wtorek, 10 marca 2020

Z okazji Dnia Kobiet

Dzień dobry :)

Mam nadzieję, że dobrze zaczęliście dzień :) . Dzisiaj zapraszam Was do
obejrzenia moich ostatnich prac związanych z Dniem 8 Marca :)

 

Ale najpierw zachęta dla tych którzy nie doczytali o
 mojej Zabawie Wielkanocnej
Zapraszam wszystkich którzy wykonują rękodzieło bez względu
na technikę do zabawy wspólnej przez cały rok !
To okazja by wykonać więcej prac i dekoracji związanych z
okresem Wielkanocy. W ciągu roku często nie możemy się
zmobilizować, a taka zabawa może nam w tym pomóc :)
Jeśli ktoś z Was może to proszę o napisanie osobnego posta
dotyczącego zabawy z linkiem do mojej strony :)
Im więcej osób wezmie w niej udział tym lepiej będziemy się bawić !
To naprawdę nie muszą być duże hafty, czy pracochłonne dekoracje.
Postaram sie w ciągu tego roku umieszczać wzory i ine pomysły
dla tych którym może ich zabraknąć lub przeżywających kryzys
robótkowy :)


A teraz wracam do tematu :) to będzie bardzo różany post :)
Od jakiegoś czasu wydaje mi się, że tematy związane z różami
najbardziej mi się podobają. Bo trudno przejść obojętnie wobec
 Królowej Kwiatów, Róży jak jest nazywana :)
A ten odcień należy do moich ulubionych, delikatny odcień różu
który przy rozwinięciu pąka jest bardziej intensywny :)
 

Taki kolor jak na hafcie krzaka róży, który umieściłam na kartce :)
Zdecydowanie odnalazłam swój styl w robieniu kartek :),
wcześniej biegałąm po blogach w poszukiwaniu inspiracji
(pewnie dalej będę to robić), ale ten rodzaj kartek które pokazuję
zagości u mnie już na stałe i mam nadzieję, że staną się one
moim znakiem rozpoznawczym :)


Czy ja w zamierzchłej przeszłości nie zarzekałam się przed robieniem kartek?
Jeśli tak to muszę to odszczekać :) chyba coś kiedyś pisałam o czarownicach :)..


Trochę winy ponosi mój małżonek, który zapytał mnie czy nie zrobiłabym
 kartek dla najbliższych Jego sercu kobiet, siebie pominęłam :p
I co miałam odpowiedzieć? otwarłam komputer w poszukiwaniu
grafik które przypadły mi do gustu i zabrałam się za ich robienie...


Kartka z haftowaną różą była jako pierwsza  :) w znanym Wam już stylu,
podobna , ale inna. Ta technika sprawia, że nie nudzę się podczas ich
wykonywania a mogę rozwinąć skrzydła wyobraźni :)


Dwie kolejne karteczki, bardzo proste, powstały w 15 minut, delikatny akcent
ze sznureczkowej wstążeczki i różowego guziczka w kształcie serduszka
to jedyne elementy craftowe nie licząc falistego papieru.


Do karteczek oczywiście róże w podobnym odcieniu.


Przyznam się, że  najpierw na prośbę męża kupiłam kwiaty czyli 
widoczne na zdjęciach róże a potem do ich koloru powstały projekty
kartek. Skoro juz się przed Wami spowiadam to przyznaję, że:
Robienie kartek sprawia mi dużo frajdy i przyjemności !!!
 
 

Jest tylko jeden problem z którym w dalszym ciągu nie umiem sobie poradzić..
Za dużo myślę jak dostosować temat karteczek do wykonania. Zamiast robić to
co powinnam nie tylko na pozostałe zabawy to ciągle myślę jak je wykonać
i to właśnie zabiera mi dużo czasu. Chyba  w przyszłym roku muszę jednak
 ograniczyć ilość zabaw kartkowych, jeśli nic się zmieni...




A teraz pokażę Wam mój upominek na Dzień Kobiet :)
Oczywiście są to nożyczki w różowym kolorze, czy nie są piękne !? :)
Nawet gdybym miała ich pełną szufladę nie miałabym dość.
Zastanawiam się jaki przybornik do nich zrobić ,
 bo kolory są raczej oczywiste :)
Może macie jakieś pomysły ?


A teraz pierwszy wzór i inspiracja do Zabawy Wielkanocnej, wzór jest darmowy
i pochodzi z tej strony lacontesselepointdecroix. Dziękuję projektantce za
udostępnienie go na jej blogu. Może komuś z Was się przyda.


Mam nadzieję, że nie zamęczyłam Was tym postem, zmykam do swoich zajęć
bo dzisiaj mam wolny dzień , jest piękna pogoda, przynajmniej u mnie a oprócz
haftów czasem trzeba wykonać inne mniej przyjemniejsze rzeczy :)
Trzymajcie się w zdrowiu i nie zapominajcie o zabawie!
Pozdrawiam Małgorzata.

44 komentarze:

  1. I super Gosiu, że masz swój styl, a karteczki robisz bardzo ładne. A te nożyczki są urocze, śliczne z tymi serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wciągnęło Cię kartkowo.Są piękne. Szczególnie te z różami. Przyjemnej zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, że próbujesz wypracować sobie swój styl i markę, ale nigdy nie mów nigdy, bo może , za jakiś czas coś się zmieni. Wiem z autopsji.Kartki śliczne, szczególnie ta z haftem.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki, ale ta z haftowaną różyczką jest naj. :)
    Fajna inspiracja na kwiecień.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, ta z haftowaną różą to zdecydowanie moja ulubienica :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem, wszystko do siebie pasuje i nawet róże różowe, wszystko przemyślane i takie śliczne :) brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgosiu ale u Ciebie się dzisiaj dzeje. Posta z zaproszeniem do zabawy nie napiszę, no taka mam zasade, Baenerek wisi na pasku bocznym , ale jak nie zapomną to wspomnę o zabawie w jakimś moim poście.
    Kartki są cudne a już te Twoje z haftowanym kabaszonem jedyne w swoim rodzaju i na pewno będą rozpoznawalne, bo nikt takich nie robi. Nożyczki extra a etui na pewno sama wymyślisz. Wzorek przygarnęłam oczywiście , będzie jak nic na kartkę :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ekstra produkcja kartek. Śliczne są. Haft róży piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny haft. A prezent uroczy:) Do kartek się nawet nie zabieram. Twoje mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kartki! Ta z haftowana różą najpiękniejsza :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne różane kartki. Piękny upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne różane kartki i upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne kartki, choć ta z "medalione" zachwyca podwójnie;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo tak zarzekałaś się ,że Ty nie kartkowa jesteś - kłamczucha!!! Kartka przepiękna , szczególnie ten haft przyciąga uwagę :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne karteczki, bardzo podoba mi się pomysł na medalion z różyczką, fajnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki i wspaniały medalion.Podziwiam Twoje prace <3 Róże oczywiście najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne karteczki:) Też lubię róże.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne karteczki:) Też lubię róże:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki , a haftowany medalion obłędny . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe różane prace :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Twoje różane karteczki z haftami mają niepowtarzalny urok i bardzo mi się podobają .

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocza jest ta różyczka na medalionie.
    Technika, której pewnie nigdy nie posiądę, przynajmniej w tym wcieleniu ;)
    Więc chociaż się napatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe karteczki - cudny jest ten hafcik bo to chyba hafcik ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Karteczki piękne ale ta z serduszkiem i haftem różyczki przepiękna. Najważniejsze że masz swoją pasję bo z takiego zamiłowania powstają piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne prace...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne prace... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne karteczki :) Twój styl bardzo mi się podoba i miło będzie zobaczyć kolejne projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne prace a moim faworytem jest różany medalion. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kartki :). Osobiście uwielbiam róże w każdej postaci, a że mam w ogrodzie ok. 40 krzewów to przez całe lato mogę się nacieszyć ich pięknem i zapachem ;).

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne!! Gratuluje! :-) Miłego weekendu :-) Aldona

    OdpowiedzUsuń
  31. Małgosiu zaglądałaś do Anetki? czeka tam na Ciebie niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  32. łał, nożyczki faktycznie odlotowe! a karteczki są takie romantyczne! piękne masz też róże, uwielbiam te kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudne kartki! Też lubię tekturę falistą, robiłam tagi z takiej recyklingowej tektury.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo dobrze, że dałaś się podejść i wpędzić w robienie kartek - są piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gosiu brawo !!! Bardzo dobrze, że szukasz swojego stylu w którym będziesz czuła się dobrze i w którym wykonane prace będę Cię cieszyły. Karteczki, które pokazałaś są delikatne, piękne subtelne kolory, z haftowaną różą -cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Pieknie, romantycznie, delikatnie i niezwykle kobieco :)
    przeuroczo wyglądają te hafciki wpisane w kształt owalu/medalionu :) no cudne!!

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu