje mi do tematu wyzwań. Do tego jak widać jest nazwa miesiąca w języku polskim. Dziekuje projektantce za wzór w języku polskim! To raczej niespotykane. Wzór jest autorstwa:

,,The Snowflower Diares,,

Warto reklamować firmy, które uwzględniają polski rynek :)
Polecam bo wszystkie miesiące mają polską nazwę.


Natomiast w zabawie u Ani kartki mają mieć 3 wytyczne: kurczak, żonkil i kolor żółty. Przyznam się, że miałam niewiele czasu dlatego moja karteczka jest bardzo skromna, największy wysiłek włożyłam w zrobienie wstążeczki... Widziałam kiedyś filmik, na którym był instruktaż jak zrobić takie maleństwo za pomocą widelca. Tym sposobem nie muszę kupować takich drobiazgów a mogę zrobić je sama:)






Ten miesiąc jest dla mnie trudny, jak dla wielu z nas...zazdroszczę tym którzy mogą siedzieć w domu i troszczyć sie tylko o domowników...nie zmarnujcie tego, nie każdy ma taką możliwość...A dla nudzacych sie kolejny darmowy wzorek wielkanocny i nie tylko...


Uważajcie na siebie..
Pozdrawiam serdecznie.



15 komentarzy:

  1. Śliczności.
    Wstążeczka wstążeczką, ale ten kurczaczek jest uroczy.
    Bardzo żałuję, że nie mam szans na włączenie się w żadne zabawy. Niestety praca mnie uziemia w tym zakresie.
    Pozdrowienia serdeczne.
    I też uważaj na siebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe prace, bardzo podoba mi się haft, wyszedł bardzo ładnie i ciekawie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne prace!!! I bardzo fajny wzorek udostępniłaś :). Buziaki i zdrówka życzę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zachwycona Twoimi pracami , są cudne. Szkoda że nazwa projektantki wzorów nie podlinkowana , ale już znalazłam ten świetny kalendarz. Karteczki śliczna kokardk rewelacja , tez gdzieś miałam kursik na te miniaturowe wstążeczki.. ba mam nawet do tego specjalny przyrząd a i tak robię normalnie w rękach :-) Wzorek oczywiście porywam do mojego archiwum.
    Pozdrawiam, zdrówka życzę i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne i obrazek i kartka.
    Pozdrawiam ciepło i życzę zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny hafcik i piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne prace. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft uroczy,przypomina mi makatki u babci i śliczna karteczka:) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne prace, choć haft mnie osobiście zachwycił, może dlatego że tak mnie się wiosna kojarzy- bociek i kurczaczki, to jest to :)
    Dziekuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prace! Kiedy oglądam te piękne hafty, sama nabieram ochoty chwycić za igłę, ale to jednak nie do końca moja bajka :D. Pozostanę przy podziwianiu ;). Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow...cudne. Taki rodzaj haftu, te wzory do mnie wyjątkowo przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, ze taka pasja daje Ci wytchnienie. To się zawsze przyda :-)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu