poniedziałek, 27 stycznia 2020

Kartki na Boże Narodzenie ( 1 )


Bardzo proszę powstrzymać się od śmiechu i przesadnej krytyki !😋
Skończyłam, a właściwie wymęczyłam moją kartkę na zabawę całoroczną u Uli 
W tym momencie na nic wiecej mnie nie stać. Mam mieszane uczucia...w dalszym ciągu nie wiem czy to moja bajka. 
Zrobiłam ją z materiałów które miałam pod ręką i wyżebranych od męża. Koraliki i sznurek jest mój, wzór nut z kolędą wydrukowałam z neta, złota koperta posłużyła do zrobienia choinki i gwiazdki, za formę posłużyły foremki do pierników😜


Czuję się jakbym biegła w maratonie, zupełnie wypompowana, gdyby nie to że zbliża sie koniec terminu to pewnie bym sie jeszcze za nią nie zabrała.
***
Została mi jeszcze jedna zabawa a tu czas i terminy gonią! Muszę zacząć robić prezenty na 1Komunię Św. a nie jestem przekonana do tego co mam zrobić, żaden wzór mi nie podchodzi. Mam wyszyć 2 poduszki dla chłopca-piłkarza, a dla dziewczynki...i tu jest problem, wszystko co wiem to to ze lubi czytać książki. Z dostępnych wzorów średnio mi odpowiadają, szczególnie ta dziewczynka. Wyobrażałam sobie dziewczynkę z książką ale nie umiem nic znaleźć. A jeszcze jedno to bedzie haft za igłą, nie krzyżykowy.
Pozdrawiam serdecznie szczególnie tych, którzy jeszcze nie śpią i idę ,,montować,, drobiazg na zabawę choinkową.😘





19 komentarzy:

  1. Mnie ta kartka się podoba. Stonowana w kolorystyce. Papier z nutkami bardzo tu pasuje. I sznureczek i perełki. Ale chyba zabrakło koloru czerwonego i misia (to było w wytycznych). Nie martw się, początki są zawsze trudne ale z każdą kolejną kartką nabędziesz wprawy. Ja też zaczynałam od tego co miałam pod ręką i to były najbardziej twórcze prace. Teraz przy ogromnej ilości papierów i przydasi człowiek gubi się i nie zawsze coś ciekawego zrobi. Pozdrawiam ciepło, nie rezygnuj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No faktycznie zapomniałam o misiu i czerwieni! Tak się zakupiłam na kartce, że zapomniałam o wytycznych😭😭😭😭

      Usuń
  2. Poradziłaś sobie doskonale. Kartka bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie się podoba Twoja kartka bo lubię takie nieprzedekorowane kompozycje a jakiś czerwony czy misiowy drobiazg możesz na niej jeszcze umieścić.
    Powodzenia w kartkowaniu !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już chciałam zrezygnować, bo 2 kartki nie dam rady, ale od poczatku chodził mi po głowie jeden pomysł dotyczący kartek spróbuje go zrealizować a jak nie zdążę to trudno.☺️

      Usuń
  4. Ale tu się nie ma z czego śmiać, bo karteczka może skromna ale na prawdę bardzo ładna :) Jak ja spojrzę dziś na moje pierwsze kartki to się dziwię, że w ogóle odważyłam się je pokazywać na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna karteczka . Podziwiam , bo sama nie umiem robić . Pozdrawiam cieplutko 💖💖

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka jest bardzo ładna i taka nietypowa. Wyszła super, jeśli miałaś pod ręką niewiele materiałów - czasem takie ograniczenie wychodzi tylko na plus. Co do komunii to moze poszukaj inspiracji na Pinterest - tam cała masa pomysłów

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo oryginalna i śliczna karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na pierwsza kartkę jest genialna. Uwielbiam papier w nutki. Co prawda nie spełnia wytycznych U Uli, ale spróbowałaś i to się liczy. Wierzę, że kolejna będzie świetna.
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję udanego debiutu

    OdpowiedzUsuń
  9. karteczka jest ciekawa i niepowtarzalna :)Trzymam kciuki za Komunijne wyszywanki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się podoba bez misia i bez czerwieni. W końcu nie każda kartka świąteczna musi mieć oklepane świąteczne kolory, ale podobno był taki wymóg, to uzupełnij:)Jednak teraz jest bardzo elegancka, stonowana, a ten misio zmieni jej charakter.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, że misio zmieni charakter kartki dlatego wpadłam na pewien pomysł, który chodził za mną od miesiąca, właśnie jestem w trakcie jego realizacji😉

      Usuń
  11. Jak dla mnie rewelacja. Co prawda znawcą papierkowej roboty nie jestem i sama trzymam się od takowej z daleka, ale podoba mi się prostotą i kolorystyka Twojej kartki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsze koty za płoty.
    Pomysł na nią miałaś świetny, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się ta kartka, widać, że masz wyczucie kompozycji.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa kartka, mi się podoba taka stonowana. Życzę Ci pomysłowości i wytrwałości, bo jak czytam to dużo masz jeszcze do zrobienia :)

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu