poniedziałek, 13 stycznia 2020

Rękodzieło i przysłowia (1) -zabawa u Splocika

,, Każdy śnieg jest biały, ale nie wszystko, co białe jest śniegiem,,


Takie jest przysłowie ,na  które się zdecydowałam w zabawie u Splocika
Moją interpretacją zabawy jest przebiśnieg,
do którego  wracam o tej porze roku.
Pomysłów mi nie brakuje gorzej z wykonaniem.
Z pomocą przyszła mi organizatorka zabawy,
która to sprawiła, że chętniej będę się mobilizować.
I bardzo proszę nie ,,czepiać ,, się zielonej łodygi :p, :p,
 ponieważ mówimy o białym przebiśniegu a nie zielonym :P


 Kilka spraw technicznych ;p,
Przebiśnieg wyszyłam go na bawełnianej szarej tkaninie w białe kropeczki.
Haft jak widać nakleiłam na styropianowe jajko. Tył ozdobiłam
tkaniną w paseczki na która doszyłam zawieszkę
na małej kokardce zrobionej ze sznurka.
 Boki jajka ozdobiłam delikatna, białą ,tiulową 
tasiemką na gumce. Wszystkie elementy kleiłam Magikiem. :)

,,Przebiśnieg jest biały, chociaż nie jest śniegiem,,
I banerek zabawy :)



Dlaczego wybrałam motyw przebiśniegu ? bo mam słabość do tego małego kwiatuszka,
który  wyciąga główkę do światła na przedwiośniu a ostatnimi laty nawet wcześniej.
Obawiam się że to on zdominuje moje prace aż do wiosny :p
Jajko wybrałam ze względu na to że wreszcie nadarzyła się okazja by ozdobić pozostałe
które mam, a w ostatnim czasie zawsze brakowało mi czasu. Splocik sprawił, że ten czas
musiałam znaleźć z czego się ogromnie cieszę. Jedyna obawa to czy zdołam wykonać
prace na wszystkie wyzwania i czy będę umiała ją zrobić pod podane przysłowie .



***
Dziękuję za wszystkie życzenia i komentarze pod ostatnim postem,
 wiem ,że dużo wzięłam sobie na głowę, ale mam nadzieję ,
że dzięki temu będę się mobilizować. Nie wszyscy z Was
wierzą ,że podołam zabawom :P, ja tez zaczynam mieć obawy ha ha.
Ale to tylko zabawy najwyżej polegnę :), 
bo to co muszę zrobić jest absolutnym priorytetem.
Przyznam się ,że największy problem mam ze zrobieniem kartek..
nijak umiem się do nich zabrać.
Wszystkie prace widzę w innej formie niż kartki,
 mam nadzieję że na przyszły rok ktoś pomyśli o mnie :), 
zresztą Ania dała mi już pozwolenie na prace bezkartkową  .
W zasadzie jest już gotowa, wczoraj wieczorem ją skończyłam.
 Zastanawiam się tylko nad dodaniem jednego jeszcze elementu
 i będę mogła ją zaprezentować :)

***
Pozdrawiam serdecznie i uciekam do ,,miotły,, bo dzisiaj mam Kolendę :)


32 komentarze:

  1. Bardzo pomysłowa interpretacja wyzwania i przepięknie wykonana zawieszka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze.
    Podziwiam jak bardzo starannie Twoje prace są zawsze wykończone - mają w sobie szczególną elegancję. taką dyskretną, jak u prawdziwej damy.|

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozpieszczasz mnie swoimi komentarzami, bardzo Ci dziękuję.Staram sie by moje prace dobrze sie prezentowały nauczyłam się tego podgladajac zachodnie blogi. Cieszę się że chociaż trochę udało mi sie uzyskać taki efekt :)

      Usuń
  3. Uwielbiam przebiśniegi dawniej to była pierwsza oznaka ,że będzie cieplej;)) Śliczne te jajka idzie wiosna;) Pozdraswiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tęsknię za wiosną i tymi prawdziwymi przebisniegami, mam ich tak niewiele w ogródku. Pozdrawiam.

      Usuń
  4. No proszę a ja myślałam ,że te przebiśniegi to już na moją zabawę:-). No jest przebiśnieg i jest biały :-). To teraz tym bardziej czekam co tam wymyśliłaś zamiast kartki :-)
    A sa hafcik i pomysł na ozdobienie nim jaja jest świetny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak Aniu, ale skoro zwolnilas mnie z robienia kartek to chce aby był jeszcze baranek 😋

      Usuń
  5. I udało się. Pięknie zrobione.Ja chyba tez się zapisze.Małych drobiazgów można sporo przez rok zgromadzić
    Mnie z kartkami tez nie po drodze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że Ci się podoba. Koniecznie zapisz sie na tą zabawę to okazja by zrobić przynajmniej kilka upominków.

      Usuń
  6. Super jajeczko :)
    Przebiśnieg, to kwiat, a łodyga i listki to dodatek, czego tu się czepiać? Nie ma czego. :)))
    Gdybyś baranka dała z drugiej strony jajka, byłaby praca również do zabawy u Ani. :)
    Cieszę się, że bawisz się u mnie. :)
    Na przyszłość, proszę o informację w komentarzu o publikacji, bo może mi umknąć widok w zakładkach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to czekałam na potwierdzenie od Ciebie że akceptujesz moje jajko😁 czuję się uspokojona. Szczerze mówiąc zastanawialam sie gdzie umieścić komentarz, czyli nastepnym razem pod postem o zabawie czy w aktualnym poście?

      Usuń
    2. Dozwolone jest wszelkie rękodzieło, które w całości lub części interpretuje wybrane przysłowie. :)
      Komentarz, proszę, umieść pod postem z zadaniem danego miesiąca, którego dotyczy Twoja publikacja.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Piękny haft i tak cudownie prezentuje się w formie zawieszki!
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie skomponowane:)Ja w ogóle nie ma melodii do robienia kartek. Tez wole hafty w różnych kombinacjach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mnie rozumiesz...dlatego cieszę sie, że Ania zwolniła mnie z kartek...Ale nie mowie nie, bo kto wie co może sie wydarzyć.

      Usuń
  9. Super przebiśnieg, piękny. Pierwsze jajko do kolekcji, więc czekam na następne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jajko jest pięknie wykonane i jeśli zrobisz pozostałe będziesz miała wspaniałą ozdobę.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne! jak piekne przebiśnieg wyhaftowany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super pomysł i wykonanie, taka nietuzinkowo, cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bombowe jajo, pięknie ozdobione, haft piękny, powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jajeczko przecudnej urody :) Oj tak wiele zabaw jest kartkowych a niestety nie wszyscy w nich" siedzą ";)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przebiśnieg jest śliczny a na pisance wygląda zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. So sweet and beautiful,love them! Best wishes!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękno w prostocie. Jak dla mnie, nietuzinkowa interpretacja przysłowia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. No ciekawe pod jakie przysłowie będzie splocik? :-)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu