poniedziałek, 20 stycznia 2020

Prezent od Beaty :)

 Witajcie :)

Tydzień zaczęłam od prezentu :) a jeszcze dzisiaj rano powiedziałam do męża,
 że  nie lubię poniedziałków, ale za sprawą  Beaty to się zmieniło :)
Od dzisiaj poniedziałek będzie mi się dobrze kojarzył.


A wszystko to dzięki zabawie na którą się zapisałam
w  pazdzierniku ubiegłego roku..
Od dawna marzyłam o chuście. Przeglądając różne blogi robótkowe
podziwiałam je i wzdychałam mniej lub bardziej w ukryciu :)
Beata postanowiła spełnić moje marzenie i zrobiła dla mnie przepiękną chustę 
w odcieniach niebieskości :), do tego otrzymałam zestaw do haftu koralikowgo,
który muszę rozgryść, książkę, którą po przeczytaniu przekażę dalej, oraz 
słodki upominek w postaci dużej ! czekolady, co nie wpłynie dobrze na
moje biodra, ale na szczęście mam pomocników :)


Beata bardzo Ci dziękuję za zabawę i piękne prezenty :)
Chustę będę nosić z dumą i wszędzie się nią chwalić :P

***

Wobec powyższego zostaje mi tylko ogłosić kontynuację tejże zabawy;

 ,,Podaj dalej u Primitive Moon''

i zaprosić 2 kolejne osoby do wzięcia w niej udziału.

Zgodnie z zasadami mam rok na przygotowanie 2 paczuszek, dla osób aktywnie
prowadzących bloga i prezentujących  chociaż 1 post w miesiącu.
Do zabawy zapraszam osoby mieszkające w Polsce lub z polskim adresem
pod który mogę wysłać upominki.
Osoby zgłaszające się, zobowiązują się automatycznie do kontynuacji zabawy
 na swoim blogu. W chwili wysyłki, muszą to być blogi aktywne.
Chętnych do zabawy proszę o pozostawienie komentarza pod postem.
***
Upominek zobowiązuję się wysłać w ciągu 365 dni, 
chyba że stanie sie coś nieprzewidzianego,losowego np. choroba itd. w tym wypadku przesyłka może dojść póżniej.
Osoby, które się zgłoszą otrzymają ode mnie ręcznie robiony upominek :)
To chyba wszystko :)
Zapraszam do zapisów i ślę serdeczne pozdrowienia dla wszystkich podgladających 
i komentujących moje prace, bardzo Wam dziękuję :)
Wasze komentarze to jak słońce dla roślin :)


42 komentarze:

  1. Super sprawa. upominki piękne i chusta cudowna (i wzór i kolory). Uwielbiam zabawy Podaj dalej jednak zapisałam się już w jednej i obecnie czekam na przesyłkę. Mam nadzieję, że do Ciebie szybko zgłoszą się chętni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent od Beaty rzeczywiście piękny, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczności. Ja również bawiłam się u Beaty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały prezent i to w kolorze roku 2020.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękną chustę dostałaś , a więc czasami marzenia się spełniają . Koraliki rozgryziesz i może złapiesz nową pasję . Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, chusta jest cudowna 😊. Ja mam już tyle pasji, że życia mi braknie na nie wszystkie 😂

      Usuń
  6. Przepiękny upominek otrzymałaś, gratuluję Ci!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna chusta i fajna reszta prezentu:)Podobno najgorsze są pierwsze ściegi w hafcie koralikowym, potem już prosto, jak leci, się haftuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe upominki, a chusta najcudowniejsza. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta "wirusik" cudna, a i pozostałe prezenty świetne. Ja niestety już dawno nie biorę udział w tej zabawie więc pozostawiam pole dla innych :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm ciekawi mnie powód dla którego tak mało osób zapisuję się na tą zabawę. Czy jest jakiś szczególny powód?

      Usuń
    2. Powód jest prosty zabawa trwa od lat i coraz mniej chętnych jest to po pierwsze, a po drugie nie wszyscy się wywiązują...

      Usuń
    3. No cóż, zobaczymy. Ale faktycznie to nie jest w porządku jeśli sie nie wywiazuje z zobowiązania. Czasem są przyczyny niezależne od nas, kiedy trzeba opóźnić wysyłkę, ale przecież można sie dogadać..

      Usuń
    4. Ja z zabawy "podaj dalej" pragnęłam bardzo się wywiązać i... zrobiłam tylko jeden prezent, bo tylko jedna osoba się zgłosiła. Aby być w porządku i podziękować osobie, od której dostałam upominek - drugi wysłałam właśnie jej. Ale niedosyt został - źle się z tym czułam, że tej drugiej osoby nie znalazłam. I właśnie strach, że zabawa utknie u mnie, nie pozwala mi zapisać się do kolejnej edycji.
      Trzymam kciuki, aby Tobie się udało. Beatka zrobiła przepiękną chustę. Przesyłam uściski:)

      Usuń
  10. W hafcie koralikowym nie ma co rozgryzać ;) krzyżykujesz... a koraliki przyszywa się półkrzyżykami lub krzyżykami w zależności od tego jak je chcesz ustawić ;)
    Piękny prezent :) Ja czekam na Podaj dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta śliczna. Czy dobrze widzę, że jest cieniowana? Ja muszę uważać, bo szale, szaliki i chusty mnożą się u mnie stanowczo za bardzo. ;)

    Dwa razy próbowałam ruszyć "podaj dalej" na moim blogu i odzew był zerowy,zatem niestety nie zapiszę się, bo to byłoby nie fair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak chusta jest cieniowana, ja na razie nie cierpię na nadmiar szali i chust. Jesli nikt sie nie zapisze to mam rozwiązanie...😊

      Usuń
  12. Fantastyczna chusta w pięknym kolorze, wyobrażam sobie jak miło jest otulić się tym cudem :) Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej jaka cudną chuste dostałaś, jest prześliczna i te kolorki... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Życze Ci w tym roku wielu takich miłych poniedziałków :)Wspaniałości dostałas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniała chusta! Samych miłych poniedziałków życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna przesyłka do ciebie dotarła i jest dowodem na to, że marzenia się spełniają.

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulujemy pięknego podarku i cudownej chusty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny upominek,a chusta w pięknych kolorach. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bogata paczuszka do Ciebie przyleciała, a chusta jest śliczna i w moich kolorkach !
    Gratuluję😊🌺
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  20. No ! Chusta się podoba i to najważniejsze :))Robiłam ją z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna chusta. Niestety nie zapiszę się do zabawy, bo nie biorę udziału w żadnych takich zabawach i nie mieszkam w Polsce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietne prezenciki, a chusta pierwsza klasa! U mnie nikt ostatnio nie chciał brać udziału w podaj dalej wiec tez odpuszczam...

    OdpowiedzUsuń
  23. Super upominek !!! Muszę Ci się przyznać, że ja też od dłuższego czasu wzdycham do tych pięknych chust, które dziergają dziewczyny i ciągle obiecuję sobie, że też sobie wydziergam...
    Chciałabym wziąć udział w tej zabawie, więc jeśli nie masz jeszcze tych dwóch osób to zgłaszam swoją gotowość i czekam na informacje. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nikt sie nie zgłosił, wiec jesli spełniasz wszystkie warunki, to zapraszam do zabawy.

      Usuń
  24. Piękny podarunek, cieszę się Twoją radością.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny prezent, chusta prześliczna.:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeśli jeszcze można - chciałabym wziąć udział w zabawie :-).

    OdpowiedzUsuń

Mapa

Wygrałam!

Candy u Anett

Candy u Anett
Wygrałam !

...

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA

Pascha 2021-2022-ZABAWA CAŁOROCZNA
Zapisy do końca Maja

Sal z biscornu