piątek, 31 stycznia 2020

Ciepło, cieplutko - Wyzwanie styczniowe w szufladzie.



To ostatni dzień styczniowego wyzwania w Szufladzie, gdzie temat brzmiał ,,Ciepło, Cieplutko,, . Kiedy zobaczyłam temat zaraz przyszly mi na myśl rękawiczki...postanowiłam ozdobić je gałązką czerwonej róży.  Lubie takie prowokacje, temat zimowy ale dzieki temu, że nie była narzucona technika pracy udało mi sie zrealizować swój plan i wszyszyć różyczki na rękawiczkach.:)



Przepraszam za fatalną jakość zdjęć, może w poniedziałek uda mi się zrobić inne przy dziennym świetle to wtedy pokaże szczegóły.


Róża jest wyszyta ciemoczerwoną muliną DMC, niestety zdjęcie nie oddaje kolorystyki haftu ani koloru czerni rękawiczek.


Wszystkie te wyzwania i zabawy niesamowicie mnie mobilizuja do działania.
Dzięki temu wreszcie mogę zrobić bliskim to co im obiecałam.
Zgłaszam moje rękawiczki do wyzwania w Szufladzie :
Ciepło, cieplutko.


To nie koniec postów na dzisiaj :)
Pokaże jeszcze dzisiaj pracę, którą zgodzę do 2 innych zabaw. 😊
Do zobaczenia...

20 komentarzy:

  1. Urocze :) nikt inny takich nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe.:) Powodzenia w wyzwaniu.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne. Wykręciłaś się w zabawy na maKsa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię haftowane rękawiczki, czapki, szaliki:) Świetnie Ci wyszedł ten haft, a rękawiczki zyskały na urodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te rekawiczki z różyczkami. Zyczę powodzenia w zabawie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Malutki hafcik wspaniale ozdobił rękawiczki.
    Powodzenia w wyzwaniu <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej, prześliczne. Jaki świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolna bestyjka z Ciebie...oj zdolna:)
    I bardzo mi zaimponowałaś, bo uwielbiam kiedy zwykłe rzeczy...upiększamy tak aby były niezwykłe :)
    Żuczę wygranej i ciepło, cieplutko pozdrawiam ;) :)
    K.

    OdpowiedzUsuń
  9. Różyczki pięknie wyglądają na tym tle :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, misterny detal uczynił ze "zwykłych" rękawiczek wyjątkowy i niepowtarzalny dodatek. Piękna praca :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz rękawiczki nabrały niepowtarzalnego charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Taki drobiazg, a jaki niesamowity efekt. Zwykłe rękawiczki są teraz po prostu cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  13. W takich rękawiczkach z przyjemnością można grzać łapki, fajne te maleńkie różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie ozdobiłaś te rękawiczki. zyskały na elegancji. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, bardzo fajny delikatny akcent, ładnie to wygląda, powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. kto by pomyślał, że rękawiczki pasują do różyczki :-)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu