czwartek, 23 stycznia 2020

Koty


Kochacie koty? chyba nie ma osób które przeszłyby obok nich obojętnie :)
Te futrzaki wzbudzają wiele emocji, od niechęci do bezgranicznej miłości.
Moja rodzinka tez ma na ich punkcie małego hopla :)





Jedna mama poprosiła mnie o zrobienie dla swojej córki kilku rzeczy z motywem kota.
Miała to być zakładka, bransoletka, wisiorek i magnesik na lodówkę.
Postanowiłam spełnić to życzenie. Na szczęście pozostawiono mi wolną rękę jeśli chodzi o wykonanie.
 Nie jestem typem rzemieślnika, który hurtowo powiela pewne wzory i pomysły,
chyba że coś mi się wyjątkowo podoba.
***


Bransoletka zrobiłam z małymi charmsami doczepiając mała formę na biżuterię z grafiką kotów.


Pierwsza zakładka zrobiona jest na kawałku kartonu, który okleiłam tkaniną w groszki.
Na to nakleiłam haft z kotkiem, wokół którego umieściłam srebrne koraliki.
Bo to w końcu zakładka dla dziewczynki :)




Wisiorek z biało-czarnym  haftem krzyżykowym przedstawia twarz kota.



Zakładka powyżej zrobiona jest tez metoda kartonażu, gdzie okleja się wybrany elemet,
w tym wypadku kawałek kartonika do którego doklejam koroneczkę i gotowa formę kota.
Koty to bardzo wdzięczny temat, jest wiele wzorów z nimi związanych, ale
ja lubię prostotę i oryginalność. Jeśli kolejny raz patrze na ten sam sam wzór,
to nawet jeśli jest inaczej wykonany to zwykle tracę do niego entuzjazm i ochotę na 
jego zrobienie. Dlatego nie lubię jak ktoś daje mi zlecenie na zrobienie czegoś
i mówi: ,, o to ! zrób mi taką rzecz" :)



A tutaj magnesik na lodówkę, świetnie tez trzyma igły :)



 

No cóż taką mam słabość i jeśli coś mi się nie podoba to nie potrafię tego
zrobić, lub odwlekam w czasie...i zwykle nie kończę...tak jest w przypadku
moich ,,ufoków''. Leżą w szafie i innych miejscach, a gdy się na nie natknę
to patrzą na mnie z wyrzutem..



Drugi wisior i jedyny do tej pory w mojej kolekcji to pewien eksperyment.
Napatrzyłam się na bizuterię z grafikami i postanowiłam sama spróbować.
Mam nadzieję, że to nie jedyny tego typu :) 




Mam już nowe pomysły na zakładki :)
Ale na razie nie  zdradzę szczegółów.
Pozdrawiam serdecznie :)

55 komentarzy:

  1. Piękne kotki, szczególnie podoba mi się ten wyszyty konturem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace w dwustu procentach wykonałaś zamówienie . Pozdrawiam serdecznie 🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tempo robocze. Piękne ozdoby kocikowe. Unikalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co do tempa to tak niezupelnie bo pół roku zajelo mi wymyślanie i realizacja. Aż taka szybka to nie jestem😁

      Usuń
  4. Wszystkie prace z kotami są świetne i śliczne. Te haftowane - rewelacyjne. Bardzo mi się podoba połączenie tła w kropeczki z kocimi motywami. Metoda kartonażu? Nigdy nie stosowałam, a super wygląda. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo ją lubię, dla mnie to czasem alternatywa do szycia.

      Usuń
  5. Bardzo piękne prace - mam wrażenie, że oprócz wrażliwości artystycznej Twoim znakiem szczególnym są piękne wykończenia i perfekcja w detalach.

    Koty oczywiście jakoś tam lubię, ale chyba nie aż tak by nosić na sobie :) (no jakby taki żywy ogrzewał mnie gdy coś tam boli to mogłabym go i nosić). Te wisiory wyglądają też interesująco.

    Ps. Zbieram się do napisania...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za tyle pochlebnych słów. Oczywiście staram się by moje prace były wykończone i dobrze sie prezentowały ale czasem też mi nie wychodzą, nie jestem idealna☺️. Co do kotów to na siebie bym nie położyła🤣 trochę sie ich obawiam, wieszać też nie bede na szyi, ale różne ozdoby mogę robić. Za to moje chłopaki mają na ich tle świra😁

      Usuń
  6. Świetne te koty. W każdym "drobiazgu" pięknie wyszły. Najbardziej podobają mi się zakładki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koci ful wypas :) moja córka- kocia mama , byłaby takimi drobiazgami zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prace z kociakami. Mrrr...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie wszystko co z kotem i o kocie jest cudowne a tu tyle cudów naraz. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wszystkie prace, ale mnie szczególnie przypadła do gustu ta zakładka. Jest rewelacyjna. Twoje pomysły na kartonaż są rewelacyjna. Chyba się zainspiruję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo, jesli taką Artystkę jak Ty byłam w stanie zainspirować to bardzo się cieszę i czekam na Twoje prace.☺️

      Usuń
  11. Fajna ta kocia gromadka :)
    Mnie najbardziej spodobał się kotek na groszkowej zakładce. :)
    Jako dziecko, miałam kotki w rodzinnym domu. W moim dorosłym życiu miałam pieski.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! A szczególnie ta zakładka w kropeczki :) I bardzo ładnie wykończone prace :) Bardzo mi miło, że mogę obserwować takie piękne dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie bardzo miło że zechcialas odwiedzić i dołączyć do grona obserwatorów 😘

      Usuń
  13. Koty uwielbiam od dzieciństwa !! I mam w domu dwa :)
    Zakładkę z kotem chętnie bym przygarnęła - śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Doskonale Cie rozumiem, bo ja też nie lubię robić takich samych rzeczy. Nie powiem zdarzało mi się to już nie raz, ale nie dawało takiej przyjemności jak stworzenie czegoś nowego :) No i gdy robię coś dla bliskich czy dla Wa czyli dziewczyn z bloga, to chcę żeby każda z Was miała coś swojego, wyjątkowego a nie to samo.
    Śliczne rzeczy z kotkami przygotowałaś, dla mnie numerem 1 jest zdecydowanie pierwsza zakładka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne te Twoje kocie prace, pomysłowe i estetyczne, a wisiorek z grafiką jest super:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. I mnie podobają się te kocie prace. A koty bardzo lubię. Jestem posiadaczką cudnej , grzecznej i czyściutkiej Kici, która zawsze towarzyszy mi przy robótkach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ma rady aby kolo takiego malenkiego kotka przejsc obojetnie, uwielbiam te "futrzaki"

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne wszystkie prace, haftowany kotek prześliczny.:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana bezgranicznie podzielam Twoją fascynację futrzakami😊 Sama mam dwa koty od czterech lat i już nie wyobrażam sobie życia bez tych moich puszystych, mruczących kulek.
    Tworzysz piękne, wysmakowane rzeczy... i zdecydowanie jestem zachwycona wszystkimi kocimi upominkami a zwłaszcza naszyjnikiem i zakładką! 🌹💓
    Pozdrawiam Cię serdecznie😊
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne kocie upominki! Każdy inny i każdy drobiazgowo dopracowany! Zakładki cudowne :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kocie prace :-) Najbardziej zachwyciły mnie obie zakładki :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. dziękuję za komentarz na moim blogu , ale u ciebie też pięknie, podobają mi się te prace pięknie wypracowane i piękna oprawa haftu krzyzykowego

    OdpowiedzUsuń
  23. o jak fajnie "kocio" się zrobiło :) wszystko pięknie, ale zakładka w kropeczki, z pyszczkiem kotka najbardziej mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kocie prace zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne kocie skarby, cudowny ten naszyjnik z ciemnym kocurkiem

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne cudeńka zrobiłaś. Ja jestem jednak z opcji tej co lubią psy. Kota miałam w domu tylko raz w życiu przez bardzo krótki czas za to psy towarzyszą nam całe życie i świetnie się rozumiemy:-))
    Pozdrawiam serdecznie:-))

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie jestem wielką kociarą ale moje dzieci tak :D A najmłodszy to w ogóle ma świra na punkcie kotów. Jego sławne pytanie (niewinne) Mamusiu co byś powiedziała jakby w domu zamieszkało 20 kotów? przeszło do historii i jesteśmy bardzo czujni :D

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne kocie prace !Podziwiam Twoją precyzję wykonania.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne koty i jaka różnorodność. W sumie to nie jestem jakąś wielką ich fanką, ale Twoje prace są bardzo ciekawe :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ależ tu kocio :) Piękne przedmioty stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  31. Duzo kotów :) Świetne są.Bardzo mi się podoba bransoletka. Uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny pomysł. Mam kota na punkcie kotów.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie Twoje prace zachwycają i trudno mi wybrać tę jedyną. Pomysł, wykonanie - nic tylko...gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam koty, więc wszystkie te kocie wytworki skradły moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  35. jejku, dla każdego kociarza/kociary taki zestaw to marzenie! :) cudnie Ci wszystko wyszło, nie mogę się napatrzeć! książka również mi się podoba, staroniemieckie pismo i te obrazki :)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Oczarowały i zaczarowały mnie Twoje kocie prace! Są genialne, pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  37. O ja cię, jestem zachwycona! Kocham koty nad wszystko, więc brałabym wszystko w ciemno! Szczególnie zakładkę z kotem.:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Kocie dodatki mnie rozczulają. A już wisior z mordką kocią jest genialny :-)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu