sobota, 28 marca 2020

Lataria z Opowieści z Narnii

Jak ten czas leci, a ostatnio coraz szybciej..wydarzenia ostatnich miesięcy
sprawiają, że mamy go jeszcze mniej a do tego musimy wybierać co jest najważniejsze..
I dlatego znowu mi się  skumulowała ilość postów, tym razem na koniec miesiąca ,nic na to
nie poradzę a robótki i Wy to coś co pozwala chociaż na chwilę odwrócić  głowę jak to pięknie powiedziała Chrana od
 "wirusa w koronie"..ciekawe sformułowanie
 daje dużo do myślenia..

***

Ale do rzeczy! Ula w zabawie kartkowej na miesiąc marzec
 dała wytyczne w postaci latarni i kropek. 
Zaraz na myśl przyszedł mi film który na pewno znacie, 
nie oglądaliście tona pewno słyszeliście o
 "Opowieściach z Narnii". 
Muszę przyznać ,że go uwielbiam, a słynna
latarnia jest na początku filmu w scenerii zimowej,
 dlatego postanowiłam zrobić kartkę która nawiązuje do tej latarni.
Może nie kojarzy się bezpośrednio z Bożym Narodzeniem,
 ale na pewno nawiązuje do tego okresu. 
Niestety za oknem zimy nie ma a raczej piękne słońce, 
ale mam nadzieję, że Ula zaakceptuje moją interpretację :)


A tu sama kartka...jestem trochę zawiedziona ponieważ miałam większe plany
 z tym tematem  ale z powodu wyżej wymienionych względów nie wyrobię się,
 ale pomysł postaram się wykorzystać w kolejnych miesiącach :)




Przypominam o Zabawie Wielkanocnej 
zajrzyjcie do posta. Umieściłam tam na dole listę osób które zgłosiły się do zabawy. Jeśli kogoś pominęłam to proszę o wiadomość czy to na
maila, czy pod postami. Z uwagi na sprawy które nas ostatnio bardzo zajmują
PRZEDŁUŻAM ZAPISY NA 
ZABAWĘ WIELKANOCNĄ DO
KOŃCA KWIETNIA !
DO KOŃCA KWIETNIA PROSZĘ TEŻ O UMIESZCZENIE
NA SWOIM BLOGU W OSOBNEJ ETYKIECIE POD 
NAZWĄ: " Wielkanoc 2020''oraz
PRACY ZWIĄZANEJ Z ZABAWĄ. 

A teraz kolejny darmowy wzór z Tej strony :)


 Zapraszam jeszcze raz wahających się do zabawy :)
Pozdrawiam i ściskam Was wszystkich.
 

21 komentarzy:

  1. Kartka świetna, uwielbiam motyw latarni zwłaszcza w zimowej odsłonie. przyznaję bez bicia że ani książki ani filmu nie oglądałam i nie czytałam.
    Wzorek oczywiście porywam do mojego archiwum.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nastrojowa kartka i piękna lampa obok kartki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest bajeczna! Dosłownie :) Coraz więcej kartek u Ciebie i dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka i świetnie oddaje klimat Narnii. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna grafika! Fajnie wkomponowana tekturka falista :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna zimowa karteczka. Powinnaś być z niej bardzo zadowolona. :)
    Zdrówka dużo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie się ta kartka bardzo podoba.Piękne wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo klimatyczna kartka.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna, nastrojowa karteczka :) Bardzo mi się podoba, czasami taki minimalizm jest wskazany, dodaje kartce uroku :) Pozdrawiam ciepło, życzę przetrwania tego okresu w zdrowiu i spokoju, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra kartka.
    Film obejrzałam po raz pierwszy niedawno i bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna kartka:-)
    Mój sąsiad ma taką latarnię w ogrodzie, zupełnie jak z filmu i zapalona robi wrażenie:-)
    Pozdrawiamn cieplutko i zdrówka życzę:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jak najbardziej w klimacie. Jest piękna. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ciekawa karteczka...super

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna kartka! Bardzo prosta, ale niezywkle klimatyczna :). Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Klimatyczna i piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza kartka, pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna karteczka!!! Ja nie powiedziałam jaka ma być latarnia ;) interpretacja dowolna :) Twoja bardzo mi się podoba :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Opowieści z Narnii bardzo lubiłam oglądać, ale nie czytałam. Baśnie mają pouczać, a ja lubię jak to się dzieje w sprzyjających warunkach. Film oddaje lepiej efekty fantastyczne, co uwielbiam najbardziej.

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu